Så begynder eksamenstiden :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

grinny

An&Jo skriver:

de fleste af dem går som prøveeksamener for at se hvor godt vi er med i de forskellige fag, men vi skal jo tage dem ligeså seriøst som var det rigtige eksamener..

tjoo det er måske lidt voldsomt at begynde allerede der, men har kun 1½år på skolebænken så vi skal jo nå en del inden vi skal ud i praktik og derefter ud som trainee..

Ja dem skal man tage seriøst, de gælder jo ved årskarakterne.

Okay, kan godt se at når det kun er 1½ år at der så er så mange og så tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Dinna88

grinny skriver:

Det er rigtig hul i hovedet for sådan er det også på HHX - det er det jeg går på.

1. år skulle vi kun på i 1 fag

2. år skulle vi OGSÅ kun op i et fag

Derfor har jeg så mange til næste år, hvilket er mega underligt + vi har været oppe i årsprøver begge årene også.

Udover det skal jeg op i SRP og DIO næste år 

Latterlige skoler, det er jo præcis den samme situation! ikke nok med at de skærer ned på læseferien, nej, det hele er også tilrette lagt af røv til Stressede gymnasieelever....? Jo, en smule.

Anmeld

7. juni 2011

An&Jo

Loppe skriver:

Må man spørge hvad du læser?  Synes godt nok det lyder hårdt...

læser til finansøkonom med henblik på at blive ejendomsmægler..

Om det er hårdt kan jeg fortælle på fredag når det er overstået.. LOL men regner med at det kommer til at gå meget stille og roligt..

Anmeld

7. juni 2011

wamse

MosterA skriver:

Ha ha det skal jeg mandagen efter 

Går bare og venter på at få trukket fag så jeg kan komme igang  

Skal i trække fag?

Anmeld

7. juni 2011

An&Jo

grinny skriver:

Ja dem skal man tage seriøst, de gælder jo ved årskarakterne.

Okay, kan godt se at når det kun er 1½ år at der så er så mange og så tidligt

vi får desværre ikke årskarakter som sådan, men vi får en karakter som viser hvor vi ca ligger, og indtil videre har jeg kun fået 7 og 10..

Anmeld

7. juni 2011

grinny

Dinna88 skriver:

Latterlige skoler, det er jo præcis den samme situation! ikke nok med at de skærer ned på læseferien, nej, det hele er også tilrette lagt af røv til Stressede gymnasieelever....? Jo, en smule.

Ja, jeg glæder mig i hvert fald ikke til næste år.

Jeg har haft læseferie siden d. 19 maj, jeg skal eksamen d. 10 juni og så har jeg ferie - det er lidt spild af tid

Anmeld

7. juni 2011

grinny

An&Jo skriver:

vi får desværre ikke årskarakter som sådan, men vi får en karakter som viser hvor vi ca ligger, og indtil videre har jeg kun fået 7 og 10..

Det lyder dejligt, tillykke med de fine karakter

Anmeld

7. juni 2011

An&Jo

grinny skriver:

Det lyder dejligt, tillykke med de fine karakter

mange tak.. er  også selv ret stolt..

Er enlig mor og har haft ret meget fravær på grund af sygdom ved sønnike så er rimelig stolt af mine resultater..

Anmeld

7. juni 2011

Dinna88

grinny skriver:

Ja, jeg glæder mig i hvert fald ikke til næste år.

Jeg har haft læseferie siden d. 19 maj, jeg skal eksamen d. 10 juni og så har jeg ferie - det er lidt spild af tid

Hm, ja okay
Jeg fik læseferie i midten af sidste måned og er færdig med min sidste eksamen den 20.  

Anmeld

7. juni 2011

grinny

An&Jo skriver:

mange tak.. er  også selv ret stolt..

Er enlig mor og har haft ret meget fravær på grund af sygdom ved sønnike så er rimelig stolt af mine resultater..

Forstår godt du er stolt det skal du være

Og man må godt prale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.