hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

tak

men nu er det slet ikke afgjort jeg vil da klart undersøge markedet grundigt først også derfor jeg oprettede debatten

Det lyder meget fornuftigt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Det lyder meget fornuftigt

har nu hele tiden været min plan, folk er bare så ufatteligt hurtige på aftrækkeren nogle gange

Anmeld

6. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

har nu hele tiden været min plan, folk er bare så ufatteligt hurtige på aftrækkeren nogle gange

Hehe yeps....det kunne jeg se

Der kom en hel debat ud af det

Anmeld

6. juni 2011

Chillien

DAs mor skriver:

Jeg skrev en opfordring til dem der læste tråden! Maggieh spurgte hvor jeg skrev det og du kommenterer så på mit svar til hende - så kan ikke se jeg har startet det

DIT første indlæg handler om at det er helt hen i vejret at ville tjene penge på avl - hvordan filan er det et svar på hvor man kan låne penge?!?

SLut herfra

Tjah.. Jeg synes sagtens man kan sige andet end lige præcis det spørgsmål der bliver stillet.. Så længe man selv synes det er enten relevant, eller vigtigt at få sagt...

Det er DIG der ikk mener man kan...

Anmeld

7. juni 2011

Chillien

Anonym skriver:

ja det er en investering i og med at de nu engang får killinger som sælges -og derved er det ikke noget jeg taber på, derfra til at sige det kun er pga pengene og fabriksavleri osv er noget pjat.

Grunden til jeg ikke kan spare op først er jo netop at disse meget sjældne katte nu er udbudt til nye seriøse opdrættere, og som beskrevet før er det nogen meget sjældne katte med meget fine blodlinier, champions osv og det er altså ikke bare noget der dukker op hvert år !!

og grunden til jeg bliver irriteret er når folk danner alle mulige ting oppe i deres hoved som intet har med virkeligheden at gøre, såsom fabriksavl og useriøs osv..

Jeg vil endnu engang gerne pointere at jeg ikke har beskyldt dig for noget som helst! Jeg udtrykker bare min bekymring omkring dit projekt.. Men det lyder virlelig useriøst i mine ører når du bliver sur over at jeg støtter seriøst opdræt, som du efter sigende også selv gør...

At du ikke bare kan tage det som noget positivt for det du vil lave, er uden for min forstand..

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Chillien skriver:

Jeg vil endnu engang gerne pointere at jeg ikke har beskyldt dig for noget som helst! Jeg udtrykker bare min bekymring omkring dit projekt.. Men det lyder virlelig useriøst i mine ører når du bliver sur over at jeg støtter seriøst opdræt, som du efter sigende også selv gør...

At du ikke bare kan tage det som noget positivt for det du vil lave, er uden for min forstand..

tror der er noget du har misforstået

jeg er ikke sur over du støtter seriøst opdræt, hvorfor skulle jeg dog være det

det der gør mig "sur" er måden folk vælger at tolke mit indlæg på - jeg mener bestemt ikke jeg er useriøs

Anmeld

7. juni 2011

Chillien

Anonym skriver:

tror der er noget du har misforstået

jeg er ikke sur over du støtter seriøst opdræt, hvorfor skulle jeg dog være det

det der gør mig "sur" er måden folk vælger at tolke mit indlæg på - jeg mener bestemt ikke jeg er useriøs

Ja det ved jeg heller ikk...

Jeg ved ikke hvordan andre har reageret på det.. Har ikke læst at her... Det virkede bare på mig til at starte med som om det kun var for pengene du gjorde det.. Er da glad for det ikke er...

Men vil stadig bede dig om at passe på med de kviklån... For din egen skyld.. Håber dog du finder ud af det..

Anmeld

7. juni 2011

Wimmie

Forstår virkelig ikke at nogen herinde kan blive forargede over at TS vil bruge sine penge på katte og avl... hvorfor i al verden blande sig i det? Nogle bruger penge på elektronik, designermøbler, mærketøj, Louis Vuitton-tasker, nyt køkken, rejser eller byture... at købe racekatte er efter min menge hundrede gange pengene værd end en masse materielle ting...men det skal man nok være katte-elsker for at forstå

Synes også det er forkasteligt at man kan beskrive katte-avl som "misbrug" - med mindre det er indavl, så er det da på ingen måder misbrug og katten vil jo nok ikke konstant være en "føde-fabrik" og jeg går da stærkt ud fra at TS vil behandle kattene som kæledyr og ikke bare en investering. Synes nogen herinde er ret fordømmende bare fordi det ikke lige var det man selv ville bruge pengene på

TS> Håber du finder en god løsning - katte (alle racer) er verdens bedste kæledyr!

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Forstår virkelig ikke at nogen herinde kan blive forargede over at TS vil bruge sine penge på katte og avl... hvorfor i al verden blande sig i det? Nogle bruger penge på elektronik, designermøbler, mærketøj, Louis Vuitton-tasker, nyt køkken, rejser eller byture... at købe racekatte er efter min menge hundrede gange pengene værd end en masse materielle ting...men det skal man nok være katte-elsker for at forstå

Synes også det er forkasteligt at man kan beskrive katte-avl som "misbrug" - med mindre det er indavl, så er det da på ingen måder misbrug og katten vil jo nok ikke konstant være en "føde-fabrik" og jeg går da stærkt ud fra at TS vil behandle kattene som kæledyr og ikke bare en investering. Synes nogen herinde er ret fordømmende bare fordi det ikke lige var det man selv ville bruge pengene på

TS> Håber du finder en god løsning - katte (alle racer) er verdens bedste kæledyr!

Takker for din forståelse

Anmeld

7. juni 2011

Aves.

Wimmie skriver:

Åhh, hvor er jeg bare enig....jeg sidder og krummer tæer over alle de bedrevidende kvinder der sidder her og skal blande sig i hvad andre vælger, hvad er det for en måde, simpelthen så pinligt og mangel på respekt for andre mennesker. Og TS spurgte ikke hvad vi mente men hvor hun kunen låne penge...men det er åbenvart legitimt at dunke andre i hovedet med egne normer og værdier  "jeg alene ved bedst..."

Nå, men igen igen..helt enig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.