Kærester, få børn sammen, men ikke bo sammen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

132319

Anonym skriver:

Ja, det er også noget jeg har oplevet. De lever i deres egen verden og kan kun noget som par. Ikke alle, men der er en tendens hos nogle par.

Jeg gider bare ikke være en af to altid. Jeg nyder livet og mine veninder, børn og familie uden at der også er en mand der hele tiden som jeg skal glo på.

Jeg har haft veninder som intet kunne lave uden deres mand/kæreste. Dem har jeg faktisk mere eller mindre mistet kontakten med. Det er HENDE jeg er veninde med, ikke DEM! 

Min tidligere veninde skulle altid have sin kæreste med, det var SÅ irriterende. Vær dog lidt selvstændig, pigebarn! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Anonym

Hvis det er den måde dig og din kæreste har det bedst på, er jeg da helt sikker på det nok skal fungere!!! Der er jo mange der lever sådan, er jeg overbevist om - det eneste kendte eksempel jeg har, er ham der tv-lægen der har et barn med hans eks-kæreste... og det var da et valg de traf sammen!!!

Min mand og jeg har det rigtig godt sammen  han arbejder normalt på nathold, men da han røg på daghold i en periode, var det da noget vi begge skulle finde ud af - jeg var jo vant til at han var hjemme til at hjælpe om formiddagen, og pludselig var han der ikke... nu har han været på nathold i 2 måneder, og så skulle der lige rettes lidt ind igen, hvor han lige skulle med på rutinerne om morgenen

kan godt forstå dit valg, og synes det virker som den optimale måde at gøre tingene på for jer!!!

Knus herfra

Anmeld

13. juni 2011

132319

Mut skriver:

Her er der både tid til kæresten og vennerne på samme tid.. Så det er nok efter hvad man har erfaret

Ja men derfor holder den der med at man ikke kan være social, vedmindre man vil bo sammen med et hankønsvæsen, ingen steder.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Jeg har haft veninder som intet kunne lave uden deres mand/kæreste. Dem har jeg faktisk mere eller mindre mistet kontakten med. Det er HENDE jeg er veninde med, ikke DEM! 

Min tidligere veninde skulle altid have sin kæreste med, det var SÅ irriterende. Vær dog lidt selvstændig, pigebarn! 

Ja, det bliver bare for meget og især dem der altid skal have ham med. Størsteparten af mine veninder er singler, og de andre nyder heldigvis at tage afsted uden mand. Bare fordi man er veninder er det jo ikke det samme som at man gider hinandens mænd som venner og slet ikke som par dates.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis det er den måde dig og din kæreste har det bedst på, er jeg da helt sikker på det nok skal fungere!!! Der er jo mange der lever sådan, er jeg overbevist om - det eneste kendte eksempel jeg har, er ham der tv-lægen der har et barn med hans eks-kæreste... og det var da et valg de traf sammen!!!

Min mand og jeg har det rigtig godt sammen  han arbejder normalt på nathold, men da han røg på daghold i en periode, var det da noget vi begge skulle finde ud af - jeg var jo vant til at han var hjemme til at hjælpe om formiddagen, og pludselig var han der ikke... nu har han været på nathold i 2 måneder, og så skulle der lige rettes lidt ind igen, hvor han lige skulle med på rutinerne om morgenen

kan godt forstå dit valg, og synes det virker som den optimale måde at gøre tingene på for jer!!!

Knus herfra

Tusind tak og ja, det handler jo om at finde den bedste løsning for den enkelte familie. Nogle par kan intet lave uden de skal være sammen og andre har nærmest kun sex sammen som fælleskab og det ene er jo ikke bedre eller mere rigtigt end andet.

Men bare fordi man ikke deler adresse, så kan man jo godt dele det der har betydning.

Anmeld

13. juni 2011

.....

132319 skriver:

Ja men derfor holder den der med at man ikke kan være social, vedmindre man vil bo sammen med et hankønsvæsen, ingen steder.

Så siger vi det. Synes det begynder at være lidt latterligt at diskutere videre om det her. Du har din mening, bum! Jeg har min mening, bum! Færdig, længere er den ikke.

Anmeld

13. juni 2011

132319

Anonym skriver:

Ja, det bliver bare for meget og især dem der altid skal have ham med. Størsteparten af mine veninder er singler, og de andre nyder heldigvis at tage afsted uden mand. Bare fordi man er veninder er det jo ikke det samme som at man gider hinandens mænd som venner og slet ikke som par dates.

Præcis -Fordi man er veninder betyder det jo ikke at mændene SKAL kunne sammen, eller omvendt.

Min ex' venners kærester/koner og jeg har i hvert fald ikke ret meget tilfælles så derfor har vi altid holdt vores liv med vores venner og vores liv sammen, adskilt 

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Præcis -Fordi man er veninder betyder det jo ikke at mændene SKAL kunne sammen, eller omvendt.

Min ex' venners kærester/koner og jeg har i hvert fald ikke ret meget tilfælles så derfor har vi altid holdt vores liv med vores venner og vores liv sammen, adskilt 

Helt enig. samme her.

Anmeld

13. juni 2011

Phoenix

132319 skriver:

Jo, jeg vil egentlig bare gerne finde en jeg kunne hygge mig med et par gange om ugen -Fuldstændig uforpligtende. Mon ikke de findes derude et sted? 

Det kan du da sagtens finde  Der er så mange mænd, der ikke gider at forpligtige sig til et forhold idag. Så hvis man er lidt opsøgende, så kan du nemt finde sådan en relation  Mødre er jo ikke KUN mødre og har også 'behov' der skal dækkes, så jeg siger go for it

Anmeld

13. juni 2011

132319

Mut skriver:

Så siger vi det. Synes det begynder at være lidt latterligt at diskutere videre om det her. Du har din mening, bum! Jeg har min mening, bum! Færdig, længere er den ikke.

Måske, men jeg prøver såment bare at forklare dig, at selvom man ikke vil bo sammen med en mand, betyder det ikke at man er en asocial, kedelig singlekvinde der sidder derhjemme og kukkelurer  Det er ikke en mening, det er fakta.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.