Det vare sku ikke længe før jeg spriner i luften !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Fru Nielsen

Anonym skriver:

problemet er at han er pisse ligeglad med hvad jeg siger.. han ved bedst. !! årh jeg brækker mig over ham.. hvis det kun var denne ene gang kunne jeg måske se gennem fingre med det... men han udskriver billeder som jeg fx har lagt på fb og giver dem til kærestens familie. uden at spørge om det er ok.. vi ville da selv give billeder til olde, men inden vi nåede så langt og hjem fra sygehuset havde hun allerede fået af ham.

Kan godt følge dig, jeg var selv blevet mobset....

Men syntes virkelig i skal tage en snak med ham og virkelig få ham til at forstå at i ikke vil have han giver billeder væk, eller ligger billeder på hans faace. Medmindre han gør hans profil privat.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Han tænker med røven, så det har han sikkert ikke
Argh han gør mig tosset.

Hehe

Ring til ham og spørg om du skal hjælpe ham med at gøre hans profil privat, da du bliver gal når du kan se at andre kan se billeder af dit barn

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Kan godt følge dig, jeg var selv blevet mobset....

Men syntes virkelig i skal tage en snak med ham og virkelig få ham til at forstå at i ikke vil have han giver billeder væk, eller ligger billeder på hans faace. Medmindre han gør hans profil privat.....

er prøvet og han fatter det ikke. kæresten er bange for ham, så det er mig der hænger på lorten, men må bare blive ved.. eller anmelde billederme som misbrug. så han det være han fatter budskabet..

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Hehe

Ring til ham og spørg om du skal hjælpe ham med at gøre hans profil privat, da du bliver gal når du kan se at andre kan se billeder af dit barn

han er seriøs computernørd, så tror godt at han ved hvordan ham gør den privat.. og ringer jeg til ham nu, så bliver tonen ikke pæn. må hellere vente til i eftermiddag..

Anmeld

8. juni 2011

Vingummien

Anonym skriver:

han er seriøs computernørd, så tror godt at han ved hvordan ham gør den privat.. og ringer jeg til ham nu, så bliver tonen ikke pæn. må hellere vente til i eftermiddag..

Skal det forstås som om han har gjort det før? For så kan det måske være en fordel at han får det afvide lidt hårdt

Anmeld

8. juni 2011

Fru Nielsen

Anonym skriver:

er prøvet og han fatter det ikke. kæresten er bange for ham, så det er mig der hænger på lorten, men må bare blive ved.. eller anmelde billederme som misbrug. så han det være han fatter budskabet..

Det var også en mulighed.... Sig til ham hvordan i vil have det og bliver det ikke sådan, så anmelder du det som misbrug....

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Skal det forstås som om han har gjort det før? For så kan det måske være en fordel at han får det afvide lidt hårdt

Jeps det har han,, og han giver også billeder væk til den side af familien, uden at vi får det at vide.. !

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Fru Nielsen skriver:

Det var også en mulighed.... Sig til ham hvordan i vil have det og bliver det ikke sådan, så anmelder du det som misbrug....

Anmeld

8. juni 2011

Vingummien

Anonym skriver:

Jeps det har han,, og han giver også billeder væk til den side af familien, uden at vi får det at vide.. !

Så syntes jeg godt at man kan ringe nu, så kan det jo være han forstår at det faktisk er alvor

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Vingummien skriver:

Så syntes jeg godt at man kan ringe nu, så kan det jo være han forstår at det faktisk er alvor

Har lige prøvet. og han tager ikke hans telefon.. mon han ved at den er gal ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.