Anonym skriver:
problemet er at han er pisse ligeglad med hvad jeg siger.. han ved bedst. !! årh jeg brækker mig over ham.. hvis det kun var denne ene gang kunne jeg måske se gennem fingre med det... men han udskriver billeder som jeg fx har lagt på fb og giver dem til kærestens familie. uden at spørge om det er ok.. vi ville da selv give billeder til olde, men inden vi nåede så langt og hjem fra sygehuset havde hun allerede fået af ham.
Jeg syntes altså det er lidt smålig, faktisk rigtig småligt - bliver sur fordi din svigerfar giver billeder til oldemoderen før I nåede det..,. helt ærligt, er ret overbevist over at dit problem ligger et helt andet sted end billeder - han er stolt og glad for sit barnebarn - og vil gerne vise det frem og istedet for at være taknemmelig for at du har bedsteforældre på faderens side og oldeforældre og de vil jeres barn - det er da en kæmpe gave, så brokker du dig over at din svigerfar gerne vil vise sit barnebarn frem
At du ikke ønsker dit barn på åbne profiler (som er det argument du bruger), bør måske henvendes til de som har åbne profiler, altså jeg vil heller ikke have gud og hver mand kan få fingere i billeder af mit barn - men altså ligger jo ikke uanstændige billeder op, og hvis jeg virkelig havde et problem med det, så ville jeg stille og roligt forklare at det betyder I ikke kan bestemme hvem der kan få fingre i billederne, og det er enormt vigtige for jer (dig og din kæreste/mand - ikke kun dig, for lige sådan noget her er I altså nødt til at være enige om - også hvordan i formidler ellers så vil familie meget nemt kunne misforstå det), eller benytte en af de gratis muligheder for albums der ligger på nettet, og så give koderne til familien, så har alle mulighed for det
Anmeld