Hvor mange klarede sig igennem graviditet uden sygemelding?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2011

Caroline86

Wimmie skriver:

Ja, der er heldigvis ofte ting man selv kan gøre for at lette lidt på generne og smerterne. Jeg træner ca. hveranden dag for at holde mig i form og for at holde ryg og lænd stærk - så jeg håber det kan gøre det.

Men flot gået af dig - havde jeg lidt af opkastninger ved jeg ikke om jeg var taget på arbejde, da jeg ikke sådan lige har adgang til toilettet hvis det skal gå stærkt

jeg er jo studerende (kan lige sige det én dag endnu ) så jeg havde lidt mere flexibilitet i skemaet end mange med fuldtidsjob..

Jeg var i praktik da jeg blev gravid og til jeg var knapt halvvejs og meget af den praktik foregik faktisk hjemmefra.. så jeg kunne sidde i min egen sofa og have det skidt mens jeg arbejdede.. det hjalp!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2011

rup

Med min første datter arbejdet jeg indtil 4 ugers før termin og havde inden problemer med det.

Nu er jeg så gravid igen og arbejder frem til 1 uge før termin. Har lige en enkelt fridag i dag da jeg skal til jm. Arbejder så til den 23 juni og har termin 1 juli. Jeg fungere bedst med at arbejdet og komme op og igang.

Selvfølgelig er jeg tæt, især fordi min datter kun er 16 måneder. Men så længe jeg ellers har det godt, så fungere det bedst for mig. Jeg arbejder på kontor og har gode forhold. Hvilket jo også betyder meget.

Anmeld

16. juni 2011

Wimmie

tazz skriver:

Men det er også den indstilling der gør det så mega besværligt for os, der vitterligt er syge.