Kærester, få børn sammen, men ikke bo sammen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

132319

Mut skriver:

Så lad mig skrive det sådan her: Jeg forstår ikke hvordan man kan have et barn sammen, uden at bo sammen. Jeg ville gerne bo sammen med min kæreste/mand, hvis vi fik et barn sammen

Desuden kan man heller ikke hører mit tonefald eller se mit ansigt når jeg siger dette, så det er altså ikke nedladene sagt som sådan!

Det kunne du blot have startet med at skrive. Måske kan de skrevne ord misfortolkes men dine var altså ikke ret pæne, uanset hvad.

Og fint nok -Jeg forstår ikke at man kan bo 24/7 sammen med en mand -Længe leve forskellighed 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Phoenix

132319 skriver:

Åhh ja, DRØMMEmanden ville for mig også være en der var afsted i 3 uger, hjemme i 1 uge osv. osv. 

Dét tror jeg at jeg kunne holde ud, men 24/7 -Never 

Tror ikke engang jeg ville kunne holde ham ud i en HEL uge. Men et par overnatninger om ugen ville være fint

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Selvvalgte mødre har jo netop ikke en far på sidelinjen som skal være en del af barnets hverdag  

Når det så er sagt så synes jeg du skal gøre hvad du finder er bedst for dig 

Det er der jo faktisk en del der har. Så sammenligningen synes jeg da har relevans.

Anmeld

13. juni 2011

132319

Phoenix skriver:

Tror ikke engang jeg ville kunne holde ham ud i en HEL uge. Men et par overnatninger om ugen ville være fint

Haha nej, heller ikke her. Derfor måtte han hellere end gerne se gutterne en masse når han var hjemme 

Anmeld

13. juni 2011

Phoenix

132319 skriver:

Haha nej, heller ikke her. Derfor måtte han hellere end gerne se gutterne en masse når han var hjemme 

Ja, man har jo brug for noget space ikk

Anmeld

13. juni 2011

.....

132319 skriver:

Det kunne du blot have startet med at skrive. Måske kan de skrevne ord misfortolkes men dine var altså ikke ret pæne, uanset hvad.

Og fint nok -Jeg forstår ikke at man kan bo 24/7 sammen med en mand -Længe leve forskellighed 

Nej men det gjorde jeg ikke. Jeg tænker nu heller ikke i 100 år hvordan jeg kan skrive det sødest, jeg skriver nu bare det jeg tænker . Punktum! Vil ikke gøre mere ved denne sag, det er der ingen grund til.

Nej, det er også i orden . Det har jeg det så godt med, fordi jeg elsker at være social osv. Men ja, længe leve forskellighed

Anmeld

13. juni 2011

132319

Phoenix skriver:

Ja, man har jo brug for noget space ikk

Jo, jeg vil egentlig bare gerne finde en jeg kunne hygge mig med et par gange om ugen -Fuldstændig uforpligtende. Mon ikke de findes derude et sted? 

Anmeld

13. juni 2011

132319

Mut skriver:

Nej men det gjorde jeg ikke. Jeg tænker nu heller ikke i 100 år hvordan jeg kan skrive det sødest, jeg skriver nu bare det jeg tænker . Punktum! Vil ikke gøre mere ved denne sag, det er der ingen grund til.

Nej, det er også i orden . Det har jeg det så godt med, fordi jeg elsker at være social osv. Men ja, længe leve forskellighed

Man kan nu også sagtens være social uden at bo sammen med sin kæreste -Faktisk synes jeg at par ofte kan være langt mere asociale end singler 

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Man kan nu også sagtens være social uden at bo sammen med sin kæreste -Faktisk synes jeg at par ofte kan være langt mere asociale end singler 

Ja, det er også noget jeg har oplevet. De lever i deres egen verden og kan kun noget som par. Ikke alle, men der er en tendens hos nogle par.

Jeg gider bare ikke være en af to altid. Jeg nyder livet og mine veninder, børn og familie uden at der også er en mand der hele tiden som jeg skal glo på.

Anmeld

13. juni 2011

.....

132319 skriver:

Her er der både tid til kæresten og vennerne på samme tid.. Så det er nok efter hvad man har erfaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.