hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Laulund87

Eva. skriver:

Skulle hun så skifte mening fordi du og andre ikke synes det er smart? Hvad er det for en overførsel af værdier og valg...i ts optik er det ikke spild af penge eller dumt...jeg tænker feks tit det er fuldstændig latterligt at bruge en formue på dåb og bryllupper, men kunne da ikke drømme om at prøve at hive mit syn ned over den lykkelige brud...skal man ikke bare accepetere at det med fornuft og ikke fornuft handler om hvem man er og intet andet.

Enig. Nogle har simpelthen for travlt med hvad andre gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Chillien

DAs mor skriver:

Det er ikke ALT man tænker, andre har brug for at få at vide - da slet ikke hvis det man har at sige ikke har noget med spørgsmålet at gøre!

Næ men sådan er livet en gang imellem.. Jeg er personligt i et debatforum, fordi jeg kan lide at diskutere forskellige emner med andre mennesker, og høre andre synpunkter.. Så det er sådan jeg bruger det..

Kan man ikke lide mine indlæg kan man jo bare overse dem og læse det man kan bruge til noget... Men synes det er mærkeligt at bede om et godt råd når man kun vil høre en side af sagen...

Og hvis det jeg skriver er helt galt i byen, er jeg sikker på man kan anmode om at få dem slettet af en administrator... Men nu er det jeg siger hverken ondskabsfuldt hverken på måden det er udtrykt eller meningen bag det.. Så hvorfor ikke bare springe over det jeg siger hvis man synes det er formålsløst?

Anmeld

7. juni 2011

baby012

HUSK for guds skyld at du risikere at få fat i en kat som ikke kan få killinger eller kun kan en gang, tænk over hvor mange katte der faktisk får fjernet livmoderen pga. sygdom tidligt som killing.. har selv racekatte (mainecoon) betalte kassen for dem, (havde sparret op i 3 år) min hunkat mister så evnen til at få killinger da hun får en infektion i undérlivet.. og hold da op hvor var jeg glad for at jeg ikke havde været afhængig af at hun skulle kunne tjene nogen penge hjem ved at lave killinger, for det kunne hun altså ikke.. vær sikker på at du kan betale pengene af selvom at hun ikke kan lave killinger, for det kan altså ske, og det sker tit hos racekette.. jeg vil ønske dig rigtig meget held og lykke med projektet. men hvis jeg må give dig et lille råd. vent til du ikke regner med at pengene bliver tjent hjem igen ved hjælp af katten, vent til du har råd.. det skal lige siges, at denne race er fantastisk, og kan sagtens forstå din facination for racen.. 

men tænk dig rigtig godt om, har du råd til at betale lånet af hvis hun ender som mange andre avlsdyr, og mister evnen til at tjene pengene hjem igen?

Anmeld

7. juni 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

HUSK for guds skyld at du risikere at få fat i en kat som ikke kan få killinger eller kun kan en gang, tænk over hvor mange katte der faktisk får fjernet livmoderen pga. sygdom tidligt som killing.. har selv racekatte (mainecoon) betalte kassen for dem, (havde sparret op i 3 år) min hunkat mister så evnen til at få killinger da hun får en infektion i undérlivet.. og hold da op hvor var jeg glad for at jeg ikke havde været afhængig af at hun skulle kunne tjene nogen penge hjem ved at lave killinger, for det kunne hun altså ikke.. vær sikker på at du kan betale pengene af selvom at hun ikke kan lave killinger, for det kan altså ske, og det sker tit hos racekette.. jeg vil ønske dig rigtig meget held og lykke med projektet. men hvis jeg må give dig et lille råd. vent til du ikke regner med at pengene bliver tjent hjem igen ved hjælp af katten, vent til du har råd.. det skal lige siges, at denne race er fantastisk, og kan sagtens forstå din facination for racen.. 

men tænk dig rigtig godt om, har du råd til at betale lånet af hvis hun ender som mange andre avlsdyr, og mister evnen til at tjene pengene hjem igen?

endelig et brugbart råd tak for det og det vil jeg helt klart ta til eftertanke

Anmeld

7. juni 2011

LinLin

Chillien skriver:

Næ men sådan er livet en gang imellem.. Jeg er personligt i et debatforum, fordi jeg kan lide at diskutere forskellige emner med andre mennesker, og høre andre synpunkter.. Så det er sådan jeg bruger det..

Kan man ikke lide mine indlæg kan man jo bare overse dem og læse det man kan bruge til noget... Men synes det er mærkeligt at bede om et godt råd når man kun vil høre en side af sagen...

Og hvis det jeg skriver er helt galt i byen, er jeg sikker på man kan anmode om at få dem slettet af en administrator... Men nu er det jeg siger hverken ondskabsfuldt hverken på måden det er udtrykt eller meningen bag det.. Så hvorfor ikke bare springe over det jeg siger hvis man synes det er formålsløst?

Du kunne jo også bare springe hendes indlæg over hvis du ikke har noget "nyttigt" at sige

Anmeld

7. juni 2011

LinLin

Maggieh skriver:

..at hun måske skifter mening, og ser at det ikke er så smart. Folk skriver jo ikke for at være lede eller træde på hende, men fordi det er det de synes er det bedste og at de derved gerne vil tale hende til fornuft.

Det er jo tydeligt hun HAR truffet en beslutning - så ved at sige det er forkert, siger "I" jo også at hun ikke selv kan finde ud af at træffe rigtige valg!

Hun spørger HVOR man kan låne penge - ikke om I synes det er en god idé!

Anmeld

7. juni 2011

LinLin

Eva. skriver:

Skulle hun så skifte mening fordi du og andre ikke synes det er smart? Hvad er det for en overførsel af værdier og valg...i ts optik er det ikke spild af penge eller dumt...jeg tænker feks tit det er fuldstændig latterligt at bruge en formue på dåb og bryllupper, men kunne da ikke drømme om at prøve at hive mit syn ned over den lykkelige brud...skal man ikke bare accepetere at det med fornuft og ikke fornuft handler om hvem man er og intet andet.

PRÆCIST! Har jeg prøvet at få folk til at indse siden side 1!

Anmeld

7. juni 2011

Chillien

DAs mor skriver:

Du kunne jo også bare springe hendes indlæg over hvis du ikke har noget "nyttigt" at sige

Som jeg sagde synes jeg selv det var nyttigt.. Det betyder meget for mig at folk ikke avler dyr for pengenes skyld.. Og som jeg har nævnt troede jeg det var sdan det hang sammen, hvilket det ikke gjorde.. så på den konto har jeg meldt mig ud af debatten... Det er kun dig, som synes man skal lade være at skrive hvis man ikke har noget nyttigt ast sige, der bliver ved at diskutere med mig.. Undskyld men det synes jeg ikke er særlig nyttigt...

Anmeld

7. juni 2011

Chillien

DAs mor skriver:

Synes også det her er ved at blive latterligt.. så melder mig ud af denne også..

Hav en fantastisk dag

Anmeld

7. juni 2011

Aves.

DAs mor skriver:

Jeg synes simpelthen det er så ærgerligt at man i den grad føler behov for at gøre sig til herre over hvad andre vægter og vælger.

Hvis nu der var spurgt om vores mening til katteavl eller mening omkring lån på nettet..men det var da det mest simple spørgsmål....er virkelig en trættende og trist tendens der er herinde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.