Så begynder eksamenstiden :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

MosterA

wamse skriver:

Skal i trække fag?

Ja vi kan trække

1: Pædagogik

2: Dansk, Kultur og Kommunikation eller Individ, institution og Samfund

3: Linjefag eller Kulturel Iværksætteri

Kunne i princippet godt lave en del af opgaven, men det er lidt svært når jeg ikke ved hvilket fag jeg skal lægge hovedevægten på. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

grinny

Dinna88 skriver:

Hm, ja okay
Jeg fik læseferie i midten af sidste måned og er færdig med min sidste eksamen den 20.  

Så har vi ca lige læseferie i lige lang tid - forskellen er bare at du skal op i en masse, det er da lidt åndsvagt.

Du må virkelig ha knoklet r***n ud af bukserne

Anmeld

7. juni 2011

An&Jo

grinny skriver:

Forstår godt du er stolt det skal du være

Og man må godt prale

ja det må man gerne..

Meen har det lidt dårligt med mine resultater for min søster som virkelig knokler for at få en hf er ikke sikker på at få sin hue fordi hun bliver ved med at dumpe, så nu har jeg lovet at hjælpe hende lidt med nogen af hendes eksamener også.. Og man kan ikke ligefrem sige at jeg har knoklet med alt det fravær jeg har haft på grund af min søn..

Anmeld

7. juni 2011

Aves.

grinny skriver:

Jeg tager liiiiige en lille pause fra min matematik eksamen og skulle liiige kigge på baby og så tænkte jeg - gad vide hvor mange der sidder og bruger deres tid på eksamener? Og hvilke?

Jeg er som sagt igang med matematik og jeg skal op på fredag og det er min sidste eksamen inden sommerferie

Synes jeg begynder at blive træt af at se på tal og så er det bare så uudholdeligt at være indenfor lige i øjeblikket synes jeg 

Men jeg har gifler og x-ray ved min side så det skal nok gå det hele 

Så kom glad piger og skriv  

Oss mig.. sidder og skriver bachelor....mangler "kun" analysen nu og skal aflevere fredag...så det skal nok gå. D. 20 skal jeg forsvare den og så skulle jeg ellers gerne kunne kalde mig selv for pædagog..

Anmeld

7. juni 2011

Dinna88

grinny skriver:

Så har vi ca lige læseferie i lige lang tid - forskellen er bare at du skal op i en masse, det er da lidt åndsvagt.

Du må virkelig ha knoklet r***n ud af bukserne

SÅ åndssvagt
Altså... Min AT opgave havde jeg lavet i forvejen. Der vælger vi jo en sag, afleverer synopsis, og så er der vel cirka en måned eller mere, til man skal op. Så jeg lavede ALT der, så den var ude af hovedet. Så de dage jeg havde skriftlige eksamener og dagene op til AT (der var 9 dage) der læste jeg alt til historie og samf. op. Jeg har så slet ikke læst op til psykologi, men fik da 7 lige i dag alligevel. Men ja, historie og samf. - der læser jeg min røv af men for dem der ikke har lavet en skid, der er det hårdt. Og for dem der skal op i pensum... Phew! 

Anmeld

7. juni 2011

grinny

Eva. skriver:

Oss mig.. sidder og skriver bachelor....mangler "kun" analysen nu og skal aflevere fredag...så det skal nok gå. D. 20 skal jeg forsvare den og så skulle jeg ellers gerne kunne kalde mig selv for pædagog..

Uhh, så er du ved at være færdig, er det ikke dejligt?

for at det går godt når du skal forsvarer den, men selvfølgelig gør det det

Anmeld

7. juni 2011

Lise

grinny skriver:

Det lyder ikke helt nemt 

for at den går igennem så du kan få ferie

Tak

Anmeld

7. juni 2011

wamse

MosterA skriver:

Ja vi kan trække

1: Pædagogik

2: Dansk, Kultur og Kommunikation eller Individ, institution og Samfund

3: Linjefag eller Kulturel Iværksætteri

Kunne i princippet godt lave en del af opgaven, men det er lidt svært når jeg ikke ved hvilket fag jeg skal lægge hovedevægten på. 

Vi skal lave den i pædagogik og med iis ind over. Vi fik så tilsendt 4 forskellige prøvespørgsmål vi skulle vælge et af, den har vi så skullet skrive en skriftlig opgave over.

Anmeld

7. juni 2011

Aves.

grinny skriver:

Uhh, så er du ved at være færdig, er det ikke dejligt?

for at det går godt når du skal forsvarer den, men selvfølgelig gør det det

Kan ikke finde ud af hvad det er.. tror stadig ikke på jeg kommer i mål For nogle uger siden panikkede jeg og var parat til bare at droppe det...men jo, det er jo egentlig ret dejligt..

Anmeld

7. juni 2011

grinny

Dinna88 skriver:

SÅ åndssvagt
Altså... Min AT opgave havde jeg lavet i forvejen. Der vælger vi jo en sag, afleverer synopsis, og så er der vel cirka en måned eller mere, til man skal op. Så jeg lavede ALT der, så den var ude af hovedet. Så de dage jeg havde skriftlige eksamener og dagene op til AT (der var 9 dage) der læste jeg alt til historie og samf. op. Jeg har så slet ikke læst op til psykologi, men fik da 7 lige i dag alligevel. Men ja, historie og samf. - der læser jeg min røv af men for dem der ikke har lavet en skid, der er det hårdt. Og for dem der skal op i pensum... Phew! 

Du lyder til at være godt forberedt så det er jo rigtig godt

Og ja, det er hårdt for dem der intet gider, men har virkelig ikke ondt af dem. Vi har nogle i klassen som ikke kan forstå hvorfor de får 02 fordi de kan jo godt faget, men det hjælper jo ikke hvis man ikke laver lektier eller siger noget i timen.

Tillykke med dit 7-tal, det var flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.