Kærester, få børn sammen, men ikke bo sammen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Ina33

Anonym skriver:

Hey

Er der nogle herinde der har en kæreste og som ønsker et barn sammen, men ikke vil bo sammen. Måske nogle der allerede lever sådan eller kender nogle der gør ?

Jeg har en dejlig kæreste, han vil gerne have et barn snart. Men jeg ønsker ikke at bo sammen med ham. Så tror vi måske kan mødes på midten. Vi får et barn men bor ikke sammen.

Kom med erfaringer og meninger ?

Og til jer der ikke ønsker at svare på mit spørgsmål men bare vil vide hvorfor jeg ikke vil flytte sammen med ham. Det vil jeg ikke, fordi jeg lever godt og bedst alene, Jeg har brug for tid til mig selv og for at være der for mine børn. Jeg er en enspænder og har aldrig boet længe sammen med mine x'er som jeg har børn med.

Jeg lever i et forhold hvor vi har et barn sammen, men ikke bor sammen.

Vi boede dog sammen de første 14 dage af vores søns liv.

Skriv en PB hvis der er noget specielt du vil vide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Loppe skriver:

Jeg lever i et forhold hvor vi har et barn sammen, men ikke bor sammen.

Vi boede dog sammen de første 14 dage af vores søns liv.

Skriv en PB hvis der er noget specielt du vil vide.

Tusind tak, det gør jeg nok lige.

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Næ, det er overhoved ikke det det bunder i. Han er her tit og vi er meget sammen. Det er som jeg har skrevet flere gang, jeg vil bare have tid alene også. Kunne sige at han skal smutte og så have min tid i mit hjem. Jeg nyder mit liv alene og med mine børn og også med børn og kæreste og bare alene med kæreste. Men jeg skal ikke bo sammen med en igen.

Nårh, godmorgen det havde du jo faktisk skrevet, hehe. Det er bare ikke en følse jeg kender til, derfor tager det lige lidt tid om, at sive ind, undskyld

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Nårh, godmorgen det havde du jo faktisk skrevet, hehe. Det er bare ikke en følse jeg kender til, derfor tager det lige lidt tid om, at sive ind, undskyld

Sådan havde jeg det heller ikke førhen. Men af skade bliver man klog eller noget.

Anmeld

13. juni 2011

Ellim

Anonym skriver:

Det er klart, at vi aftaler alt det praktiske.

Så ser jeg ikke noget problem i det.. Vi er jo ikke alle lige ens og kernefamilie-agtige.. Vi opatter lykke forskelligt - og hvis man bare gør hvad der gør en selv og nærmeste glade så er det SÅ ligemeget hvad alle andre gør og syntes..

Hvis du forstår

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Sådan havde jeg det heller ikke førhen. Men af skade bliver man klog eller noget.

Irreterrende hvor lidt der nogle gange skal for at ændre en for altid.

Men op på "hesten" og få lavet en bebse

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Irreterrende hvor lidt der nogle gange skal for at ændre en for altid.

Men op på "hesten" og få lavet en bebse

Nu er det langt fra bare lidt der er skyld i det. Men ja, vi må i gang. hehehe.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Ellim skriver:

Så ser jeg ikke noget problem i det.. Vi er jo ikke alle lige ens og kernefamilie-agtige.. Vi opatter lykke forskelligt - og hvis man bare gør hvad der gør en selv og nærmeste glade så er det SÅ ligemeget hvad alle andre gør og syntes..

Hvis du forstår

Netop. og forstår sagtens.

Anmeld

13. juni 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Nu er det langt fra bare lidt der er skyld i det. Men ja, vi må i gang. hehehe.

Øv, lyder grimt.

tilbage

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Øv, lyder grimt.

tilbage

Mine børn kommer i hvert fald først og derfor bliver det den her konstalation med eller uden fælles barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.