Så begynder eksamenstiden :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Aves.

grinny skriver:

Jeg begynder virkelig at smile når jeg læser det, synes det er så fedt for dig at du er ved at klare en uddannelse efter 7 forsøg  

Ja, det har virkelig også været en sejr, men også rigtig hårdt for mig mentalt...der har været en del...i sommers væltede jeg helt men klarede at bo hos mine forældre og være i praktik, flytte med tre børn hvoraf to startede ny skole og sfo og så lige samtaler med kommunen, politi, skole, bh og en del andre instandser fordi min x havde været rundt og bilde dem ind at jeg var sindsyg og havde bortført hans børn der var i fare pga mig...det har været så voldsomt og nu er jeg pludselig lige her...overvandt det hele og har det så godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

merle2010

Eva. skriver:

Åhh..lad være, det har da været sååååå hyggeligt...

hyggeligt vil jeg ikke ligefrem kalde det det skal bare overstås..

og mig som troede jeg skulle leve som psykisk syg førtidspensionist resten af mit liv.. haha.. jeg er sku snart pædagog... jeg gjorde det..

Anmeld

7. juni 2011

grinny

Eva. skriver:

Ja, det har virkelig også været en sejr, men også rigtig hårdt for mig mentalt...der har været en del...i sommers væltede jeg helt men klarede at bo hos mine forældre og være i praktik, flytte med tre børn hvoraf to startede ny skole og sfo og så lige samtaler med kommunen, politi, skole, bh og en del andre instandser fordi min x havde været rundt og bilde dem ind at jeg var sindsyg og havde bortført hans børn der var i fare pga mig...det har været så voldsomt og nu er jeg pludselig lige her...overvandt det hele og har det så godt..

Hold da op, det var da godt nok en masse du har været igennem, forstår godt hvis det har været rigtig hårdt, men så er det også bare super skønt at komme ud på den anden side med et smil på læben

Anmeld

7. juni 2011

wamse

Eva. skriver:

Og vi var oppe i en 48 timers prøve...hvor er det bare forskelligt fra sted til sted... hernede er den dog droppet igen og så er det en opgave der skal forsvares...

Vi har haft 1 uge til at skrive en ca 10 sider lang opgave, og det er så den jeg skal forsvare på tirsdag 

Anmeld

7. juni 2011

Aves.

wamse skriver:

Vi har haft 1 uge til at skrive en ca 10 sider lang opgave, og det er så den jeg skal forsvare på tirsdag 

Vi havde 48 timer til 12 sider... den var sgu hård.

Anmeld

7. juni 2011

wamse

Eva. skriver:

Vi havde 48 timer til 12 sider... den var sgu hård.

Er glad for at vi ikke skal gøre det sådan, men synes nu egentligt også at der har været rigelig med tid til det her.

Anmeld

8. juni 2011

Dinna88

grinny skriver:

Du lyder til at være godt forberedt så det er jo rigtig godt

Og ja, det er hårdt for dem der intet gider, men har virkelig ikke ondt af dem. Vi har nogle i klassen som ikke kan forstå hvorfor de får 02 fordi de kan jo godt faget, men det hjælper jo ikke hvis man ikke laver lektier eller siger noget i timen.

Tillykke med dit 7-tal, det var flot

Om ikke andet, så prøver jeg 

Ej, nogle bonghoveder. Jeg var sammen med en veninde fra klassen i foregårs. En anden fra klassen skrev så til hende for trøst, fordi hun ikke var klart il historieeksamen - hun havde haft fire dage til at læse!!! Så jeg sagde til min veninde, at hun skulle skrive, at man ligger som man reder. Men det ville hun ikke. Helt ærligt, så er jeg ikke sød og trøstende hvis man får 02 fordi man ikke har læst op, og ikke har lavet en dyt de sidste tre år. 

Jo taaaaak

Anmeld

8. juni 2011

twinny

Jeg har samfundfags B tilbage og KS (kultur og samfundsfag, indebærer religion C, samfundfag C og Historie B i en eksamen)

Har overstået Matematik B, EP (eksamensprojekt) og Dansk A...

Jeg er færdig med HF d 21..

Anmeld

8. juni 2011

grinny

Dinna88 skriver:

Om ikke andet, så prøver jeg 

Ej, nogle bonghoveder. Jeg var sammen med en veninde fra klassen i foregårs. En anden fra klassen skrev så til hende for trøst, fordi hun ikke var klart il historieeksamen - hun havde haft fire dage til at læse!!! Så jeg sagde til min veninde, at hun skulle skrive, at man ligger som man reder. Men det ville hun ikke. Helt ærligt, så er jeg ikke sød og trøstende hvis man får 02 fordi man ikke har læst op, og ikke har lavet en dyt de sidste tre år. 

Jo taaaaak

Uhh, kan slet ikke forstå hvordan man kan regne med at få trøst når man ved hvorfor det går galt! Så læs dig kvinde!!! - ville jeg nok ha sagt

Anmeld

8. juni 2011

mn

An&Jo skriver:

uha hvor jeg husker kutfagene.. og især eksamen..

Held og lykke, og kan så sige at selvom jeg kun nåede igennem en tredjedel af mit pensum dengang fik jeg 10..

så good luck, er sikker på den går over alt forventning..

den gik faktisk præcist som forventet trak det jeg havde forudset og fik 4 som forudset :b men nu er huen hjemme uanset hvad jeg får fra nu af, så det er jo fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.