se hvad min mor har lavet til betteski...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.801 visninger
126 svar
0 synes godt om
11. juni 2011

lounika

man skulle ikke tro han skal komme her i juni... men mor tror hvis det er dec   hun går helt strikke amok..  den hat med skibe på er dog ikke til lillemanden med til hans far  takk til mormoren

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

9510

fede huer

Anmeld

11. juni 2011

lounika

9510 skriver:

fede huer

ja hun er goo til det og hygger sig med at lave det .. er også meget glad for dem.. glæder mig til han skal have dem på..

Anmeld

11. juni 2011

9510

lounika skriver:

ja hun er goo til det og hygger sig med at lave det .. er også meget glad for dem.. glæder mig til han skal have dem på..

Det kan jeg godt forstå, de er bare fede

Anmeld

11. juni 2011

metski83

Ej hvor fint det hun laver

Anmeld

11. juni 2011

Lou87

Hvor er det bare sødt
Og haha jeg ku være du sku sige hun sku strikke i lidt større str, for han kommer nok ikk til og få brugt det vildt meget her i sommeren

Anmeld

11. juni 2011

lounika

metski83 skriver:

Ej hvor fint det hun laver

syntes jeg også...   og min bonus mor strikker også så lillemanden farmor som desvære gik bordt i sidste uge har også lavet en masse så fryse komme han ikke til  

Anmeld

11. juni 2011

lounika

Lou87 skriver:

Hvor er det bare sødt
Og haha jeg ku være du sku sige hun sku strikke i lidt større str, for han kommer nok ikk til og få brugt det vildt meget her i sommeren

det kommer også hun bliver nok ved med at strikke huer og alt muligt til ham til han bliver 18 det gjorde hun til mig og mine 5 søskne..

Anmeld

11. juni 2011

metski83

lounika skriver:

syntes jeg også...   og min bonus mor strikker også så lillemanden farmor som desvære gik bordt i sidste uge har også lavet en masse så fryse komme han ikke til  

Nej det kommer han da bestemt ikke til.

Er ked af at høre med farmor, håber i har en masse gode minder sammen med hende

Anmeld

11. juni 2011

Lou87

lounika skriver:

det kommer også hun bliver nok ved med at strikke huer og alt muligt til ham til han bliver 18 det gjorde hun til mig og mine 5 søskne..

Hehe okay så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.