Hvor mange klarede sig igennem graviditet uden sygemelding?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.183 visninger
88 svar
0 synes godt om
16. juni 2011

Wimmie

Ville lige høre hvor mange af jer der har fået børn klarede alle månederne indtil I gik på barsel uden at måtte sygemelde jer?

Jeg vil meget meget gerne undgå at sygemelde mig i løbet af min graviditet, men jeg kan også høre at det sker for rigtig rigtig mange, så jeg er lidt spændt på om det kan lade sig gøre - og hvad mine "odds" er for at gå alle 7½ måneder ud uden sygedage.

Jeg er indtil videre sluppet uden de vildeste graviditetsgener, men jeg har i forvejen problemer med min ryg og lænd, så jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

tazz

Dsværre  men det var kun de sidste tre uger inden jeg gik på barsel, så det var til at overse

Anmeld

16. juni 2011

Baby_girl2011

Wimmie skriver:

Ville lige høre hvor mange af jer der har fået børn klarede alle månederne indtil I gik på barsel uden at måtte sygemelde jer?

Jeg vil meget meget gerne undgå at sygemelde mig i løbet af min graviditet, men jeg kan også høre at det sker for rigtig rigtig mange, så jeg er lidt spændt på om det kan lade sig gøre - og hvad mine "odds" er for at gå alle 7½ måneder ud uden sygedage.

Jeg er indtil videre sluppet uden de vildeste graviditetsgener, men jeg har i forvejen problemer med min ryg og lænd, så jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at gå

med min datter gik jeg 8 mdr uden en sygmelding

og håber at jeg kan gøre det igen

Anmeld

16. juni 2011

Muffinmus

jeg har ikke ønsket at sygemelde mig. Så trods iskias problemer i begge sider, meget vand i kropppen og hænder der gjorde mega nas hver evig eneste nat til termin, mange plukveer siden uge 20 og kvamle den sidste gang, har jeg kun haft ganske få sygedage begge gange. Kender folk med langt mindre gener end mig der blev sygemeldt fordi det var en nem løsning...

Men kender også nogle der var hårdere ramt og som virkelig trængte til en sygemelding for at overleve.

Der er stor forskel på folk og deres job og deres ide om hvor ondt en graviditet kan eller må gøre. i mit job kunne jeg heldigvis sidde stille hvis det var nødvendigt, sådet hjalp en del. For folk der skal stå op 8 timer i træk kan tingene jo forholde sig anderledes.

Så der er mange faktorer der spillr ind.

Anmeld

16. juni 2011

Happiness

Jeg gik igennem Havde dog 2 dages sygdom pga. plukveer. Men det var så også det! Ellers har der ikke været noget.

Anmeld

16. juni 2011

Wimmie

tazz skriver:

Dsværre  men det var kun de sidste tre uger inden jeg gik på barsel, så det var til at overse

Men flot at du "holdt ud" så længe

Anmeld

16. juni 2011

L.J.L

Wimmie skriver:

Jeg gik hele graviditeten uden en sygemelding Gik på barsel 5 uger før fødslen da jeg lige havde en uges ferie der skulle bruges inden!

Anmeld

16. juni 2011

Loa

Mig

Uden at forhellige mig selv, så gik jeg også meget op i at graviditeten ikke skulle være en sygdom for mig....

Selvfølgelig er der en del der bliver ramt af diverse, meeen tror nu der også er nogen der trækker den lidt i ørene og "nåh ja men jeg er jo også gravid"

Anmeld

16. juni 2011

Wimmie

Baby_girl2011 skriver:

med min datter gik jeg 8 mdr uden en sygmelding

og håber at jeg kan gøre det igen

Wow, flot
Håber jeg også at jeg kan gøre

Anmeld

16. juni 2011

Wimmie

MariaE skriver:

jeg har ikke ønsket at sygemelde mig. Så trods iskias problemer i begge sider, meget vand i kropppen og hænder der gjorde mega nas hver evig eneste nat til termin, mange plukveer siden uge 20 og kvamle den sidste gang, har jeg kun haft ganske få sygedage begge gange. Kender folk med langt mindre gener end mig der blev sygemeldt fordi det var en nem løsning...

Men kender også nogle der var hårdere ramt og som virkelig trængte til en sygemelding for at overleve.

Der er stor forskel på folk og deres job og deres ide om hvor ondt en graviditet kan eller må gøre. i mit job kunne jeg heldigvis sidde stille hvis det var nødvendigt, sådet hjalp en del. For folk der skal stå op 8 timer i træk kan tingene jo forholde sig anderledes.

Så der er mange faktorer der spillr ind.

Ja, der er naturligvis forskel på folk og man skal også passe på sig selv og baby. Man skal jo ikke udføre hårdt arbejde hvis man ikke kan holde til det - bare fordi man er stædig. Men flot at du kæmpede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.