se hvad min mor har lavet til betteski...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

lounika

camilla28 skriver:

vis hun keder sig må hun gerne strikke en i pink lilla  giraf hue  i str 3 år

hun har 4 i nu i bestilling som skal være færdi siger hun ... også dem der skriver der efter føsrt får dem lavet int til hun ikke gider strikke fler he he.. jeg kan bare ikke huske at skrive til jer med en uge til min termin så har jeg nok at se til... he he.. men hvis i selv husker at skrive så kan det væe det bliver dig den næste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

Tvillingemor80

lounika skriver:

ja de er totalt søde... jamen hun strikker altid jo.. så måske når hun er færdi med de første der er bestilt ...  hun mangler 4 i nu de første to er klar.. 

jamen du må meget gerne vende tilbage så, for vil gerne købe to stk.

Anmeld

17. juni 2011

lounika

Tvillingemor90 skriver:

jamen du må meget gerne vende tilbage så, for vil gerne købe to stk.

du skal selv huske at skrive til mig om en uge eller to hvis du ønsker dem for jeg kan for det første ikke huske det da jeg ikke husker så godt og jeg har termin om en uge så har nok at se til med det hele lige nu men hvis du selv husker det så kan hun lave til dig... du kan også sms mig 25567270.. sæt en sedel på køleskabet og skrive igen?

Anmeld

17. juni 2011

Tvillingemor80

lounika skriver:

du skal selv huske at skrive til mig om en uge eller to hvis du ønsker dem for jeg kan for det første ikke huske det da jeg ikke husker så godt og jeg har termin om en uge så har nok at se til med det hele lige nu men hvis du selv husker det så kan hun lave til dig... du kan også sms mig 25567270.. sæt en sedel på køleskabet og skrive igen?

Argh det klart.. vidste ikke du havde termin lige om få dage skal prøve at huske det

Anmeld

17. juni 2011

lounika

nå hun har lige sagt jeg grene må tage 4 mere ind i bestilling ...

Anmeld

17. juni 2011

lounika

Tvillingemor90 skriver:

Argh det klart.. vidste ikke du havde termin lige om få dage skal prøve at huske det

nej det jo heller ikke til at vide... men det har jeg næste lørsdag og i 4 dag har jeg haft det rigtig sktit nu og ikke kunne lave noget så sider bare og lure her på nettet lidt .. he he... nu må min lille dreng gerne snart se at komme ud til sin mor...

nå hun har lige sagt ja til 4 mere i bestilling hende mormoren

Anmeld

17. juni 2011

Tvillingemor80

lounika skriver:

nej det jo heller ikke til at vide... men det har jeg næste lørsdag og i 4 dag har jeg haft det rigtig sktit nu og ikke kunne lave noget så sider bare og lure her på nettet lidt .. he he... nu må min lille dreng gerne snart se at komme ud til sin mor...

nå hun har lige sagt ja til 4 mere i bestilling hende mormoren

Jamen rigtig mange gange held og lykke med fødslen

Anmeld

17. juni 2011

Tvillingemor80

lounika skriver:

nå hun har lige sagt jeg grene må tage 4 mere ind i bestilling ...

Er der pris forskel på uglen og bien ? Altså den med vinger og det hele ..

Anmeld

17. juni 2011

lounika

Tvillingemor90 skriver:

Er der pris forskel på uglen og bien ? Altså den med vinger og det hele ..

nej det er det samme om hvad dyr det er af dem....

bi-ugle- griaf- bjørn-mariehøne- jordbærhat.eller andet

Anmeld

17. juni 2011

bullerbassen

Er mine huer på bestillings listen ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.