Så begynder eksamenstiden :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

grinny

serinasmor skriver:

her har jeg overspringshandling fra eksamensprojekt  ... Jeg læser grafisk designteknologi.. Jeg skal som eksamensprojekt lave ny emballage for et belgisk chokolade firma ( en konkurrence de har kørende) .. ud over det skal jeg skrive en synopsis på max 6 normalsider om projektet, lave en slags dagbog over hver dag, og hmm nårh ja .. en markedsføringskampagne for emballagens lancering .... skal aflevere d. 16 ... så er ved at have lidt travlt

Det lyder mega spændende, jeg elsker sådan noget design noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

grinny

MinNoah skriver:

Jeg skal afslutte min lange praktik den 29. juni. Er sygeplejestuderende.

Jeg skal først op til 2 praktiske følgedage som skal beståes, derefter en skriftlig opgave og så forsvare den mundtligt..

HADER hader HADER eksamener!!!

Jeg er heller ikke særlig vild med eksamener, plejer at have rigtig mange nerver 

Anmeld

7. juni 2011

Frøken J.

Jeg tager liiiiige en lille pause fra min matematik eksamen og skulle liiige kigge på baby og så tænkte jeg - gad vide hvor mange der sidder og bruger deres tid på eksamener? Og hvilke?

Jeg er som sagt igang med matematik og jeg skal op på fredag og det er min sidste eksamen inden sommerferie

Synes jeg begynder at blive træt af at se på tal og så er det bare så uudholdeligt at være indenfor lige i øjeblikket synes jeg 

Men jeg har gifler og x-ray ved min side så det skal nok gå det hele 

Så kom glad piger og skriv  

DONT MENTION IT! Det er forbudt emne

Jeg skal op i Biologisk Psykologi i morgen 9-12. Uden hjælpemidler. 3 multiple choice spørgsmål og 2 essays. Panisk? Ja. Selvsikker? Næppe. SUK!

EDIT: 30 multiple choice, ikke 3. 3 havde ellers været noget nemmere!

Anmeld

7. juni 2011

grinny

An&Jo skriver:

jeg skal op igen på torsdag i Skriftlig statistik i 4 timer og så 2 timers skriftlig jura derefter

fredag skal jeg så op i 3 timers skriftlig erhvervsøkonomi og 3 timers skriftlig globaløkonomi derefter også..

så 6 timer torsdag og 6 timer fredag, og så mangler der en portefølje eksamen sidst på måneden og så er der sommerferie til september..

Hold da op, det var godt nok en del.

Jeg har kun 1 i år, men skal så også op i 10 til næste år 

Anmeld

7. juni 2011

mn

jeg er ved at aflutte HF og skal op i noget der hedder KS i morgen, det er et fag hvor man skal sammenblande historie, samfundsfag og historie, så må ærligt indrømme jeg synes det var en kæmpe mundfuld at skulle læse op på tre fag, for kun at komme til en eksamen :b men de andre er heldigvis ikke sådan

Anmeld

7. juni 2011

An&Jo

grinny skriver:

Hold da op, det var godt nok en del.

Jeg har kun 1 i år, men skal så også op i 10 til næste år 

det er en del ja.. Men har været oppe til 6 eksamener siden februar så klarer nok liige de 5 der er tilbage..

de første 6 eksamener har også været skriftligt..

Anmeld

7. juni 2011

Sofia24

Eksamenstid ja - kender det AAAALT for godt, men har efterhånden vænnet mig til det

Var forrige fredag oppe i "Bevægeapparatssygdomme" og om mindre end 14 dage skal jeg op i "Hæmatologiske sygdomme"

Men så er det SOMMERFERIE frem til september!!!!

Anmeld

7. juni 2011

grinny

Dinna88 skriver:

Jeg har været 5 eksamener indtil videre, mangler tre. Jeg har været til Dansk, Engelsk og Spansk (ja, jeg er sproglig ) skriftlig og AT og psykologi mundtlig. I overmorgen trækker jeg til historie, og så mangler jeg samfundsfag der også er 24-timers, og til slut engelsk eksamen. Phew. Det er noget af en omgang nu jeg ser det på skrift. 

Hold da op, det er godt nok en del, men det er jo også fordi du afslutter. Til næste år når jeg er færdig skal jeg op i 10 - og håber de fleste er skriftlige men det kommer jeg an på hvad maskinen synes den skal udtrække - er ikke altid så glad for den maskine

Anmeld

7. juni 2011

An&Jo

metteswn skriver:

jeg er ved at aflutte HF og skal op i noget der hedder KS i morgen, det er et fag hvor man skal sammenblande historie, samfundsfag og historie, så må ærligt indrømme jeg synes det var en kæmpe mundfuld at skulle læse op på tre fag, for kun at komme til en eksamen :b men de andre er heldigvis ikke sådan

uha hvor jeg husker kutfagene.. og især eksamen..

Held og lykke, og kan så sige at selvom jeg kun nåede igennem en tredjedel af mit pensum dengang fik jeg 10..

så good luck, er sikker på den går over alt forventning..

Anmeld

7. juni 2011

grinny

Frøken J. skriver:

DONT MENTION IT! Det er forbudt emne

Jeg skal op i Biologisk Psykologi i morgen 9-12. Uden hjælpemidler. 3 multiple choice spørgsmål og 2 essays. Panisk? Ja. Selvsikker? Næppe. SUK!

EDIT: 30 multiple choice, ikke 3. 3 havde ellers været noget nemmere!

Jeg veeeed det godt, men jeg kunne ikke dy mig

Uden hjælpemidler!!!!  Hader sådan nogle prøver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.