Kærester, få børn sammen, men ikke bo sammen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Mine børn kommer i hvert fald først og derfor bliver det den her konstalation med eller uden fælles barn.

Så længe der fugere, ser jeg intet problem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

DenHeldige

Anonym skriver:

Tusind tak. Ja, jeg tænker også at det er det bedste for børn at forældrene, eller forælderen lever på en måde som er den bedste for denne.

Jeg ved det med at bo sammen ikke er en mulighed og det er bestemt ikke fordi jeg ikke elsker manden, men det kan jeg høre du har fået forståelsen af.

Fik slet ikke indtrykket af, at du ikke elsker din mand. . Tværtimod

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

DenHeldige skriver:

Fik slet ikke indtrykket af, at du ikke elsker din mand. . Tværtimod

Det er jeg glad for du ikke fik. Virkede bare som om nogle troede det.

Anmeld

13. juni 2011

Millesmammi

mig og min kæreste har et barn, og venter nummer 2. vi har boet sammen i 1 år, og selvom jeg elsker ham, og ikke kan leve uden ham - så er vi blevet nødt til at flytte fra hinanden, dog kun i et stykke tid, men jeg har også svært ved at bo sammen med en mand. 

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Millesmammi skriver:

mig og min kæreste har et barn, og venter nummer 2. vi har boet sammen i 1 år, og selvom jeg elsker ham, og ikke kan leve uden ham - så er vi blevet nødt til at flytte fra hinanden, dog kun i et stykke tid, men jeg har også svært ved at bo sammen med en mand. 

Og hvis det fungerer sådan, så er det jo perfekt, ikke?

Jeg kan bare heller ikke bo sammen med ham, men kan heller ikke leve uden ham.

Anmeld

13. juni 2011

DenHeldige

Anonym skriver:

Det er jeg glad for du ikke fik. Virkede bare som om nogle troede det.

Ja, det har jeg kunnet læse i tråden. Det er vel ligesom når nogle tror at jeg har givet helt op på mænd eller ligefrem dyrker et mandehad, fordi jeg har valgt at få børn alene?? Ikke tilfældet!

Jeg har som sagt stor respekt for din ærlighed og lad mig tilføje klarsynethed! Du passer på dit kærlighedsliv ved at gøre valg der er bedst for dig/jer. .

Anmeld

13. juni 2011

.....

Synes ikke rigtigt at man kan få et barn sammen, men ikke bo sammen - men det er nu min mening.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

DenHeldige skriver:

Ja, det har jeg kunnet læse i tråden. Det er vel ligesom når nogle tror at jeg har givet helt op på mænd eller ligefrem dyrker et mandehad, fordi jeg har valgt at få børn alene?? Ikke tilfældet!

Jeg har som sagt stor respekt for din ærlighed og lad mig tilføje klarsynethed! Du passer på dit kærlighedsliv ved at gøre valg der er bedst for dig/jer. .

Mange, mange tak. Hvor er det dejligt du kan se hvad der ligger bag det valg, det er ikke bare noget jeg liiiige har besluttet eller i mangel af bedre. Præcis som det at blive sem heller ikke er. Det er valgt fordi det er det bedste for barn og mor og alle andre involverede.

Held og lykke med den bette og tak for dine beskeder her.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Mut skriver:

Synes ikke rigtigt at man kan få et barn sammen, men ikke bo sammen - men det er nu min mening.

Så synes du heller ikke de selvvalgte enlige mødre burde have den mulighed?

Anmeld

13. juni 2011

Millesmammi

Anonym skriver:

Og hvis det fungerer sådan, så er det jo perfekt, ikke?

Jeg kan bare heller ikke bo sammen med ham, men kan heller ikke leve uden ham.

hvis man kan få det til at fungere fint sådan, så kan jeg ikke se noget problem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.