Kærester, få børn sammen, men ikke bo sammen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

132319

Anonym skriver:

TUSIND TAK, for dit svar.

Jeg elsker denne mand og vi har det dejligt sammen. Men jeg fungerer ikke med der er en her hele tiden. Jeg har prøvet det et par gange og det fungerer bare ikke. Men jeg elsker ham og han elsker mig, så vi må jo få det bedste ud af de begrænsninger der er og tage det som en udfordring. Jeg kunne godt leve uden flere børn i mit liv, men han ønsker sig brændende et barn selv.

Jeg synes bare at I skal hoppe ud i det 

Her har det bare altid været bedst sådan. Jeg NYDER at JEG bestemmer over alt herhjemme og ville simpelthen ikke kunne holde fælles økonomi og udgifter ud -Nej tak 

Som sagt, tror jeg bare at jeg forbliver eneboende resten af mit liv, det er så fantastisk dejligt nemt og frit 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Kofoed.

Kender ikke nogen i den situation, men må man spørge, hvorfor du ikke kan bo sammen med kæreste? Er det en form for socialforbi?

Men hvis i bor i nærheden af hinanden, så er det vel ikke det store problem. Forskeller mig, at i hovedsagligt er hos den ene, men i sover hver for sig og har nogle enkle aftner alene.

Har du børn i forvejen eller misforstod jeg noget?

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

netop... en familie skal jo ha det godt sammen og være glade og lykkelige... så er det jo lige meget hvor man bor så længe alle har det godt...

her ved os funger det indtil nu forrygende... og det er bare en ENDNU større glæde når han kommer hjem fordi man virkelig har savnet ham....

da vi boede samme første gang diskuterede vi IHVERTFALD hver uge...

nu har vi været samme siden december sidste år og har endnu INGEN diskution haft... DET ER VIDUNDERLIGT....

vi drømmer om at leve sammen... med det er ik noget der haster

Ja, det undrer mig meget. For der er såååååå meget forståelse for at enlige vælger at få børn, men åbenbart ikke at man vælger at få børn og bo hver for sig. Ikke herinde i hvert fald.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Kender ikke nogen i den situation, men må man spørge, hvorfor du ikke kan bo sammen med kæreste? Er det en form for socialforbi?

Men hvis i bor i nærheden af hinanden, så er det vel ikke det store problem. Forskeller mig, at i hovedsagligt er hos den ene, men i sover hver for sig og har nogle enkle aftner alene.

Har du børn i forvejen eller misforstod jeg noget?

Nej, det er det ikke. Jeg fungerer bare ikke med at bo sammen med en og samtidig være den mor jeg vil være for de børn jeg allerede har. jeg har desværre en del med mig som gør jeg har brug for tiden alene også. Så pt er det sådan det bliver. Og også præmissen hvis et fællesbarn skal til verden.

Anmeld

13. juni 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Ja, det undrer mig meget. For der er såååååå meget forståelse for at enlige vælger at få børn, men åbenbart ikke at man vælger at få børn og bo hver for sig. Ikke herinde i hvert fald.

nej det har jeg da lige opdaget... og jeg syntes da personligt at det må være bedre for barnet at ha mor OG far sammen tit og at de er glade og kærlige overfor hinanden... end kun en mor og ingen far...

IK AT JEG IK SYNTES MAN IK KAN VÆRE ENLIG OG FÅ BØRN... bare lige så vi har det på det rene... for syntes også det er et flot valg hvis man vælge det...

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Jeg synes bare at I skal hoppe ud i det 

Her har det bare altid været bedst sådan. Jeg NYDER at JEG bestemmer over alt herhjemme og ville simpelthen ikke kunne holde fælles økonomi og udgifter ud -Nej tak 

Som sagt, tror jeg bare at jeg forbliver eneboende resten af mit liv, det er så fantastisk dejligt nemt og frit 

Lige netop og tak tror jeg også vi gør.

Jeg nyder også at bo alene og jeg fungerer bedst sådan. Jeg vil kunne sige at i dag gider jeg bare ikke glo på dig. Og det samme kan han jo gøre og i andre perioder kan vi ses en masse. Jeg har midt liv og han har sit og så har vi et sammen. Og når nu det fungerer, hvorfor så ikke også lave et lille kærlighedsbarn.

Anmeld

13. juni 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Det er også fint du ikk forstår. Jeg har 3 børn så ved godt hvad det handler om. Men tak for omsorgen.

jeg har skam ikke sagt at jeg tror du ikke ved hvad det handler om, jeg har sagt at jeg ikke forstår det, og det er en mening, men du må da gerne tage det som et spørgsmål

og kan se du mener flere af os er snæversynet, dét synes jeg nu ikke vi er...

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

nej det har jeg da lige opdaget... og jeg syntes da personligt at det må være bedre for barnet at ha mor OG far sammen tit og at de er glade og kærlige overfor hinanden... end kun en mor og ingen far...

IK AT JEG IK SYNTES MAN IK KAN VÆRE ENLIG OG FÅ BØRN... bare lige så vi har det på det rene... for syntes også det er et flot valg hvis man vælge det...

Lige præcis. At vælge det bedste man kan. Og hvem ved om et forhold hvor der aldrig går hverdag i det, ikke har bedre odds for overlevelse. Det tror jeg på det har.

Anmeld

13. juni 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Lige præcis. At vælge det bedste man kan. Og hvem ved om et forhold hvor der aldrig går hverdag i det, ikke har bedre odds for overlevelse. Det tror jeg på det har.

lige pt føler vi ihvertfald at vores forhold har en bedre overlevelses chance NU end hvis vi boede sammen...

vi skal på en uges ferie i næste uge og det kan faktisk gå hen og blive en prøvelse for os... for vi har endnu ik været så mange dage sammen siden vi fant sammen igen... så vi  finger for at det bliver en god oplevelse... hehe

så jeg syntes altså bare i skal se og få lavet den baby... er sikker på i nok skal klare det

Anmeld

13. juni 2011

132319

Anonym skriver:

Lige netop og tak tror jeg også vi gør.

Jeg nyder også at bo alene og jeg fungerer bedst sådan. Jeg vil kunne sige at i dag gider jeg bare ikke glo på dig. Og det samme kan han jo gøre og i andre perioder kan vi ses en masse. Jeg har midt liv og han har sit og så har vi et sammen. Og når nu det fungerer, hvorfor så ikke også lave et lille kærlighedsbarn.

Præcis  Vi har også altid haft hvert vores liv og et sammen. At det sammen så ikke fungerer mere, er der mange grunde til men jeg ville aldrig have ønsket en bedre far for min børn 

Det har også været nemt for min store dreng, han har aldrig været vant til at vi boede sammen så da vi gik definitivt fra hinanden, var det ikke en stor omvæltning, han har jo altid været vant til at være i både min og min ex's lejligheder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.