se hvad min mor har lavet til betteski...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2011

bullerbassen

lounika skriver:

hej igen.... jamen 3 stk 245 +  porto... det vil sige du vil have en bi en giraf og en ugle .... ikke to ugler... og bare i samme fraver som mine??

Jeps de 3 stk og han måler 48 om hovedet ... Bare magen til dem på billedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2011

lounika

Najsen86 skriver:

vil gerne bestille en ugle og en kohue... str 68-74 i tøsefarver

den du kalder ko er det den her?? for jeg kalder den en giraff he he men tja måske det en ko... og du skriver str 58-74 er det det hun måler om hovet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. juni 2011

lounika

bullerbassen skriver:

Jeps de 3 stk og han måler 48 om hovedet ... Bare magen til dem på billedet

dem sætter jeg hende i gang med...  3 stk til dig.. kan du sende mig en privat besked med evt sms nr i så jeg nemt kan skrive til dig når de er klar så vi kan klare betalingen der og adr..

Anmeld

13. juni 2011

lounika

Fisenberg skriver:

woaw hvor er det bare flot

og hvor ville jeg bare gøre alt for sådan en brumbasse hue til min brumbasse

jamen hun strikker dem da på bestilling hvis det er 1 atk 100 kr 2 stk 165 + porto... men hun har 6 nu der lige skal laves først men der feter laver hun nok gerne en til,..

Anmeld

13. juni 2011

SaNiNa

Hvor er det søde.

Bare det var mig som kunne sådan noget. nu er jeg ved at begive mig ud i syverden så kan det være jeg skal lære at strikke andet end ligeud bagefter

Anmeld

13. juni 2011

Mille83

lounika skriver:

det gør hun ... hun strikker alltid så du skriver bare... jeg kan nok ikke huske det men hvis du selv kan så kan du bare skrive til mig når du engang ønsker det eller sms 25567270..

Jeg har gemt denne her side så jeg kan finde den igen til efteråret  Ellers skal jeg gætte mig frem til hvor stor hun er på det tidspunkt.....Kan man det? 

Anmeld

13. juni 2011

lounika

Mille83 skriver:

Jeg har gemt denne her side så jeg kan finde den igen til efteråret  Ellers skal jeg gætte mig frem til hvor stor hun er på det tidspunkt.....Kan man det? 

hvor gammel er hun nu?? der er jo kun 4 mdr til de så småt bruger tynde huger når det blæser... 

Anmeld

13. juni 2011

lounika

lounika skriver:

den du kalder ko er det den her?? for jeg kalder den en giraff he he men tja måske det en ko... og du skriver str 58-74 er det det hun måler om hovet

jeg skal bruge det hun måler om hovet helst.. i panden også lige rundt.......

Anmeld

13. juni 2011

Najsen86

lounika skriver:

haha ja det er da en giraf...  hun er ikke født endnu... der går

lige 6 ½ uge endnu... men tænkte hun kunne bruge dem til

efterår/vinter...... så det er vel str 4 mdr...

Anmeld

13. juni 2011

lounika

Najsen86 skriver:

haha ja det er da en giraf...  hun er ikke født endnu... der går

lige 6 ½ uge endnu... men tænkte hun kunne bruge dem til

efterår/vinter...... så det er vel str 4 mdr...

super så er det bare samme str som dem hun har lavet min lille jonas som måske kommer om 12 dage   :0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.