Kærester, få børn sammen, men ikke bo sammen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.206 visninger
106 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. juni 2011

Anonym trådstarter

Hey

Er der nogle herinde der har en kæreste og som ønsker et barn sammen, men ikke vil bo sammen. Måske nogle der allerede lever sådan eller kender nogle der gør ?

Jeg har en dejlig kæreste, han vil gerne have et barn snart. Men jeg ønsker ikke at bo sammen med ham. Så tror vi måske kan mødes på midten. Vi får et barn men bor ikke sammen.

Kom med erfaringer og meninger ?

Og til jer der ikke ønsker at svare på mit spørgsmål men bare vil vide hvorfor jeg ikke vil flytte sammen med ham. Det vil jeg ikke, fordi jeg lever godt og bedst alene, Jeg har brug for tid til mig selv og for at være der for mine børn. Jeg er en enspænder og har aldrig boet længe sammen med mine x'er som jeg har børn med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Hey

Er der nogle herinde der har en kæreste og som ønsker et barn sammen, men ikke vil bo sammen. Måske nogle der allerede lever sådan eller kender nogle der gør ?

Jeg har en dejlig kæreste, han vil gerne have et barn snart. Men jeg ønsker ikke at bo sammen med ham. Så tror vi måske kan mødes på midten. Vi får et barn men bor ikke sammen.

hvorfor vil du føde hans barn når du ikke har lyst til at bo med ham? for mig er der 1000 x større at få børn sammen end det er at flytte sammen..

Anmeld

13. juni 2011

Nynne88

Hvorfor vil du ikke bo sammen med ham?

Anmeld

13. juni 2011

jydeinden

må ærligt indrømme jeg ikke helt kan forstå hvordan man kan have et ønske så stort som at få et barn sammen med en anden men ikke ville bo sammen... den tankegang forstår jeg ikke helt

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

hvorfor vil du føde hans barn når du ikke har lyst til at bo med ham? for mig er der 1000 x større at få børn sammen end det er at flytte sammen..

Fordi jeg ikke har lyst til at bo sammen med et andet menneske.

Anmeld

13. juni 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Hey

jeg har ik FÅET et barn med en jeg ik boede sammen med... MEN...

mig og min kæreste har den ældste af mine unger sammen... og vi bor ik sammen... han ser os kun hver 14. dag da han bor i norge... og det virker fint....

selvfølgelig mangler jeg ham og han os... men vi er bange for at flytet sådan ORDENLIG sammen da vi har boet sammen før OG DET GIK BARE IK... men vi elsker hinanden mega højt og kan slet ik undvære hinanden...

vi håber selvfølgelig begge på at vi en dag kan bo sammen... lige pt er planen at hvis han finder noget arbejde i dk flytter han ind hos os... men vi er enige om at vis en af os kan mærke det ik går så flytter vi fra hinanden igen INDEN det ødelægger vores forhold...

Anmeld

13. juni 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Fordi jeg ikke har lyst til at bo sammen med et andet menneske.

du vil ikke bo sammen med et andet menneske men du vil gerne have et barn.. det barn er vel også et menneske?

Anmeld

13. juni 2011

132319

Sådan et forhold havde min ex og jeg i næsten 3 år. Det endte dog med at vi gik fra hinanden.

Men her var det også fint. Vi overholdte regler omkring overnatning og havde hvert vores sted at bo.

Jeg har også svært ved at forestille mig nogensinde at skulle bo sammen med en mand  Jeg er 27 år, har to børn og har endnu ikke prøvet det 

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

du vil ikke bo sammen med et andet menneske men du vil gerne have et barn.. det barn er vel også et menneske?

Er du ikke venlig bare at svare på det jeg spørger om eller gå uden om tråden, Jeg har ikke brug for din accept af mit valg og mine overvejelser, det er jeg fuldt ud i stand til selv selv.

Anmeld

13. juni 2011

An&Jo

Har en veninde som lige er flyttet fra sin kæreste igen.. De har et barn sammen og venter nu nr 2.. De elsker hinanden rigtig højt og derfor valgte de at flytte fra hinanden for at redde forholdet.. De var kørt sur i pligter og skænderier og det var blevet for meget hver dag hvor de ikke savnede hinanden.. De har det bedre nu end nogensinde og har planer om St flytte sammen igen på et tidspunkt.. men derudover så synes jeg som udgangspunkt at man også må bo sammen hvis man vælger at få et barn.. Hvordan kan det være at du ikke har lyst til at bo sammen med ham??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.