Så begynder eksamenstiden :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Aves.

wamse skriver:

Vi skal lave den i pædagogik og med iis ind over. Vi fik så tilsendt 4 forskellige prøvespørgsmål vi skulle vælge et af, den har vi så skullet skrive en skriftlig opgave over.

Og vi var oppe i en 48 timers prøve...hvor er det bare forskelligt fra sted til sted... hernede er den dog droppet igen og så er det en opgave der skal forsvares...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

tazz

Jeg var til skriftlig Samfundsøkonomi forrige tirsdag - 4 timer uden hjælpemidler  haaaader sådanne prøver. Så kan de i det mindste lave dem som multiple choise og ikke sådan nogle "forklar effekten af..." ting. Den får jeg svar på om præcis en uge.

På søndag (af alle dage) har jeg min sidste (7-9-13) eksamen i mundtlig Erhvervsøkonomi. Skal både forsvare min 7-døgnseksamens case og svare på et spørgsmål generelt i vores 1.800 siders pensum.  Jeg har virkelig ikke lyst!!
Jeg KAN bare ikke huskematematiske formler og i sidste uge fik jeg at vide, at hvis jeg ikke kan en bestemt af formlerne så er jeg dumpet på stedet, og hvis jeg ikke kan resten af finansierings formlerne, så skal jeg være rigtig dygtig i resten.

Er der nogen her, som har et trick til, at huske formler? (og nøgletal)

Anmeld

7. juni 2011

grinny

Eva. skriver:

Kan ikke finde ud af hvad det er.. tror stadig ikke på jeg kommer i mål For nogle uger siden panikkede jeg og var parat til bare at droppe det...men jo, det er jo egentlig ret dejligt..

Kan godt huske at du lavede et indlæg, men hey, du fandt en løsning og det er jo det vigtigste så i mål er jeg sikker på at du nok skal komme

Anmeld

7. juni 2011

Kruse90

Jeg har været oppe i Tema.
Der fik jeg 10, så er okay tilfreds, ville dog gerne have haft det 12 tal

Og så skal jeg op i IT på torsdag, den er jeg rigtig spændt på.

Jeg går på HG 1 år.
Og læser derefter til lægesekretær

Anmeld

7. juni 2011

grinny

tazz skriver:

Jeg var til skriftlig Samfundsøkonomi forrige tirsdag - 4 timer uden hjælpemidler  haaaader sådanne prøver. Så kan de i det mindste lave dem som multiple choise og ikke sådan nogle "forklar effekten af..." ting. Den får jeg svar på om præcis en uge.

På søndag (af alle dage) har jeg min sidste (7-9-13) eksamen i mundtlig Erhvervsøkonomi. Skal både forsvare min 7-døgnseksamens case og svare på et spørgsmål generelt i vores 1.800 siders pensum.  Jeg har virkelig ikke lyst!!
Jeg KAN bare ikke huskematematiske formler og i sidste uge fik jeg at vide, at hvis jeg ikke kan en bestemt af formlerne så er jeg dumpet på stedet, og hvis jeg ikke kan resten af finansierings formlerne, så skal jeg være rigtig dygtig i resten.

Er der nogen her, som har et trick til, at huske formler? (og nøgletal)

Går du på HHX? det lyder nemlig sådan.

Jeg er blevet god til at huske formler simpelthen ved at blive ved med at sige dem højt for mig selv - det er den eneste måde jeg kunne lære dem på

Anmeld

7. juni 2011

grinny

Kruse90 skriver:

Jeg har været oppe i Tema.
Der fik jeg 10, så er okay tilfreds, ville dog gerne have haft det 12 tal

Og så skal jeg op i IT på torsdag, den er jeg rigtig spændt på.

Jeg går på HG 1 år.
Og læser derefter til lægesekretær

Jeg har også gået på HG - har dog aldrig haft tema, er det et nyt fag?

Tillykke med karakteren 

Anmeld

7. juni 2011

Aves.

grinny skriver:

Kan godt huske at du lavede et indlæg, men hey, du fandt en løsning og det er jo det vigtigste så i mål er jeg sikker på at du nok skal komme

Jooo, men tror også bare det er min psyke...for 4 år siden troede jeg at jeg skulle ende som førtidspensionist og ikke kunne gennemføre noget som helst...så der er sket en del, heldigvis i den gode retning...

Anmeld

7. juni 2011

grinny

Eva. skriver:

Jooo, men tror også bare det er min psyke...for 4 år siden troede jeg at jeg skulle ende som førtidspensionist og ikke kunne gennemføre noget som helst...så der er sket en del, heldigvis i den gode retning...

Ja så er der sket rimelig meget. Men hvor er det dog skønt at du så snart har fuldført en uddannelse, det giver lige et kæmpe plus til selvtilliden

Anmeld

7. juni 2011

Aves.

grinny skriver:

Ja så er der sket rimelig meget. Men hvor er det dog skønt at du så snart har fuldført en uddannelse, det giver lige et kæmpe plus til selvtilliden

Ja, det gør det...ogd et er nok det jeg ikke kan forstår...har jo bare skubbet det frem og tænkt at jeg aldrig ville gennemføre det...og ja...det ser da ud til jeg gør det.trods alt...og det er den største sejr for mig..

Anmeld

7. juni 2011

tazz

grinny skriver:

Går du på HHX? det lyder nemlig sådan.

Jeg er blevet god til at huske formler simpelthen ved at blive ved med at sige dem højt for mig selv - det er den eneste måde jeg kunne lære dem på

Nænæ, jeg læser HD. Tror ikke en kommunalskole gider holde eksamner om søndagen  Fatter nu heller ikke at CBS gider.

Jeg har siddet hele dagen og bare skrevet den vigtigste formel ned om og om igen, så den sidder der nu. Jeg skal bare fortsætte med det. Så må jeg tage resten med i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.