Hvor mange klarede sig igennem graviditet uden sygemelding?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Wimmie

Mor til Liva skriver:

jeg arbejdede som butikschef og havde mange timer på benene i løbet af en dag! jeg blev ikke sygemeldt, men 1½ mdr før barsel gik jeg ned på nedsat tid ca 25 timer

Godt at du kunne tage imod tilbuddet om nedsat tid - man skal naturligvis også lytte til fornuften og sin egen krop - især når man har et anstrengende job

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

Wimmie

Caroline86 skriver:

tak.. er ved at sk**e i bukserne af nervøsitet... skal op om 24 timer og 8 minutter og er færdig en time efter.. og jeg SKAL have minimum 4 for at blive optaget på mi overbygning (det er et krav alle skal opfylde)... pyyyyyh!!!

Krydser alt hvad der kan krydses for at det går godt

Anmeld

16. juni 2011

NinaNymannMadsen

Wimmie skriver:

Dejligt

jeps

Anmeld

16. juni 2011

Caroline86

Wimmie skriver:

Krydser alt hvad der kan krydses for at det går godt

tak, du er sød

Anmeld

16. juni 2011

Wimmie

Baby_girl2011 skriver:

4 dec her

glæder mig til at følge din mave

I lige måde

Anmeld

16. juni 2011

tazz

Det er jo så også dét jeg ikke forstår -  hvis man virkelig har så ondt at man ikke kan holde til et siddende deltidsjob, hvorfor udsætter man så sig selv for smerter og fysisk stress ved at tage på shopping og i legoland?

Det er bestemt ikke for at dømme dig, men jeg forstår ikke hvorfor man ikke sætter sit helbred først.

Det er netop derfor at jeg er ret sikker på at min kollega ikke har det så slemt som hun foregiver - og så fordi man kender hendes historik med i forvejen alt for megen sygefravær... Det er lidt svært at lade være med at dømme i sådan en situation.

Det er sådan noget man først ved, når man har ligget 5-6 uger på en sofa

Jeg tog så ikke ligefrem i Legoland, men jeg tog ud og handlede i Rema100 tre minutters gang fra min lejlighed.

Anmeld

16. juni 2011

132319

Wimmie skriver:

Så har du også haft endnu mere god grund til at lytte til din krop - ikke rart  med den første forskrækkelse.

Ja, det var lidt af en overraskelse, især fordi jeg sad midt i en stor opgave. Min gruppe og jeg skrev den så færdig i de 5 dage jeg var indlagt inden jeg blev sat i gang og jeg forsvarede den da Hjalte var 1 måned gammel -og SÅ kunne jeg gå på barsel

Anmeld

16. juni 2011

chael

Wimmie skriver:

Ville lige høre hvor mange af jer der har fået børn klarede alle månederne indtil I gik på barsel uden at måtte sygemelde jer?

Jeg vil meget meget gerne undgå at sygemelde mig i løbet af min graviditet, men jeg kan også høre at det sker for rigtig rigtig mange, så jeg er lidt spændt på om det kan lade sig gøre - og hvad mine "odds" er for at gå alle 7½ måneder ud uden sygedage.

Jeg er indtil videre sluppet uden de vildeste graviditetsgener, men jeg har i forvejen problemer med min ryg og lænd, så jeg er meget spændt på hvordan det kommer til at gå

1. graviditet gik jeg ud, uden nogen mén, andet end at jeg bare havde mega meget væske i kroppen.

Med nummer 2 blev jeg sygemelt i uge 20 og ja, skal til lægen om lidt og der ligger også en sygemelding og venter på mig, har nemlig fået bækkenløsning igen og jeg har SÅ ondt

*Camilla 25+1

Anmeld

16. juni 2011

Baby_girl2011

Wimmie skriver:

I lige måde

vil i gerne vide hvad det bliver..

jeg venter mig en lille baby pige

Anmeld

16. juni 2011

LinLin

Wimmie skriver:

Skønt

Rart at vide at det kan lade sig gøre - man bliver så afskrækket af alle historierne om folk der bare ligger i sengen i flere måneder...eller endnu værre; på sygehuset.

Datteren til én af mine kollegaer lå på sygehuset i 2 måneder pga. voldsomme opkastninger og væskemangel

Vil så også sige jeg var glad for at kunne gå fra 8 uger før! - dér var det altså ved at være tungt (er pæd. i en vuggestue)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.