se hvad min mor har lavet til betteski...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

Moar2011

lounika skriver:

de mormødre.. he he.. de går helt strikke amok...  min lille mand har så en mormor og en farmor der dødde i sidste uge der har lavet en masse og en  bonus mormor og en moster som alle strikker helt vildt he he.. så strikket ting mangler vi ikke

ja kender det godt med al det strik hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2011

lounika

Najsen86 skriver:

12 dage.. det er jo lige om lidt

ja nu 11 dage det helt underligt det så så tæt på... det kan jo ske hvornrår som helst... er meget nervøs og glæder mig også meget ..

Anmeld

15. juni 2011

millesofie

lounika skriver:

jamen hun strikker dem da på bestilling hvis det er 1 atk 100 kr 2 stk 165 + porto... men hun har 6 nu der lige skal laves først men der feter laver hun nok gerne en til,..

laver hun dem i str 6-7 år han er 5 år nu men han har et grødhoved uden lige   og kan hun lave en mariehøne?

Anmeld

15. juni 2011

twinboys

waaaaauuuuw dejlig mormor hun er dygtig

Anmeld

15. juni 2011

Bshizzle

Årh en fantasisk Mor du dog har..  ^
Hun har da virkelig et godt talent.. for hold da beeeeeeep hvor er hun dog dygtig!!!.

Jeg er vild med den ugle.. hvor er den sjov!

Anmeld

15. juni 2011

mulle7430

hvor er de søde og så fede  

Anmeld

17. juni 2011

lounika

Fisenberg skriver:

laver hun dem i str 6-7 år han er 5 år nu men han har et grødhoved uden lige   og kan hun lave en mariehøne?

ja det tror jeg bestem hun gør da.. hun skal lige være færdi med de første der bestilt nu første så kan hun lave fler og ja en mariehøne er ikke noget problem tror jeg bestem.. hun kkan lave alt...

hun skal bare vide hvad cm den skal være tror jeg nok..

Anmeld

17. juni 2011

Tvillingemor80

Okay den der ugle hue og den der ligner en bi er da bare ALT for lækker !! - hvis din mor keder sig må du endelige sige til

Anmeld

17. juni 2011

camilla28

vis hun keder sig må hun gerne strikke en i pink lilla  giraf hue  i str 3 år

Anmeld

17. juni 2011

lounika

Tvillingemor90 skriver:

Okay den der ugle hue og den der ligner en bi er da bare ALT for lækker !! - hvis din mor keder sig må du endelige sige til

ja de er totalt søde... jamen hun strikker altid jo.. så måske når hun er færdi med de første der er bestilt ...  hun mangler 4 i nu de første to er klar.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.