Det vare sku ikke længe før jeg spriner i luften !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

jydeinden

N&J skriver:

Jeg syntes altså det er lidt smålig, faktisk rigtig småligt - bliver sur fordi din svigerfar giver billeder til oldemoderen før I nåede det..,. helt ærligt, er ret overbevist over at dit problem ligger et helt andet sted end billeder - han er stolt og glad for sit barnebarn - og vil gerne vise det frem og istedet for at være taknemmelig for at du har bedsteforældre på faderens side og oldeforældre og de vil jeres barn - det er da en kæmpe gave, så brokker du dig over at din svigerfar gerne vil vise sit barnebarn frem

At du ikke ønsker dit barn på åbne profiler (som er det argument du bruger), bør måske henvendes til de som har åbne profiler, altså jeg vil heller ikke have gud og hver mand kan få fingere i billeder af mit barn - men altså ligger jo ikke uanstændige billeder op, og hvis jeg virkelig havde et problem med det, så ville jeg stille og roligt forklare at det betyder I ikke kan bestemme hvem der kan få fingre i billederne, og det er enormt vigtige for jer (dig og din kæreste/mand - ikke kun dig, for lige sådan noget her er I altså nødt til at være enige om - også hvordan i formidler ellers så vil familie meget nemt kunne misforstå det), eller benytte en af de gratis muligheder for albums der ligger på nettet, og så give koderne til familien, så har alle mulighed for det

er ganske enig med dig her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

SSL

N&J skriver:

Jeg syntes altså det er lidt smålig, faktisk rigtig småligt - bliver sur fordi din svigerfar giver billeder til oldemoderen før I nåede det..,. helt ærligt, er ret overbevist over at dit problem ligger et helt andet sted end billeder - han er stolt og glad for sit barnebarn - og vil gerne vise det frem og istedet for at være taknemmelig for at du har bedsteforældre på faderens side og oldeforældre og de vil jeres barn - det er da en kæmpe gave, så brokker du dig over at din svigerfar gerne vil vise sit barnebarn frem

At du ikke ønsker dit barn på åbne profiler (som er det argument du bruger), bør måske henvendes til de som har åbne profiler, altså jeg vil heller ikke have gud og hver mand kan få fingere i billeder af mit barn - men altså ligger jo ikke uanstændige billeder op, og hvis jeg virkelig havde et problem med det, så ville jeg stille og roligt forklare at det betyder I ikke kan bestemme hvem der kan få fingre i billederne, og det er enormt vigtige for jer (dig og din kæreste/mand - ikke kun dig, for lige sådan noget her er I altså nødt til at være enige om - også hvordan i formidler ellers så vil familie meget nemt kunne misforstå det), eller benytte en af de gratis muligheder for albums der ligger på nettet, og så give koderne til familien, så har alle mulighed for det

Jeg er enig her, og ville selv skrive noget lign., men det behøves ikke nu da det er sagt

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Men prøv og vend den om, for skal dine forældre bede om lov før de viser billeder eller giver billeder af deres barnebarn ud, hvorfor skal svigerfar så?

Altså jeg ville kunne forstå det som Thalia skriver hvis I af princip ikke lagde fotos op af jeres barn - det må man jo respektere, men hvis man selv vælger at gøre det, så er det vel fordi I vil dele jeres guldklump med andre - ligesom din svigerfar vil - altså samme motiv (som tros alt kommer fra et sted hvor det handler om kærlighed til jeres barn)

men ja vi behøver ikke at være enige, jeg syntes bare du er lidt hård ved din svigerfar - og mener stadig at det skal være en fælles holdning fra både dig og gemalen, så de ikke bliver forvirret hvis I har eller udviser forskellige holdninger.  

øhh ja selfølgelig skal de da også spørge om lov.. hvorfor gøre foreskel.. ??

Anmeld

8. juni 2011

N&J

Anonym skriver:

øhh ja selfølgelig skal de da også spørge om lov.. hvorfor gøre foreskel.. ??

Wauw, det syntes jeg er lidt vildt, mine forældre viser rundt til alle og enhver og sender også til vores familie og jeg tænker overhovedet ikke over det, da jeg jo ved de gør det fordi de er stolte og elsker min lille pige, men hvis det handlede om at de forkerte ikke skulle have fingerne i billederne, så ville jeg bare påpege det overfor dem, og opstille nogle retningslinjer, men jeg mener stadig din mand/kæreste skal være inde over og være enig for det er tros alt hans familie. 

Anmeld

8. juni 2011

N&J

SSL skriver:

Jeg er enig her, og ville selv skrive noget lign., men det behøves ikke nu da det er sagt

Jeg er da glad for at flere af jer er enige.. 

Anmeld

8. juni 2011

Lou87

Forstår delvist at du er sur..

Men jeg ville altså bare sige til din svigerfar som det er, og du gerne vil hjælpe ham med og lave siden privat..

Kan virkelig ikk se du bliver så sur over at bedsteforældrene bare er så stolte over deres barnebarn ?

Anmeld

8. juni 2011

Carl-Emil's mor

N&J skriver:

FULDSTÆNDIG 100 % ENIG! 

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Wauw, det syntes jeg er lidt vildt, mine forældre viser rundt til alle og enhver og sender også til vores familie og jeg tænker overhovedet ikke over det, da jeg jo ved de gør det fordi de er stolte og elsker min lille pige, men hvis det handlede om at de forkerte ikke skulle have fingerne i billederne, så ville jeg bare påpege det overfor dem, og opstille nogle retningslinjer, men jeg mener stadig din mand/kæreste skal være inde over og være enig for det er tros alt hans familie. 

har ikke noget imod at de viser billeder til andre uden at spørge om lov, men at sende rundt til folk det bruder jeg mig sku ikke om, da det er forældrene der bestemmer hvem der skal have billeder af barnet, og u havde kæresten fx glædet sig helt vild til at besøge hans bedste for at vise bassen frem og give hende et billede, det ansigtsudtryk han fik da han så at hun allerede havde det billede.. fuck han blev ked af det, jeg syntes at det er dybt respektløs af hans far bare at give billeder rundt, når nu man gerne selv vil.
Jamen han syntes skam også at det er meget forkert og har det ligesom mig..

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Forstår delvist at du er sur..

Men jeg ville altså bare sige til din svigerfar som det er, og du gerne vil hjælpe ham med og lave siden privat..

Kan virkelig ikk se du bliver så sur over at bedsteforældrene bare er så stolte over deres barnebarn ?

Det kan da godt være de er stolte, men derfor kan man stadig spørge først.. og desuden må man heller ikke lægge billeder ud på nettet uden deres tilladelse..

Anmeld

8. juni 2011

Lou87

Anonym skriver:

Det kan da godt være de er stolte, men derfor kan man stadig spørge først.. og desuden må man heller ikke lægge billeder ud på nettet uden deres tilladelse..

Jeg kan bare stadig ikk se hvorfor du hidser dig SÅ meget op.. ?
Kan forstå du blev forarget hvis dit barn lå på en eller anden offentlig svømmehals hjemmeside og det var fremmede der havde taget billedet og brugt det..

Men nu det er din egen familie, så snak dog med dem om det i stedet for at lade det bringe dit pis i kog
Det er da i mine øjne spild af kræfter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.