Så begynder eksamenstiden :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.862 visninger
91 svar
0 synes godt om
7. juni 2011

grinny

Jeg tager liiiiige en lille pause fra min matematik eksamen og skulle liiige kigge på baby og så tænkte jeg - gad vide hvor mange der sidder og bruger deres tid på eksamener? Og hvilke?

Jeg er som sagt igang med matematik og jeg skal op på fredag og det er min sidste eksamen inden sommerferie

Synes jeg begynder at blive træt af at se på tal og så er det bare så uudholdeligt at være indenfor lige i øjeblikket synes jeg 

Men jeg har gifler og x-ray ved min side så det skal nok gå det hele 

Så kom glad piger og skriv  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Lise

Jeg har været til eksamen i skatteret (cand.merc.aud) idag... håber den går igennem, for så er der sommerferie fra studiet indtil ind i september. Men det var altså lidt svært!

Anmeld

7. juni 2011

grinny

Lise skriver:

Jeg har været til eksamen i skatteret (cand.merc.aud) idag... håber den går igennem, for så er der sommerferie fra studiet indtil ind i september. Men det var altså lidt svært!

Det lyder ikke helt nemt 

for at den går igennem så du kan få ferie

Anmeld

7. juni 2011

wamse

Jeg skal op til min førsteårsprøve på pædagoguddannelsen på tirsdag  Synes det er super spændende

Anmeld

7. juni 2011

serinasmor

her har jeg overspringshandling fra eksamensprojekt  ... Jeg læser grafisk designteknologi.. Jeg skal som eksamensprojekt lave ny emballage for et belgisk chokolade firma ( en konkurrence de har kørende) .. ud over det skal jeg skrive en synopsis på max 6 normalsider om projektet, lave en slags dagbog over hver dag, og hmm nårh ja .. en markedsføringskampagne for emballagens lancering .... skal aflevere d. 16 ... så er ved at have lidt travlt

Anmeld

7. juni 2011

MinNoah

Jeg skal afslutte min lange praktik den 29. juni. Er sygeplejestuderende.

Jeg skal først op til 2 praktiske følgedage som skal beståes, derefter en skriftlig opgave og så forsvare den mundtligt..

HADER hader HADER eksamener!!!

Anmeld

7. juni 2011

An&Jo

jeg skal op igen på torsdag i Skriftlig statistik i 4 timer og så 2 timers skriftlig jura derefter

fredag skal jeg så op i 3 timers skriftlig erhvervsøkonomi og 3 timers skriftlig globaløkonomi derefter også..

så 6 timer torsdag og 6 timer fredag, og så mangler der en portefølje eksamen sidst på måneden og så er der sommerferie til september..

Anmeld

7. juni 2011

Kamulla

jeg mangler stadig 3 mundtlige... har Dansk A imorgen 

Anmeld

7. juni 2011

Dinna88

Jeg har været 5 eksamener indtil videre, mangler tre. Jeg har været til Dansk, Engelsk og Spansk (ja, jeg er sproglig ) skriftlig og AT og psykologi mundtlig. I overmorgen trækker jeg til historie, og så mangler jeg samfundsfag der også er 24-timers, og til slut engelsk eksamen. Phew. Det er noget af en omgang nu jeg ser det på skrift. 

Anmeld

7. juni 2011

grinny

wamse skriver:

Jeg skal op til min førsteårsprøve på pædagoguddannelsen på tirsdag  Synes det er super spændende

Det er altid rart når man synes det er spændende fordi så er det noget man gider.

Jeg synes overhovedet ikke matematik er spændende, men fordi jeg gerne vil læse til økonom skal jeg have en god karakter - det har så også noget med min lærer at gøre, derfor jeg ikke synes det er så sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.