se hvad min mor har lavet til betteski...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

bullerbassen

lounika skriver:

de kan jo give sig lidt da de er strikket... men regner du med det er til vinter han skal bruge dem eller hvad.. bare så jeg kan give min mor nogle mål... og de skal bare være drenge fraver begge to også ikke ens

Ja det er til vinter - ved ski ikke hvor meget sådan et hoved vokser. De må begge 2 gerne være magen til den på billede...

Eller den ene og den anden i måske grønne farver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

Isabella_mor

lounika skriver:

hej igen .. hun vil gerne lave dem på bestilling.. så det er bare at sige hvad dyr du gerne vil have og frave.. så går hun i gang med den med det samme siger hun... de koster  1 stk 100,- og 2 stk 165,- .. med minder de skal op i store str... 

hvad er størrelsen på den

Anmeld

11. juni 2011

millesofie

lounika skriver:

man skulle ikke tro han skal komme her i juni... men mor tror hvis det er dec   hun går helt strikke amok..  den hat med skibe på er dog ikke til lillemanden med til hans far  takk til mormoren

woaw hvor er det bare flot

og hvor ville jeg bare gøre alt for sådan en brumbasse hue til min brumbasse

Anmeld

11. juni 2011

bullerbassen

Hej Igen

Hvad ville det koste hvis jeg bestiller 3 huer - istedet for de 2

De er små fine alle sammen - kunne faktisk godt tænke mig 1 af hver af disse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juni 2011

Lotus86

Uglebamsen og uglehuerne er bare HELT vildt søde. Hvis det er noget hun får lyst til at lave på bestilling, så sig endelig til

Anmeld

11. juni 2011

Najsen86

vil gerne bestille en ugle og en kohue... str 68-74 i tøsefarver

Anmeld

11. juni 2011

Mille83

Nej hvor er de fede - hvis hun stadig laver dem til efteråret, så vil jeg helt sikkert gerne bestille nogle 

Anmeld

13. juni 2011

lounika

bullerbassen skriver:

Hej Igen

Hvad ville det koste hvis jeg bestiller 3 huer - istedet for de 2

De er små fine alle sammen - kunne faktisk godt tænke mig 1 af hver af disse

hej igen.... jamen 3 stk 245 +  porto... det vil sige du vil have en bi en giraf og en ugle .... ikke to ugler... og bare i samme fraver som mine??

Anmeld

13. juni 2011

lounika

Mille83 skriver:

Nej hvor er de fede - hvis hun stadig laver dem til efteråret, så vil jeg helt sikkert gerne bestille nogle 

det gør hun ... hun strikker alltid så du skriver bare... jeg kan nok ikke huske det men hvis du selv kan så kan du bare skrive til mig når du engang ønsker det eller sms 25567270..

Anmeld

13. juni 2011

lounika

Najsen86 skriver:

vil gerne bestille en ugle og en kohue... str 68-74 i tøsefarver

det sætter jeg min mor i gang med... så når hun har dem færdi så skriver jeg til dig og du overfør peneg til mig så kommer de med posten til dig...    men kan vi bytte tlf nr måske i tilfælle denne anonse lukkes så vi kan få fat i hinanden når de er klar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.