Kærester, få børn sammen, men ikke bo sammen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Corn skriver:

Jeg finder det meget tiltalende.

Jeg kunne godt ønske mig, at manden arbejdede på rejsehold...

Ja, eller på en boreplatform eller som langturschauffør.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

.....

132319 skriver:

Jeg synses det er en ærgerlig holdning at have 

Jeg synes det er ærgerligt at man kan sidde og sige hvad andre skal og ikke skal. Man kan have en mening om hvad man selv vil/ikke vil men jeg synes ikke man kan generalisere sådan, der er altid en grund til at tingene er som de er.

Så må min holdning være ærgelig altså. Alle kan ikke være enige, og jeg er heller ikke den eneste der har denne mening.. Det er jo heller ikke noget jeg bestemmer for hende , det må hun da selv om. Siger det bare sådan som JEG synes man skal, altså hvis det var mig..

Desuden er der ingen meninger der er forkerte, det er hvordan man SELV ser på tingene...så jeg kan da sagtens sige at du også har en ærgelig mening , men det gør jeg ikke..

Når der bliver skrevet sådan noget, så kan hun jo heller ikke kun forvente positive respons, hvis folk ikke forstår det..

Anmeld

13. juni 2011

Corn

Anonym skriver:

Ja, eller på en boreplatform eller som langturschauffør.

Ja præcis... Eller sømand, tre uger ude, tre hjemme

Anmeld

13. juni 2011

.....

Anonym skriver:

Men hvorfor? det er som bare det jeg spørger om? er det ligesom en brudekjole bare skal være hvid? bare fordi sådan er der flest der gør det?

Jeg siger nu ikke at man skal bo sammen, når man har et barn, fordi ALLE gør det, hvis det var..
Jeg har bare den mening, fordi jeg synes at det er det rigtige at gøre..men nevermind, hvis der skal komme den helt store hønsegård ud af min mening

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Corn skriver:

Anmeld

13. juni 2011

132319

Så må min holdning være ærgelig altså. Alle kan ikke være enige, og jeg er heller ikke den eneste der har denne mening.. Det er jo heller ikke noget jeg bestemmer for hende , det må hun da selv om. Siger det bare sådan som JEG synes man skal, altså hvis det var mig..

Desuden er der ingen meninger der er forkerte, det er hvordan man SELV ser på tingene...så jeg kan da sagtens sige at du også har en ærgelig mening , men det gør jeg ikke..

Når der bliver skrevet sådan noget, så kan hun jo heller ikke kun forvente positive respons, hvis folk ikke forstår det..

Ja, jeg synes måden du skriver dine to indlæg i denne tråd, er utroligt dømmende og nedladende overfor andres valg -Det er dét jeg synes er ærgerligt. Min mening er ikke ærgerlig for jeg dømmer ikke andre fordi de gerne vil bo sammen med en mand, jeg skriver hvad jeg vil, ikke hvad "man skal gøre"!

Og når du skriver "man skal" er det jo ikke til at regne ud at det er dig selv du mener... Vel? 

Anmeld

13. juni 2011

DenHeldige

132319 skriver:

Ja, jeg synes måden du skriver dine to indlæg i denne tråd, er utroligt dømmende og nedladende overfor andres valg -Det er dét jeg synes er ærgerligt. Min mening er ikke ærgerlig for jeg dømmer ikke andre fordi de gerne vil bo sammen med en mand, jeg skriver hvad jeg vil, ikke hvad "man skal gøre"!

Og når du skriver "man skal" er det jo ikke til at regne ud at det er dig selv du mener... Vel? 

Anmeld

13. juni 2011

132319

Corn skriver:

Åhh ja, DRØMMEmanden ville for mig også være en der var afsted i 3 uger, hjemme i 1 uge osv. osv. 

Dét tror jeg at jeg kunne holde ud, men 24/7 -Never 

Anmeld

13. juni 2011

.....

132319 skriver:

Så lad mig skrive det sådan her: Jeg forstår ikke hvordan man kan have et barn sammen, uden at bo sammen. Jeg ville gerne bo sammen med min kæreste/mand, hvis vi fik et barn sammen

Desuden kan man heller ikke hører mit tonefald eller se mit ansigt når jeg siger dette, så det er altså ikke nedladene sagt som sådan!

Anmeld

13. juni 2011

Rosa

Anonym skriver:

Så synes du heller ikke de selvvalgte enlige mødre burde have den mulighed?

Selvvalgte mødre har jo netop ikke en far på sidelinjen som skal være en del af barnets hverdag  

Når det så er sagt så synes jeg du skal gøre hvad du finder er bedst for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.