Det vare sku ikke længe før jeg spriner i luften !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.947 visninger
85 svar
0 synes godt om
8. juni 2011

Anonym trådstarter

Ja som overskriften så fint siger det, så eksplodere jeg fandme snart min svigerfar har endnu engang valgt at smide billeder på fb af bassen. og ikke kun i hans galleri, nej nej, de er blevet sendt til min, min mors, fars, og svigermors fucking fb profil. deres er ikke private, så det kun er venner der kan se. nej gud og hver en mand, kan da lige gå ind og gemme billederne af ham.. fuck jeg er gal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

LC

Anonym skriver:

Ja som overskriften så fint siger det, så eksplodere jeg fandme snart min svigerfar har endnu engang valgt at smide billeder på fb af bassen. og ikke kun i hans galleri, nej nej, de er blevet sendt til min, min mors, fars, og svigermors fucking fb profil. deres er ikke private, så det kun er venner der kan se. nej gud og hver en mand, kan da lige gå ind og gemme billederne af ham.. fuck jeg er gal

Bare et forslag inden du eksplodere helt...

Ved selv at min mor er på facebook, og hun har ikke styr på hvordan man laver ens profil privat.

Men hjælp din svigerfar(og resten af familie) med at ændre deres profiler, er sikker på de ikke gør det for at genere dig, og er sikkert bare fordi de ikke ved hvordan de kan ændre det.

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

LC skriver:

Ved selv at min mor er på facebook, og hun har ikke styr på hvordan man laver ens profil privat.

Men hjælp din svigerfar(og resten af familie) med at ændre deres profiler, er sikker på de ikke gør det for at genere dig, og er sikkert bare fordi de ikke ved hvordan de kan ændre det.

min svigerfamilie, er virkelig nørder til computer, alle sammen så det skulle virkelig undre mig at de ikke kan finde ud af det..  men han kan satme lige spørge om det er ok først..

Anmeld

8. juni 2011

Vingummien

LC skriver:

Anmeld

8. juni 2011

Vingummien

Anonym skriver:

min svigerfamilie, er virkelig nørder til computer, alle sammen så det skulle virkelig undre mig at de ikke kan finde ud af det..  men han kan satme lige spørge om det er ok først..

Selvfølgelig skal man spørge, men han er jo nok stolt

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Selvfølgelig skal man spørge, men han er jo nok stolt

lige nu er jeg dælme ligeglad om han er stolt eller hvad han er.. jeg spammer heller ikke alle med billeder af ham fx..
fuck jeg er skuffet over ham..

Anmeld

8. juni 2011

Vingummien

Anonym skriver:

lige nu er jeg dælme ligeglad om han er stolt eller hvad han er.. jeg spammer heller ikke alle med billeder af ham fx..
fuck jeg er skuffet over ham..

Det kan jeg godt forstå, men var bare sådan en hentydning til om han måske har tænkt over det?

Anmeld

8. juni 2011

Fru Nielsen

Selvfølgelig skal han spørge først. Men roooolig nu! Sig til ham det er okay at han er stolt og gerne vil vise barnebarnet frem, men om han så ikke godt vil gøre han profil privat for du bryder dig ikke om gud og hver mand kan se billeder af din søn.

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Det kan jeg godt forstå, men var bare sådan en hentydning til om han måske har tænkt over det?

Han tænker med røven, så det har han sikkert ikke
Argh han gør mig tosset.

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Selvfølgelig skal han spørge først. Men roooolig nu! Sig til ham det er okay at han er stolt og gerne vil vise barnebarnet frem, men om han så ikke godt vil gøre han profil privat for du bryder dig ikke om gud og hver mand kan se billeder af din søn.

problemet er at han er pisse ligeglad med hvad jeg siger.. han ved bedst. !! årh jeg brækker mig over ham.. hvis det kun var denne ene gang kunne jeg måske se gennem fingre med det... men han udskriver billeder som jeg fx har lagt på fb og giver dem til kærestens familie. uden at spørge om det er ok.. vi ville da selv give billeder til olde, men inden vi nåede så langt og hjem fra sygehuset havde hun allerede fået af ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.