Det vare sku ikke længe før jeg spriner i luften !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Jeg kan bare stadig ikk se hvorfor du hidser dig SÅ meget op.. ?
Kan forstå du blev forarget hvis dit barn lå på en eller anden offentlig svømmehals hjemmeside og det var fremmede der havde taget billedet og brugt det..

Men nu det er din egen familie, så snak dog med dem om det i stedet for at lade det bringe dit pis i kog
Det er da i mine øjne spild af kræfter.

det er da ligeså forkert selv om det er familie..

men det er jo bare min mening 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2011

Lou87

Anonym skriver:

det er da ligeså forkert selv om det er familie..

men det er jo bare min mening 

Jeg synes bare når det er den "nære" familie at det er mærkeligt du ikk bare siger det til dem ?
Virker lidt som om du generalt har noget i klemme hos svigerfamilien siden du ikk bare kan få det her af vejen..

Det tager jo to sek og gå ind og hjælpe ham med og ændre den profil altså!?

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Jeg synes bare når det er den "nære" familie at det er mærkeligt du ikk bare siger det til dem ?
Virker lidt som om du generalt har noget i klemme hos svigerfamilien siden du ikk bare kan få det her af vejen..

Det tager jo to sek og gå ind og hjælpe ham med og ændre den profil altså!?

Jeg HAR jo snakket med manden. men han FATTER det ikke..

ja jeg har ikke et godt forhold til dem, men det er en anden sag.. ville sku reagere på samme måde hvis det var mine forældre,

Anmeld

8. juni 2011

Lou87

Anonym skriver:

Jeg HAR jo snakket med manden. men han FATTER det ikke..

ja jeg har ikke et godt forhold til dem, men det er en anden sag.. ville sku reagere på samme måde hvis det var mine forældre,

Kan din kæreste ikk hjælpe til så?
Ikke at jeg synes det er hans problem, men måske de lytter mere til ham

Anmeld

8. juni 2011

Anonym trådstarter

Lou87 skriver:

Kan din kæreste ikk hjælpe til så?
Ikke at jeg synes det er hans problem, men måske de lytter mere til ham

De er alle under tøflen af ham, hvis ikke at der bliver gjort hvad der bliver sagt bliver han sur og kasrer med tingne, han ved hvad der er bedst.. men jo han prøver n¨år han kommer hjem fra job

Anmeld

8. juni 2011

Lou87

Anonym skriver:

De er alle under tøflen af ham, hvis ikke at der bliver gjort hvad der bliver sagt bliver han sur og kasrer med tingne, han ved hvad der er bedst.. men jo han prøver n¨år han kommer hjem fra job

Okay det er sku også irriterende han tror han er bedre end alle andre.. Men ja manden må prøve og hvis ikk han enten gider lade være med og loade billeder af jeres barn, eller ændre sine profil indstillingere.. så er han jo heller ikk samarbejdsvillig og så må i jo holde ham derfra et stykke tid eller andet ??
Indtil han måske fatter det.

Anmeld

8. juni 2011

Mum33

Anonym skriver:

Ja som overskriften så fint siger det, så eksplodere jeg fandme snart min svigerfar har endnu engang valgt at smide billeder på fb af bassen. og ikke kun i hans galleri, nej nej, de er blevet sendt til min, min mors, fars, og svigermors fucking fb profil. deres er ikke private, så det kun er venner der kan se. nej gud og hver en mand, kan da lige gå ind og gemme billederne af ham.. fuck jeg er gal

Han er da bare super stolt. Det modsatte ville da være værre. Jeg tror altså ikke fremmede gider gå ind og se og gemme billeder af fremmede børn, så der tror jeg ikke du behøber være urolig.

Mht billederne til familien er jeg helt uforstående. Mine svigerforældre deler da gladeligt ud til hele familien og tager billeder med på arbejde og viser frem. Det er da super sødt de er så stolte.

Men prøv at forklar ham dine bekymringer om fb, så kan det være han forstår.  

Anmeld

8. juni 2011

N&J

Anonym skriver:

har ikke noget imod at de viser billeder til andre uden at spørge om lov, men at sende rundt til folk det bruder jeg mig sku ikke om, da det er forældrene der bestemmer hvem der skal have billeder af barnet, og u havde kæresten fx glædet sig helt vild til at besøge hans bedste for at vise bassen frem og give hende et billede, det ansigtsudtryk han fik da han så at hun allerede havde det billede.. fuck han blev ked af det, jeg syntes at det er dybt respektløs af hans far bare at give billeder rundt, når nu man gerne selv vil.
Jamen han syntes skam også at det er meget forkert og har det ligesom mig..

Jamen der er vi så bare forskellige, min datter har mine forældre - ingen andre (alle mine bedsteforældre er døde) og hun ser ikke sin fars mor (faderen er også død), så måske er det derfor - ved det ikke, syntes bare der er så mange andre ting her i livet man kan hidse sig op over, men at nogen elsker ens barn så højt at de vil dele det med andre er i mine øjne spild af energi. 

Anmeld

8. juni 2011

Isabella_mor

min far og mor gør det samme. det har jeg nu ikke ondt i røven over. hvis jeg ikke ville have mit barn på nettet havde jeg aldrig lagt billeder ud af ham nogensinde...!!

ellers så skriver du bare i bunden af dine billeder af ham at du ikke vil have de bliver delt...!! 

Anmeld

9. juni 2011

Anonym trådstarter

N&J skriver:

Jamen der er vi så bare forskellige, min datter har mine forældre - ingen andre (alle mine bedsteforældre er døde) og hun ser ikke sin fars mor (faderen er også død), så måske er det derfor - ved det ikke, syntes bare der er så mange andre ting her i livet man kan hidse sig op over, men at nogen elsker ens barn så højt at de vil dele det med andre er i mine øjne spild af energi. 

tog den med ham igår, og gik ind og anmeldte billederne som misbrug, i håb om at de blev slettet.
så nu er jeg tosset i hovedet, for langt ude og jeg ved ikke hvad. og desuden skrev han til mig at så skulle jeg heller ikke lægge billeder ind af ham i mit galleri. skrev så til han at han slet ikke skulle blande sig i hvad vi gjorde og gør med vores søn. :O han er bare tosset på mig fordi at jeg bad ham fjerne dem. ved sku snart ikke hvad jeg skal gøre mere or at gøre den mand tilfreds..
så kom han ind på at han da ikke gider at vaske hænder når han har været ude at ryge, det kunne jeg ikke bestemme.
så det er mig der er tosset og underlig i hovedet. det er sku da ikke mig der forsøger at proppe en is i drengen i en alder af 4 mdr..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.