Så begynder eksamenstiden :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

grinny

Eva. skriver:

Ja, det gør det...ogd et er nok det jeg ikke kan forstår...har jo bare skubbet det frem og tænkt at jeg aldrig ville gennemføre det...og ja...det ser da ud til jeg gør det.trods alt...og det er den største sejr for mig..

Dejligt med sådan en sejr

Så må du huske at lave et prale indlæg når du er færdig Det er nemlig lovligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

grinny

tazz skriver:

Nænæ, jeg læser HD. Tror ikke en kommunalskole gider holde eksamner om søndagen  Fatter nu heller ikke at CBS gider.

Jeg har siddet hele dagen og bare skrevet den vigtigste formel ned om og om igen, så den sidder der nu. Jeg skal bare fortsætte med det. Så må jeg tage resten med i morgen

Nå for søren, det havde jeg ikke lige set

Ja du må bare skrive og skrive og læse og læse

Anmeld

7. juni 2011

merle2010

har allerede været oppe og forsvare 2 skriftlige opgaver, nu har jeg lige lavet min bachelor færdig, og skal op og forsvare den her d. 20 juni.. og så skulle jeg gerne kunne kalde mig for PÆDAGOG... det bliver nice.. er træt af opgaveskrivning og eksamener.. hader hader hader eksamener

Anmeld

7. juni 2011

grinny

merle2010 skriver:

har allerede været oppe og forsvare 2 skriftlige opgaver, nu har jeg lige lavet min bachelor færdig, og skal op og forsvare den her d. 20 juni.. og så skulle jeg gerne kunne kalde mig for PÆDAGOG... det bliver nice.. er træt af opgaveskrivning og eksamener.. hader hader hader eksamener

Det er jo lige om snart

Synes der er mange der bliver pædagoger i år

Anmeld

7. juni 2011

Aves.

grinny skriver:

Dejligt med sådan en sejr

Så må du huske at lave et prale indlæg når du er færdig Det er nemlig lovligt

Hihi..tak..hvor er du sød.. ja, det må jeg gøre...

Anmeld

7. juni 2011

grinny

Eva. skriver:

Hihi..tak..hvor er du sød.. ja, det må jeg gøre...

Det skal du

Var det d. 20 du skulle op?

Anmeld

7. juni 2011

Lise

tazz skriver:

Nænæ, jeg læser HD. Tror ikke en kommunalskole gider holde eksamner om søndagen  Fatter nu heller ikke at CBS gider.

Jeg har siddet hele dagen og bare skrevet den vigtigste formel ned om og om igen, så den sidder der nu. Jeg skal bare fortsætte med det. Så må jeg tage resten med i morgen

Skulle lige til at spørge om det var Ha - det lød som noget jeg også en gang havde været igennem...

Var oppe i et eller andet økonomifag engang uden hjælpemidler hvor vi også skulle huske de mærkeligste lange formler, og jeg kunne det slet slet ikke... tror jeg på mystisk vis fik 8 eller 9 for den eksamen (gl. skala)  Uden at skrive en eneste at de der dumme formler. Jeg lirede bare noget af uden at ane hvad jeg fablede om..

Anmeld

7. juni 2011

Aves.

grinny skriver:

Det skal du

Var det d. 20 du skulle op?

Ja.. d. 20 kl. 13.35 skal både jeg og min søster ind og forsvare, ved hver vores lærer og hver vores opgave...ldit sjovt, synes jeg...at vi begge skal.

Anmeld

7. juni 2011

Troldemommi

Jeg går på 6 semester på den sociale højskole for at blive socialrådgiver, men inden min barsel begynder skal jeg have afsluttet de to sidste fag Jura og Socialt Arbejde

Jeg skal op i Jura på Torsdag den 9 og Socialt arbejde den 29 Juni bagefter er der sommerferie og barsel :-) så skal jeg skrive min bachelor opgave når min barsel er slut

Monica 26+5

Anmeld

7. juni 2011

merle2010

grinny skriver:

Det er jo lige om snart

Synes der er mange der bliver pædagoger i år

ja det er lige om snart.. og jeg GLÆDER mig til at gå ud af døren og vide ALDRIG flere eksamener Det bliver skønt... nu skal denne her bare bestås.. så er jeg færdig med skole for altid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.