Kærester, få børn sammen, men ikke bo sammen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

.....

Anonym skriver:

Så synes du heller ikke de selvvalgte enlige mødre burde have den mulighed?

Det gider jeg nu ikke at komme ind på. Men synes at når man nu har en kæreste, og skal have et barn, så skal man da også bo sammen...Men som sagt er det min mening, og der vil altid være forskellige synspunkter på sådan noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

mor-til-vanessa

hvis det er det du har det bedst med så synes jeg da bare i skal gøre det sådan. det er jeres valg.

så længe i er glade, vil barnet jo også være det. jeg kunne godt selv finde på at gøre det samme.

Anmeld

13. juni 2011

Phoenix

Kan sagtens følge dit valg. Hvis jeg var i forhold og skulle have endnu et barn, ville jeg også overveje samme løsning.

Idag er der jo også så mange alternative måder at leve som børnefamilier. Og hvis alle trives i konstellationen, ja så er det jo bare fint  

Anmeld

13. juni 2011

132319

Mut skriver:

Det gider jeg nu ikke at komme ind på. Men synes at når man nu har en kæreste, og skal have et barn, så skal man da også bo sammen...Men som sagt er det min mening, og der vil altid være forskellige synspunkter på sådan noget

Jeg synses det er en ærgerlig holdning at have 

Jeg synes det er ærgerligt at man kan sidde og sige hvad andre skal og ikke skal. Man kan have en mening om hvad man selv vil/ikke vil men jeg synes ikke man kan generalisere sådan, der er altid en grund til at tingene er som de er.

Anmeld

13. juni 2011

132319

DenHeldige skriver:

Og hvem bestemmer normen...

Ingen -Heldigvis 

Jeg har aldrig drømt om villa, volvo og vovhund og har altid sagt at jeg aldrig skulle giftes 

Jeg elsker mit liv som det er, som sagt er friheden det bedste jeg ved. Alt der sker herhjemme bestemmer jeg og ingen andre -SKØNT! 

Anmeld

13. juni 2011

Corn

Hvis I kan få det til at køre, så er det da en fed ide...

Jeg tror faktisk den livsstil ville passe mig fint.

En kæreste som man ikke behøver se hele tiden, og som på samme tid, er en man gerne deler sine børn med...

SUPER

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Mut skriver:

Men hvorfor? det er som bare det jeg spørger om? er det ligesom en brudekjole bare skal være hvid? bare fordi sådan er der flest der gør det?

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Corn skriver:

Hvis I kan få det til at køre, så er det da en fed ide...

Jeg tror faktisk den livsstil ville passe mig fint.

En kæreste som man ikke behøver se hele tiden, og som på samme tid, er en man gerne deler sine børn med...

SUPER

Lige netop, det er præcis sådan jeg har det. Der går ikke hverdag i det og man har alle de gode stunder sammen og ikke mindst en familie sammen.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Phoenix skriver:

Kan sagtens følge dit valg. Hvis jeg var i forhold og skulle have endnu et barn, ville jeg også overveje samme løsning.

Idag er der jo også så mange alternative måder at leve som børnefamilier. Og hvis alle trives i konstellationen, ja så er det jo bare fint  

Lige netop, så er det jo til gavn for alle og jeg tror faktisk at mange vælger denne boform.

Anmeld

13. juni 2011

Corn

Anonym skriver:

Lige netop, det er præcis sådan jeg har det. Der går ikke hverdag i det og man har alle de gode stunder sammen og ikke mindst en familie sammen.

Jeg finder det meget tiltalende.

Jeg kunne godt ønske mig, at manden arbejdede på rejsehold...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.