se hvad min mor har lavet til betteski...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2011

lounika

bullerbassen skriver:

Er mine huer på bestillings listen ???

ja det er de nemmelig .. hun har lavet to til en anden og nu er det dine der er i gang fra i morgen .. så der går ikke længe i nu.. selfølig er der nogle dage hun ikke har så meget tid så lige hvor mange der går kan jeg ikke sige hun har jo andet der skal passes også.. men de er på trapperne ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2011

lounika

Fisenberg skriver:

laver hun dem i str 6-7 år han er 5 år nu men han har et grødhoved uden lige   og kan hun lave en mariehøne?

hun siger jeg godt må tage 4 mere i bestilling nu så de næste 4 der bestiller er på listen.... 

Anmeld

17. juni 2011

lounika

camilla28 skriver:

vis hun keder sig må hun gerne strikke en i pink lilla  giraf hue  i str 3 år

hnu siger jeg må tage 4 til i bestilling nu så de næse 4 der bestiller kommer på listen..

Anmeld

17. juni 2011

Mille83

lounika skriver:

hnu siger jeg må tage 4 til i bestilling nu så de næse 4 der bestiller kommer på listen..

Er jeg en af dem? Der er gået ca. en uge nu? - Du sagde jeg skulle skrive når der var gået en uge (Okay der er "kun" gået 5 dage, men de er SÅ fede)

Vil gerne bestille en BI hue også en ugle i nogle pigefarver - hun bestemmer selv farvekombinationen. 

Nicoline er til efteråret halvandet år ca. 

Anmeld

17. juni 2011

Mille83

Mille83 skriver:

Er jeg en af dem? Der er gået ca. en uge nu? - Du sagde jeg skulle skrive når der var gået en uge (Okay der er "kun" gået 5 dage, men de er SÅ fede)

Vil gerne bestille en BI hue også en ugle i nogle pigefarver - hun bestemmer selv farvekombinationen. 

Men hov bien skal være originale bi farver, kun uglen der skal være pigefarver 

Anmeld

17. juni 2011

lounika

Mille83 skriver:

jep jep du blive den næste så ...   jeg skal bruge hvad hun måler om hovet i panden også lige rundt om hovet ikke skråt ned men lige rundt ved panden... også vil jeg grene be om dit tlf nr i en privatbeske så jeg kan sms dig eller min mor kan hvis det er når jeg inden for få dage forhåbnelig føder og ikke har så meget tid til nettet mere så en sms nemmer jo..

Anmeld

17. juni 2011

lounika

lounika skriver:

jep jep du blive den næste så ...   jeg skal bruge hvad hun måler om hovet i panden også lige rundt om hovet ikke skråt ned men lige rundt ved panden... også vil jeg grene be om dit tlf nr i en privatbeske så jeg kan sms dig eller min mor kan hvis det er når jeg inden for få dage forhåbnelig føder og ikke har så meget tid til nettet mere så en sms nemmer jo..

bien skal vel være i bi fraver eller vil du også have den i pige fraver?

Anmeld

17. juni 2011

lounika

Mille83 skriver:

Men hov bien skal være originale bi farver, kun uglen der skal være pigefarver 

he he det skrev jeg også lige om den skulle væer i bi eller pige fraver jeg skriver i bi frave..

Anmeld

17. juni 2011

Mille83

lounika skriver:

Det forstår jeg ikke, skal du bruge 2 mål rundt om panden? 

Anmeld

17. juni 2011

lounika

Mille83 skriver:

Det forstår jeg ikke, skal du bruge 2 mål rundt om panden? 

bare 1 mål... hvis du taget et måle bånd om hende hove lige i panden også lige rundt om hovet ikke ned i nakken.. forstår du

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.