Så begynder eksamenstiden :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

grinny

Eva. skriver:

Ja.. d. 20 kl. 13.35 skal både jeg og min søster ind og forsvare, ved hver vores lærer og hver vores opgave...ldit sjovt, synes jeg...at vi begge skal.

Det var da et sjovt tilfælde, men spændende at følges ad

Men så vil jeg holde øje d. 20 om der kommet et indlæg om aftenen medmindre du er ude og fejre det, hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

grinny

merle2010 skriver:

ja det er lige om snart.. og jeg GLÆDER mig til at gå ud af døren og vide ALDRIG flere eksamener Det bliver skønt... nu skal denne her bare bestås.. så er jeg færdig med skole for altid..

Heldige dig - gid det var mig

Anmeld

7. juni 2011

Aves.

grinny skriver:

Det var da et sjovt tilfælde, men spændende at følges ad

Men så vil jeg holde øje d. 20 om der kommet et indlæg om aftenen medmindre du er ude og fejre det, hehe

Hehe...ja, skal nok skrive et om jeg så er ude og feste eller ej, så skal alle høre at jeg klarede den... efter 9 år på kh og start på 7 forskellige udd. så gjorde jeg det sgu..

Anmeld

7. juni 2011

tazz

Lise skriver:

Skulle lige til at spørge om det var Ha - det lød som noget jeg også en gang havde været igennem...

Var oppe i et eller andet økonomifag engang uden hjælpemidler hvor vi også skulle huske de mærkeligste lange formler, og jeg kunne det slet slet ikke... tror jeg på mystisk vis fik 8 eller 9 for den eksamen (gl. skala)  Uden at skrive en eneste at de der dumme formler. Jeg lirede bare noget af uden at ane hvad jeg fablede om..

Det er også min plan! Tale og tale og tale. Og illustrere næsten alle sætninger, så der også går lidt tid med, at tegne  Heldigvis skal vi 'kun' være oppe i 16 minutter - selvom det nok er de længste 16 minutter i mit liv

Håååber at jeg trækker Skalaafkast, Cournot (kun fordi jeg lige har lært et udenfor pensum trick som kan skaffe mit 12-tallet.) eller prisdiskrimination af 3. grad.
Vi har så også lige fået at vide, at eksamen aldrig har været så svær påHD studiet som den har været i år  you very much!

Anmeld

7. juni 2011

Guldet

wamse skriver:

Vi skal lave den i pædagogik og med iis ind over. Vi fik så tilsendt 4 forskellige prøvespørgsmål vi skulle vælge et af, den har vi så skullet skrive en skriftlig opgave over.

Sjovt så forskelligt det er fra sted til sted.

Ved min første års prøve

skulle vi trække fag og fik et spørgsmål. og udfra det skulle man lave en disposion og et oplæg som man skulle op og forsvare.

Anmeld

7. juni 2011

Aves.

merle2010 skriver:

har allerede været oppe og forsvare 2 skriftlige opgaver, nu har jeg lige lavet min bachelor færdig, og skal op og forsvare den her d. 20 juni.. og så skulle jeg gerne kunne kalde mig for PÆDAGOG... det bliver nice.. er træt af opgaveskrivning og eksamener.. hader hader hader eksamener

Åhh..lad være, det har da været sååååå hyggeligt...

Anmeld

7. juni 2011

Kruse90

grinny skriver:

Jeg har også gået på HG - har dog aldrig haft tema, er det et nyt fag?

Tillykke med karakteren 

Tema er et projekt

I år havde vi omkring JBS Fashion linje.
Hvor vi skulle lave en nymarkedsføringsplan osv for dem

Anmeld

7. juni 2011

tazz

Kruse90 skriver:

Tema er et projekt

Arhj hvor sjovt! På HD studiet har vi gennem året arbejdet med en eksamencase fra sidste år eller året før, lige præcis om JBS.

Anmeld

7. juni 2011

grinny

Eva. skriver:

Hehe...ja, skal nok skrive et om jeg så er ude og feste eller ej, så skal alle høre at jeg klarede den... efter 9 år på kh og start på 7 forskellige udd. så gjorde jeg det sgu..

Jeg begynder virkelig at smile når jeg læser det, synes det er så fedt for dig at du er ved at klare en uddannelse efter 7 forsøg  

Anmeld

7. juni 2011

grinny

Kruse90 skriver:

Tema er et projekt

Ej, vi har haft om JBS i år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.