Anonym skriver:
tog den med ham igår, og gik ind og anmeldte billederne som misbrug, i håb om at de blev slettet.
så nu er jeg tosset i hovedet, for langt ude og jeg ved ikke hvad. og desuden skrev han til mig at så skulle jeg heller ikke lægge billeder ind af ham i mit galleri.
skrev så til han at han slet ikke skulle blande sig i hvad vi gjorde og gør med vores søn. :O han er bare tosset på mig fordi at jeg bad ham fjerne dem. ved sku snart ikke hvad jeg skal gøre mere or at gøre den mand tilfreds..
så kom han ind på at han da ikke gider at vaske hænder når han har været ude at ryge, det kunne jeg ikke bestemme.
så det er mig der er tosset og underlig i hovedet. det er sku da ikke mig der forsøger at proppe en is i drengen i en alder af 4 mdr.. 
Sådan er min far nu også, men det betyder ikke at jeg bliver vred på ham af den grund, ja selvfølgelig skal han acceptere mine grænser som forældre, men som du beskriver det er han gået i forsvarsposition, jeg mener ikke man skal finde sig i alt, men jeg mener dog at man skal respektere det at vi er forskellige og ser tingene forskelligt, derfor er jeg også altid yderst diplomatisk når jeg diskutere sådanne emner med min far (fx. med is osv), det er ikke mit job at lave om på ham, men han er nu engang min familie ligesom din svigerfar er, så derfor ville jeg aldrig starte ud på den måde, men istedet igen og igen forklare det eller som jeg skrev tidligere gå til de der havde åbne profiler, så få gjort det umuligt på den måde - jeg tror bare ikke du får meget ud af det på den måde du har valgt at takle det på udover yderlige konflikter - han lyder nemlig meget stædig den svigerfar - præcist som min far er, som jeg dog elsker højt selvom han er et forbandet stædigt æsel en gang imellem.
Anmeld