Det vare sku ikke længe før jeg spriner i luften !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

min far og mor gør det samme. det har jeg nu ikke ondt i røven over. hvis jeg ikke ville have mit barn på nettet havde jeg aldrig lagt billeder ud af ham nogensinde...!!

ellers så skriver du bare i bunden af dine billeder af ham at du ikke vil have de bliver delt...!! 

Jeg syntes nu at der er en himmel til forskel om det er mig selv eller kæresten der har billeder af ham på vores profil. eller om det er en anden der sender rundt til andre, hvis han holdte det på hans profil, kunne jeg nok godt se gennem fingre med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Okay det er sku også irriterende han tror han er bedre end alle andre.. Men ja manden må prøve og hvis ikk han enten gider lade være med og loade billeder af jeres barn, eller ændre sine profil indstillingere.. så er han jo heller ikk samarbejdsvillig og så må i jo holde ham derfra et stykke tid eller andet ??
Indtil han måske fatter det.

Jamen  han blev helt tosset i hovedet igår da jeg bad ham slette dem.. så du forlanger han en undskyldning for at jeg har bedt ham om det..

Anmeld

9. juni 2011

Lou87

Anonym skriver:

Jamen  han blev helt tosset i hovedet igår da jeg bad ham slette dem.. så du forlanger han en undskyldning for at jeg har bedt ham om det..

Altså egentlig kan han jo ik bestemme det..

Men jeg vil også sige at du er lidt "streng", det er barnets bedsteforældre og de viser ham jo kun frem fordi de er stolte og glade for ham Husk det..
Så i stedet for at be ham om og slette det totalt.. jamen så tilbyd at du kan hjælpe ham med og lave det privat ??
Hvis han totalt stejler og ingenting vil må du jo melde ham til support på facebook, selv jeg synes det er vildt hvis ikk i kan komminikere bedre.

Anmeld

9. juni 2011

Mi

Fru Nielsen skriver:

Selvfølgelig skal han spørge først. Men roooolig nu! Sig til ham det er okay at han er stolt og gerne vil vise barnebarnet frem, men om han så ikke godt vil gøre han profil privat for du bryder dig ikke om gud og hver mand kan se billeder af din søn.

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Altså egentlig kan han jo ik bestemme det..

Men jeg vil også sige at du er lidt "streng", det er barnets bedsteforældre og de viser ham jo kun frem fordi de er stolte og glade for ham Husk det..
Så i stedet for at be ham om og slette det totalt.. jamen så tilbyd at du kan hjælpe ham med og lave det privat ??
Hvis han totalt stejler og ingenting vil må du jo melde ham til support på facebook, selv jeg synes det er vildt hvis ikk i kan komminikere bedre.

Det gjorde jeg og fik beskeden " det er min profil, så det blander du dig IKKE i lille ven"
men som sagt når aftalen er at man lige spørg, så burde man også gøre det.

Anmeld

9. juni 2011

Lou87

Anonym skriver:

Det gjorde jeg og fik beskeden " det er min profil, så det blander du dig IKKE i lille ven"
men som sagt når aftalen er at man lige spørg, så burde man også gøre det.

Ja.. forståeligt..
så må du jo melde billeder til support og sige han ikk har tilladelse til og ligge dem op.

Han lyder som en der er meget barnlig ??
Hvis ikk han gider spørge først eller lave den profil lukket, ja så beder han da selv om "kamp" ...

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Ja.. forståeligt..
så må du jo melde billeder til support og sige han ikk har tilladelse til og ligge dem op.

Han lyder som en der er meget barnlig ??
Hvis ikk han gider spørge først eller lave den profil lukket, ja så beder han da selv om "kamp" ...

Det har jeg nemlig gjort, og det har kun gjort det værre.. har så ondt af kæresten, men jeg vil bare ikke lade mig kue af ham, og syntes ikke at jeg har noget at undskylde for..

barnlig ved jeg nu ikke, han vil bare bestemme over alle andre..
og dog nu har han hjulpet med inskud bla og mener derfor at han kan tillade sig mere end de andre i familien..

Anmeld

9. juni 2011

Lou87

Anonym skriver:

Det har jeg nemlig gjort, og det har kun gjort det værre.. har så ondt af kæresten, men jeg vil bare ikke lade mig kue af ham, og syntes ikke at jeg har noget at undskylde for..

barnlig ved jeg nu ikke, han vil bare bestemme over alle andre..
og dog nu har han hjulpet med inskud bla og mener derfor at han kan tillade sig mere end de andre i familien..

Jeg synes det er barnligt når man har sådan en holdning..
Specielt overfor familie som man burde lytte til.

Men ja.. håber i finder en løsning..

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Jeg synes det er barnligt når man har sådan en holdning..
Specielt overfor familie som man burde lytte til.

Men ja.. håber i finder en løsning..

jo tak det samme her om ikke andet for kærestens skyld..

Anmeld

9. juni 2011

Lou87

Anonym skriver:

jo tak det samme her om ikke andet for kærestens skyld..

Li præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.