se hvad min mor har lavet til betteski...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2011

Isabella_mor

ihhh hvor fint  

jeg er helt vild med uglen laver hun på bestilling ^_^ tihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2011

lounika

bullerbassen skriver:

ihhh det må du gerne  ikke fordi de er super flotte alle sammen med har et eller andet med ugler kan ikke få nok

he he har det på samme måde... ugler... har nok 17 halskæder til mig selv med ugler i.. også har jeg lavet en del til bettemanden med ugler.. bilder til værelset bamser invitation til barnedåben he he.., med mere  ... ugle amok..

Anmeld

11. juni 2011

lounika

isabellamor skriver:

ihhh hvor fint  

jeg skal spøre hende på mandag når hun kommer hjem...  men aner ikke hvad de koster og hvorlangtid de tager og lave .. men jeg skal nok spøre...

Anmeld

11. juni 2011

Isabella_mor

lounika skriver:

jeg skal spøre hende på mandag når hun kommer hjem...  men aner ikke hvad de koster og hvorlangtid de tager og lave .. men jeg skal nok spøre...

jeg kan hverken hækle eller strikke så flot... jeg vil gerne købe en hvis hun vil lave en

Anmeld

11. juni 2011

lounika

isabellamor skriver:

ihhh hvor fint  

hej igen .. hun vil gerne lave dem på bestilling.. så det er bare at sige hvad dyr du gerne vil have og frave.. så går hun i gang med den med det samme siger hun... de koster  1 stk 100,- og 2 stk 165,- .. med minder de skal op i store str... 

Anmeld

11. juni 2011

lounika

bullerbassen skriver:

Ej nogle fine sager - Er vildt med ugle huen

Hvis hun strikker på bestilling er jeg klar

hej igen .. hun vil gerne lave dem på bestilling.. så det er bare at sige hvad dyr du gerne vil have og frave.. så går hun i gang med den med det samme siger hun... de koster  1 stk 100,- og 2 stk 165,- .. med minder de skal op i store str... 

Anmeld

11. juni 2011

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey.

Total søde ting

Synes bare sutte-snoren ser alt for lang ud...- den "må" vist kun være 10-12 cm.

//Mette

Anmeld

11. juni 2011

bullerbassen

lounika skriver:

Jeg vil gerne bestille 2 med ugler

Silas måler 48 cm i omkreds. Lige nu ved ikke hvor meget han vokser ...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juni 2011

lounika

bullerbassen skriver:

Jeg vil gerne bestille 2 med ugler

Silas måler 48 cm i omkreds. Lige nu ved ikke hvor meget han vokser ...

de kan jo give sig lidt da de er strikket... men regner du med det er til vinter han skal bruge dem eller hvad.. bare så jeg kan give min mor nogle mål... og de skal bare være drenge fraver begge to også ikke ens

Anmeld

11. juni 2011

LotteGabriella

lounika skriver:

man skulle ikke tro han skal komme her i juni... men mor tror hvis det er dec   hun går helt strikke amok..  den hat med skibe på er dog ikke til lillemanden med til hans far  takk til mormoren

hold da kæft hvor er hun go' er vildt misundelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.