Loa skriver:
Mig 
Uden at forhellige mig selv, så gik jeg også meget op i at graviditeten ikke skulle være en sygdom for mig....
Selvfølgelig er der en del der bliver ramt af diverse, meeen tror nu der også er nogen der trækker den lidt i ørene og "nåh ja men jeg er jo også gravid"
Jeg har det på nøjagtig samme måde 
Selvom jeg er gravid for første gang, så går jeg meget op i at sådan noget som kvalme og ligamentsmerter er normalt når man er gravid. Så længe jeg ikke kaster op hele tiden og har så ondt at jeg ikke kan gå, så kan jeg også arbejde.
Jeg har 2 kollegaer som pt. er sygemeldt under graviditet. Den ene havde 2 jobs og var meget aktiv - og bestemt ikke sart. Til sidst kom hun nærmest grædende på arbejde fordi hun havde bækkensmerter og så måtte hun altså sygemelde sig.
Den anden sygemeldte sig samme dag som hun afleverede vandrejournal - hun havde en siddende stilling på arbejde og blev tilbudt at arbejde halv tid, hvilket hun afslog fordi hun havde så ondt at hun næsten ikke kunne bevæge sig.
Hun har siden da mødt kollegaer på shoppetur i Kolding Storcenter og på tur i Legoland (uden at se besværet ud) 
Anmeld