Det vare sku ikke længe før jeg spriner i luften !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Anonym trådstarter

camilla28 skriver:

skal lige rette lidt

min mand sendte til sin søster og det måtte han godt meeen hun måtte sku da ikke lægge dem på facen

det er bare så unfair at man ikk kan få lov at vise sin guldklump frem som den/de første..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

camilla28

Anonym skriver:

det er bare så unfair at man ikk kan få lov at vise sin guldklump frem som den/de første..

jaa vi var heller ikke helt tilfredse det er 2 år siden  nu og kan stadi skumle lidt over det

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

camilla28 skriver:

jaa vi var heller ikke helt tilfredse det er 2 år siden  nu og kan stadi skumle lidt over det

det kan jeg godt forstå, og hvis der bliver ved at blive fyldt i bægeret flyder det jo over på et tidspunkt.. har hun så gjort noget siden ?

Anmeld

9. juni 2011

N&J

Anonym skriver:

tog den med ham igår, og gik ind og anmeldte billederne som misbrug, i håb om at de blev slettet.
så nu er jeg tosset i hovedet, for langt ude og jeg ved ikke hvad. og desuden skrev han til mig at så skulle jeg heller ikke lægge billeder ind af ham i mit galleri. skrev så til han at han slet ikke skulle blande sig i hvad vi gjorde og gør med vores søn. :O han er bare tosset på mig fordi at jeg bad ham fjerne dem. ved sku snart ikke hvad jeg skal gøre mere or at gøre den mand tilfreds..
så kom han ind på at han da ikke gider at vaske hænder når han har været ude at ryge, det kunne jeg ikke bestemme.
så det er mig der er tosset og underlig i hovedet. det er sku da ikke mig der forsøger at proppe en is i drengen i en alder af 4 mdr..

Sådan er min far nu også, men det betyder ikke at jeg bliver vred på ham af den grund, ja selvfølgelig skal han acceptere mine grænser som forældre, men som du beskriver det er han gået i forsvarsposition, jeg mener ikke man skal finde sig i alt, men jeg mener dog at man skal respektere det at vi er forskellige og ser tingene forskelligt, derfor er jeg også altid yderst diplomatisk når jeg diskutere sådanne emner med min far (fx. med is osv), det er ikke mit job at lave om på ham, men han er nu engang min familie ligesom din svigerfar er, så derfor ville jeg aldrig starte ud på den måde, men istedet igen og igen forklare det eller som jeg skrev tidligere gå til de der havde åbne profiler, så få gjort det umuligt på den måde - jeg tror bare ikke du får meget ud af det på den måde du har valgt at takle det på udover yderlige konflikter - han lyder nemlig meget stædig den svigerfar - præcist som min far er, som jeg dog elsker højt selvom han er et forbandet stædigt æsel en gang imellem.  

Anmeld

9. juni 2011

N&J

camilla28 skriver:

jeg har en der topper din svigerfar ...

min mand sendte billeder af vores lille datter da hun kun lige var født .. 5 min senerer lå de på hendes facebook .. vi var  stadig på sygehus og var lige begyndt og ringe rundt for at fortælle at nu var hun kommet

så vis du eksploderer om ldt hvordan tror du så je så ud hehe

fortæl din svigerfar klart at nul billeder på facebook færdig 

men er vi ikke allesammen ude for noget ligende, jeg havde da også regnet med at være den første der skrev det inde på min fb (skrev kl. 14 og havde født kl. 11, men var blevet opereret i to timer,) men allerede kl. 12 havde mine forældres naboer skrevet (da de havde kontaktet vores genboer så de kunne gå med hunden9, mine forældre havde ringet til mine søskene selvom jeg selv gerne have villet gøre det selv, men jeg gider da ikke bruge energi og tid på at være vred og sur fordi andre er glade på mine vejne - det er livet sku for kort til. 

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Sådan er min far nu også, men det betyder ikke at jeg bliver vred på ham af den grund, ja selvfølgelig skal han acceptere mine grænser som forældre, men som du beskriver det er han gået i forsvarsposition, jeg mener ikke man skal finde sig i alt, men jeg mener dog at man skal respektere det at vi er forskellige og ser tingene forskelligt, derfor er jeg også altid yderst diplomatisk når jeg diskutere sådanne emner med min far (fx. med is osv), det er ikke mit job at lave om på ham, men han er nu engang min familie ligesom din svigerfar er, så derfor ville jeg aldrig starte ud på den måde, men istedet igen og igen forklare det eller som jeg skrev tidligere gå til de der havde åbne profiler, så få gjort det umuligt på den måde - jeg tror bare ikke du får meget ud af det på den måde du har valgt at takle det på udover yderlige konflikter - han lyder nemlig meget stædig den svigerfar - præcist som min far er, som jeg dog elsker højt selvom han er et forbandet stædigt æsel en gang imellem.  

Ja han er meget stædig og det er jeg også..
men ja hver vores mening..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.