Så begynder eksamenstiden :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Frøken J.

grinny skriver:

Jeg veeeed det godt, men jeg kunne ikke dy mig

Uden hjælpemidler!!!!  Hader sådan nogle prøver

Ja tak, tror du ikke jeg er ved at sk*de i bukserne? Hehe Jeg har aldrig prøvet en eksamen uden hjælemidler. Og jeg er FÅRKING dårlig til at huske

Som du kan se, har jeg et meget pænt sprog, når jeg er nervøs 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

grinny

metteswn skriver:

jeg er ved at aflutte HF og skal op i noget der hedder KS i morgen, det er et fag hvor man skal sammenblande historie, samfundsfag og historie, så må ærligt indrømme jeg synes det var en kæmpe mundfuld at skulle læse op på tre fag, for kun at komme til en eksamen :b men de andre er heldigvis ikke sådan

Der er da godt nok en del som man skal huske på. Tror slet ikke jeg ville kunne rumme det, hehe

Anmeld

7. juni 2011

Ina33

Uha godt det ikke er mig der har en matematik eksamen...  

Jeg har til gengæld en eksamen i finansielle forretninger, hvilket i sig selv er frygteligt nok....  Jeg har overstået en skriftelig eksamen - et brancheprojekt, som jeg endnu ikke har fået karakter for. På onsdag går det løs med den mundtlige eksamen, jeg regner ikke med noget stort, men HÅBER at jeg består (hvilket hvis ikke er nogen selvfølge denne gang... )

Anmeld

7. juni 2011

grinny

Frøken J. skriver:

Ja tak, tror du ikke jeg er ved at sk*de i bukserne? Hehe Jeg har aldrig prøvet en eksamen uden hjælemidler. Og jeg er FÅRKING dårlig til at huske

Som du kan se, har jeg et meget pænt sprog, når jeg er nervøs 

Jeg kender godt det med at hukommelsen ikke altid er helt med. Normalt er jeg god til tysk, men skal vi have en skriftlig prøve uden hjælpemidler går jeg helt kold.

Jeg  for at det kommer til at gå godt

Anmeld

7. juni 2011

Dinna88

grinny skriver:

Hold da op, det er godt nok en del, men det er jo også fordi du afslutter. Til næste år når jeg er færdig skal jeg op i 10 - og håber de fleste er skriftlige men det kommer jeg an på hvad maskinen synes den skal udtrække - er ikke altid så glad for den maskine

Ja, jeg afslutter, men det er virkelig til grin! De ved på forhånd, at vi skal op i 11 i alt. Hvorfor vælger de så at lave årsprøver frem for eksamener? Jeg var oppe til en eksamen i både 1. og 2. g (stx) og nu sidder jeg med ni i år - det er jo hul i hovedet!

uha, den maskine.... Er ikke så gode venner med den lige nu, eftersom jeg skal op i samf. Men uha - 10 stk. Det er en god sjat. Jeg var så heldigvis mere sikker end dig - jeg vidste, at jeg skulle op i alle mine skriftlige fag + AT + SRP

Anmeld

7. juni 2011

grinny

An&Jo skriver:

det er en del ja.. Men har været oppe til 6 eksamener siden februar så klarer nok liige de 5 der er tilbage..

de første 6 eksamener har også været skriftligt..

Mon ikke du godt lige kan klare dem. 

Men er det ikke meget voldsomt at starte eksamerne allerede i februar? Så laver man jo stort set ikke andet efter jul

Anmeld

7. juni 2011

An&Jo

grinny skriver:

Mon ikke du godt lige kan klare dem. 

Men er det ikke meget voldsomt at starte eksamerne allerede i februar? Så laver man jo stort set ikke andet efter jul

de fleste af dem går som prøveeksamener for at se hvor godt vi er med i de forskellige fag, men vi skal jo tage dem ligeså seriøst som var det rigtige eksamener..

tjoo det er måske lidt voldsomt at begynde allerede der, men har kun 1½år på skolebænken så vi skal jo nå en del inden vi skal ud i praktik og derefter ud som trainee..

Anmeld

7. juni 2011

grinny

Dinna88 skriver:

Ja, jeg afslutter, men det er virkelig til grin! De ved på forhånd, at vi skal op i 11 i alt. Hvorfor vælger de så at lave årsprøver frem for eksamener? Jeg var oppe til en eksamen i både 1. og 2. g (stx) og nu sidder jeg med ni i år - det er jo hul i hovedet!

uha, den maskine.... Er ikke så gode venner med den lige nu, eftersom jeg skal op i samf. Men uha - 10 stk. Det er en god sjat. Jeg var så heldigvis mere sikker end dig - jeg vidste, at jeg skulle op i alle mine skriftlige fag + AT + SRP

Det er rigtig hul i hovedet for sådan er det også på HHX - det er det jeg går på.

1. år skulle vi kun på i 1 fag

2. år skulle vi OGSÅ kun op i et fag

Derfor har jeg så mange til næste år, hvilket er mega underligt + vi har været oppe i årsprøver begge årene også.

Udover det skal jeg op i SRP og DIO næste år 

Anmeld

7. juni 2011

Ina33

An&Jo skriver:

jeg skal op igen på torsdag i Skriftlig statistik i 4 timer og så 2 timers skriftlig jura derefter

fredag skal jeg så op i 3 timers skriftlig erhvervsøkonomi og 3 timers skriftlig globaløkonomi derefter også..

så 6 timer torsdag og 6 timer fredag, og så mangler der en portefølje eksamen sidst på måneden og så er der sommerferie til september..

Må man spørge hvad du læser?  Synes godt nok det lyder hårdt...

Anmeld

7. juni 2011

MosterA

wamse skriver:

Jeg skal op til min førsteårsprøve på pædagoguddannelsen på tirsdag  Synes det er super spændende

Ha ha det skal jeg mandagen efter 

Går bare og venter på at få trukket fag så jeg kan komme igang  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.