Det vare sku ikke længe før jeg spriner i luften !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
N&J skriver:

Jeg syntes altså det er lidt smålig, faktisk rigtig småligt - bliver sur fordi din svigerfar giver billeder til oldemoderen før I nåede det..,. helt ærligt, er ret overbevist over at dit problem ligger et helt andet sted end billeder - han er stolt og glad for sit barnebarn - og vil gerne vise det frem og istedet for at være taknemmelig for at du har bedsteforældre på faderens side og oldeforældre og de vil jeres barn - det er da en kæmpe gave, så brokker du dig over at din svigerfar gerne vil vise sit barnebarn frem

At du ikke ønsker dit barn på åbne profiler (som er det argument du bruger), bør måske henvendes til de som har åbne profiler, altså jeg vil heller ikke have gud og hver mand kan få fingere i billeder af mit barn - men altså ligger jo ikke uanstændige billeder op, og hvis jeg virkelig havde et problem med det, så ville jeg stille og roligt forklare at det betyder I ikke kan bestemme hvem der kan få fingre i billederne, og det er enormt vigtige for jer (dig og din kæreste/mand - ikke kun dig, for lige sådan noget her er I altså nødt til at være enige om - også hvordan i formidler ellers så vil familie meget nemt kunne misforstå det), eller benytte en af de gratis muligheder for albums der ligger på nettet, og så give koderne til familien, så har alle mulighed for det

Fuldstændig enig - TS - slaaaaaap dog af.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2011

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Fuldstændig enig - TS - slaaaaaap dog af.....

hvis du læser resten måske du kan følge mig..

Anmeld

9. juni 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

hvis du læser resten måske du kan følge mig..

Nix - det kan jeg desværre ikke. Du virker (undskyld mig) bundhysterisk efter min mening...

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

SØS skriver:

Nix - det kan jeg desværre ikke. Du virker (undskyld mig) bundhysterisk efter min mening...

Fair nok

Anmeld

9. juni 2011

camilla28

jeg har en der topper din svigerfar ...

min mand sendte billeder af vores lille datter da hun kun lige var født .. 5 min senerer lå de på hendes facebook .. vi var  stadig på sygehus og var lige begyndt og ringe rundt for at fortælle at nu var hun kommet

så vis du eksploderer om ldt hvordan tror du så je så ud hehe

fortæl din svigerfar klart at nul billeder på facebook færdig 

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

camilla28 skriver:

jeg har en der topper din svigerfar ...

min mand sendte billeder af vores lille datter da hun kun lige var født .. 5 min senerer lå de på hendes facebook .. vi var  stadig på sygehus og var lige begyndt og ringe rundt for at fortælle at nu var hun kommet

så vis du eksploderer om ldt hvordan tror du så je så ud hehe

fortæl din svigerfar klart at nul billeder på facebook færdig 

det der nr. lavede min også, han udskrev enda et billéde og gav til hans papmor, inden vi kom hjem og selv fik det gjort.. gad bare ikke reagere på det dengang.. men nu sprang bomben.. han gjorde det også til barnedåb, og han skulle tage billeder for os.. men de var også kommet ind før vi nåede det..

det er så taveligt at det ikke er forældrene det først må vise frem..

Anmeld

9. juni 2011

Laulund87

Jeg kan GODT forstå dig!

Du skriver at de godt må komme på hans profil, men han skal ikke dele dem med gud og hver mand.. Gu skal han da ej når du ikke vil have det. Når han så skriver de ting tilbage til dig, nøj hvor er han barnlig

Slå hårdt igennem. Du skal ikke finde dig i det og at han skriver til dig på den måde

Anmeld

9. juni 2011

mette-mus

N&J skriver:

Jeg syntes altså det er lidt smålig, faktisk rigtig småligt - bliver sur fordi din svigerfar giver billeder til oldemoderen før I nåede det..,. helt ærligt, er ret overbevist over at dit problem ligger et helt andet sted end billeder - han er stolt og glad for sit barnebarn - og vil gerne vise det frem og istedet for at være taknemmelig for at du har bedsteforældre på faderens side og oldeforældre og de vil jeres barn - det er da en kæmpe gave, så brokker du dig over at din svigerfar gerne vil vise sit barnebarn frem

At du ikke ønsker dit barn på åbne profiler (som er det argument du bruger), bør måske henvendes til de som har åbne profiler, altså jeg vil heller ikke have gud og hver mand kan få fingere i billeder af mit barn - men altså ligger jo ikke uanstændige billeder op, og hvis jeg virkelig havde et problem med det, så ville jeg stille og roligt forklare at det betyder I ikke kan bestemme hvem der kan få fingre i billederne, og det er enormt vigtige for jer (dig og din kæreste/mand - ikke kun dig, for lige sådan noget her er I altså nødt til at være enige om - også hvordan i formidler ellers så vil familie meget nemt kunne misforstå det), eller benytte en af de gratis muligheder for albums der ligger på nettet, og så give koderne til familien, så har alle mulighed for det

SÅ enig!! Kunne ikke have skrevet det bedre selv

Anmeld

9. juni 2011

camilla28

skal lige rette lidt

min mand sendte til sin søster og det måtte han godt meeen hun måtte sku da ikke lægge dem på facen

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Jeg kan GODT forstå dig!

Du skriver at de godt må komme på hans profil, men han skal ikke dele dem med gud og hver mand.. Gu skal han da ej når du ikke vil have det. Når han så skriver de ting tilbage til dig, nøj hvor er han barnlig

Slå hårdt igennem. Du skal ikke finde dig i det og at han skriver til dig på den måde

Jeg giver mig heller ikke.. og som han sagde til kæresten igår. vi har loven på vores side, jamen hvorfor så gøre det, når manden ved at det ikke er lovligt.. armen han er simpelthen forfærdelig.. den undskyldning kan han bede længe om, for den kommer ikke, jeg har ikke gjort noget forkert..

men dejligt at vide jeg ikke er alene i min mening..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.