HUSK for guds skyld at du risikere at få fat i en kat som ikke kan få killinger eller kun kan en gang, tænk over hvor mange katte der faktisk får fjernet livmoderen pga. sygdom tidligt som killing.. har selv racekatte (mainecoon) betalte kassen for dem, (havde sparret op i 3 år) min hunkat mister så evnen til at få killinger da hun får en infektion i undérlivet.. og hold da op hvor var jeg glad for at jeg ikke havde været afhængig af at hun skulle kunne tjene nogen penge hjem ved at lave killinger, for det kunne hun altså ikke.. vær sikker på at du kan betale pengene af selvom at hun ikke kan lave killinger, for det kan altså ske, og det sker tit hos racekette.. jeg vil ønske dig rigtig meget held og lykke med projektet. men hvis jeg må give dig et lille råd. vent til du ikke regner med at pengene bliver tjent hjem igen ved hjælp af katten, vent til du har råd.. det skal lige siges, at denne race er fantastisk, og kan sagtens forstå din facination for racen..
men tænk dig rigtig godt om, har du råd til at betale lånet af hvis hun ender som mange andre avlsdyr, og mister evnen til at tjene pengene hjem igen?
Anmeld