se hvad min mor har lavet til betteski...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Lilje82

Hvor er det fint Hun er da skide dygtig hende mormoren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

lounika

Lilje82 skriver:

Hvor er det fint Hun er da skide dygtig hende mormoren

ja det er hun nemmelig....  hun kan bare lave altt

Anmeld

13. juni 2011

Mille83

lounika skriver:

hvor gammel er hun nu?? der er jo kun 4 mdr til de så småt bruger tynde huger når det blæser... 

Hun er 13 mdr. Men lille i det. Hun bruger stadig 74-80 i hue. 

Anmeld

13. juni 2011

lounika

Mille83 skriver:

Hun er 13 mdr. Men lille i det. Hun bruger stadig 74-80 i hue. 

min mor har lige 6 i bestilling nu så  hun kan ikke lige overskuge fler før de klar til at sende   :0) men kan du ikke skrive til mig om en uge ca så hun nok klar igen  hvis det alså er oki for dig....   men de kan jo give sig da de er strikket jo så hvis de bliver lavet lille smule for stor så passer hun dem om 4 mdr jo også frem til foråret så meget vokser ders hover jo ikke og slet ikke hvis hun er en lille pige.. 

men hun vil ikke tage fler ind før hun har lave de føsret for ikke at få stress på he he tror jeg så lidt af gangen så hvis du skriver til mig igen om en uge hvis du kan huske det,, for jeg kan ikke huske at skrive til dig ... mit hove husker ikke så godt og med 12 dage til min termin er det fyldt med alt muligt andet he he...

Anmeld

13. juni 2011

Moar2011

heh mormor til bassen, tror os det er et vinter barn jeg har. for hun strikker os på livløs hihi .. 

Anmeld

13. juni 2011

Mille83

lounika skriver:

min mor har lige 6 i bestilling nu så  hun kan ikke lige overskuge fler før de klar til at sende   :0) men kan du ikke skrive til mig om en uge ca så hun nok klar igen  hvis det alså er oki for dig....   men de kan jo give sig da de er strikket jo så hvis de bliver lavet lille smule for stor så passer hun dem om 4 mdr jo også frem til foråret så meget vokser ders hover jo ikke og slet ikke hvis hun er en lille pige.. 

men hun vil ikke tage fler ind før hun har lave de føsret for ikke at få stress på he he tror jeg så lidt af gangen så hvis du skriver til mig igen om en uge hvis du kan huske det,, for jeg kan ikke huske at skrive til dig ... mit hove husker ikke så godt og med 12 dage til min termin er det fyldt med alt muligt andet he he...

Hej

Jo jeg ser om jeg husker og skrive om en uges tid  Jeg kan sagtens vente så hun skal slet ikke stresse....

Anmeld

13. juni 2011

lounika

Mille83 skriver:

Hej

Jo jeg ser om jeg husker og skrive om en uges tid  Jeg kan sagtens vente så hun skal slet ikke stresse....

det bare hvis hun får for meget til at lægge også gemmer det eller noget så det jo surt... så derfor det beder du skriver igen ... du kan også sms mig hvis du heller vil det  25567270...  for med tremin om 12 dage kan det jo ske jeg ikke lige ser min mail nogle dage he he...   skriv en sedel og sæt på køleskabet at du skal huske skrive til huer.. he he...

Anmeld

13. juni 2011

lounika

Babyklar skriver:

heh mormor til bassen, tror os det er et vinter barn jeg har. for hun strikker os på livløs hihi .. 

de mormødre.. he he.. de går helt strikke amok...  min lille mand har så en mormor og en farmor der dødde i sidste uge der har lavet en masse og en  bonus mormor og en moster som alle strikker helt vildt he he.. så strikket ting mangler vi ikke

Anmeld

13. juni 2011

Mille83

lounika skriver:

det bare hvis hun får for meget til at lægge også gemmer det eller noget så det jo surt... så derfor det beder du skriver igen ... du kan også sms mig hvis du heller vil det  25567270...  for med tremin om 12 dage kan det jo ske jeg ikke lige ser min mail nogle dage he he...   skriv en sedel og sæt på køleskabet at du skal huske skrive til huer.. he he...

Jeg ser om jeg husker det, har skrevet dit nummer ned nu  Og pøj pøj med baby, kan være den snart kommer ud, når der nu kun er 12 dage til 

Anmeld

13. juni 2011

Najsen86

lounika skriver:

super så er det bare samme str som dem hun har lavet min lille jonas som måske kommer om 12 dage   :0)

12 dage.. det er jo lige om lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.