Kærester, få børn sammen, men ikke bo sammen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Fordi jeg ikke har lyst til at bo sammen med et andet menneske.

et barn er da 10 x gange mere krævende at have i hjemmet end en mand...!?!

og kræver opmærksomhed, tid, kærlighed, tålmodighed og meget meget mere. og hjælper da ikke til på samme måde som en mand kan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Sådan et forhold havde min ex og jeg i næsten 3 år. Det endte dog med at vi gik fra hinanden.

Men her var det også fint. Vi overholdte regler omkring overnatning og havde hvert vores sted at bo.

Jeg har også svært ved at forestille mig nogensinde at skulle bo sammen med en mand  Jeg er 27 år, har to børn og har endnu ikke prøvet det 

TUSIND TAK, for dit svar.

Jeg elsker denne mand og vi har det dejligt sammen. Men jeg fungerer ikke med der er en her hele tiden. Jeg har prøvet det et par gange og det fungerer bare ikke. Men jeg elsker ham og han elsker mig, så vi må jo få det bedste ud af de begrænsninger der er og tage det som en udfordring. Jeg kunne godt leve uden flere børn i mit liv, men han ønsker sig brændende et barn selv.

Anmeld

13. juni 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Hey

Er der nogle herinde der har en kæreste og som ønsker et barn sammen, men ikke vil bo sammen. Måske nogle der allerede lever sådan eller kender nogle der gør ?

Jeg har en dejlig kæreste, han vil gerne have et barn snart. Men jeg ønsker ikke at bo sammen med ham. Så tror vi måske kan mødes på midten. Vi får et barn men bor ikke sammen.

Kom med erfaringer og meninger ?

Og til jer der ikke ønsker at svare på mit spørgsmål men bare vil vide hvorfor jeg ikke vil flytte sammen med ham. Det vil jeg ikke, fordi jeg lever godt og bedst alene, Jeg har brug for tid til mig selv og for at være der for mine børn. Jeg er en enspænder og har aldrig boet længe sammen med mine x'er som jeg har børn med.

viol lige tilføje at vi øver os MEGET i at få en baby mere samme... OGSÅ inden vi flytter sammen hvis vi da nogen side gør det...

vi plejer at sige:

DET BEDSTE VI NOGEN SIDE HAR GJORT ER AT FÅ ET BARN SAMMEN...

DET VÆRRESTE VI NOGEN SIDE HAR GJORT VAR AT BO SAMMEN...

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

et barn er da 10 x gange mere krævende at have i hjemmet end en mand...!?!

og kræver opmærksomhed, tid, kærlighed, tålmodighed og meget meget mere. og hjælper da ikke til på samme måde som en mand kan..

Prøv at hør her. Jeg har valgt ud fra hvad jeg kan med det jeg har at gøre godt med. Mit valg er også taget for mine børns skyld.

Så svar på det det handler om. Jeg forventer ikke du forstår mig og behøver ejheller din accept.

Anmeld

13. juni 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Er du ikke venlig bare at svare på det jeg spørger om eller gå uden om tråden, Jeg har ikke brug for din accept af mit valg og mine overvejelser, det er jeg fuldt ud i stand til selv selv.

jeg svarer sådan set også på det du spørg om, men ligesom så mange andre så undre jeg mig meget over hvorfor man vil have et barn med en fyr hvis ikke man vil bo sammen. for jeg vil som udgangspunkt mene at et barn er et større ansvar og mindre hjælpsom end en mand er... og kan jeg jo se på svarene at jeg ikke er ene om at mene.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

viol lige tilføje at vi øver os MEGET i at få en baby mere samme... OGSÅ inden vi flytter sammen hvis vi da nogen side gør det...

vi plejer at sige:

DET BEDSTE VI NOGEN SIDE HAR GJORT ER AT FÅ ET BARN SAMMEN...

DET VÆRRESTE VI NOGEN SIDE HAR GJORT VAR AT BO SAMMEN...

TUSIND TAK for din fortælling og hvor er det bare godt det du skrev til sidst. Men det er åbenbart svært for nogle at forstå at man kan være en familie uden at bo sammen, elske hinanden uden at dele lokum

Anmeld

13. juni 2011

Nettemor

Anonym skriver:

Prøv at hør her. Jeg har valgt ud fra hvad jeg kan med det jeg har at gøre godt med. Mit valg er også taget for mine børns skyld.

Så svar på det det handler om. Jeg forventer ikke du forstår mig og behøver ejheller din accept.

du bad om vores mening. forstår ikke at du så bliver sur når du ikke får den mening du havde håbet på

så skulle du have bedt om gode erfaringer og meninger om dette.

men det her er bare MIN mening. nu har jeg givet udtryk for den og så må du bruge den eller la' vær!

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

jydeinden skriver:

jeg svarer sådan set også på det du spørg om, men ligesom så mange andre så undre jeg mig meget over hvorfor man vil have et barn med en fyr hvis ikke man vil bo sammen. for jeg vil som udgangspunkt mene at et barn er et større ansvar og mindre hjælpsom end en mand er... og kan jeg jo se på svarene at jeg ikke er ene om at mene.

Det er også fint du ikk forstår. Jeg har 3 børn så ved godt hvad det handler om. Men tak for omsorgen.

Anmeld

13. juni 2011

Anonym trådstarter

nettemor skriver:

du bad om vores mening. forstår ikke at du så bliver sur når du ikke får den mening du havde håbet på

så skulle du have bedt om gode erfaringer og meninger om dette.

men det her er bare MIN mening. nu har jeg givet udtryk for den og så må du bruge den eller la' vær!

Jeg får da ikke meninger, jeg får spørgsmål omkring mit valg.

Så kom da endelig med meninger, men jeg gider altså ikke forsvare mit valg.

Men hvad kan man forvente herinde, den side her er snart så gennemsyret af snæversyn og manglende rummelighed.

Anmeld

13. juni 2011

aya-zia

Anonym skriver:

TUSIND TAK for din fortælling og hvor er det bare godt det du skrev til sidst. Men det er åbenbart svært for nogle at forstå at man kan være en familie uden at bo sammen, elske hinanden uden at dele lokum

netop... en familie skal jo ha det godt sammen og være glade og lykkelige... så er det jo lige meget hvor man bor så længe alle har det godt...

her ved os funger det indtil nu forrygende... og det er bare en ENDNU større glæde når han kommer hjem fordi man virkelig har savnet ham....

da vi boede samme første gang diskuterede vi IHVERTFALD hver uge...

nu har vi været samme siden december sidste år og har endnu INGEN diskution haft... DET ER VIDUNDERLIGT....

vi drømmer om at leve sammen... med det er ik noget der haster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.