Chillien skriver:
Det er ikke et forsøg på at være bedrevidende.. Jeg bekymrer mig bare når jeg hører sådan noget.. Og den måde du fremlagde det på synes jeg det fremstår som om du gør det fordi det er en god investering...
Og så skulle man mene at er det noghet du brænder for, kan du måske også vente til du har sparet op det det..
Helt personligt synes jeg også det er bekymrende at du hidser dig sådan op, i stedet for at tage min belymring som en sund interesse for om den slags opdræt foregår ordentlig... Mener bare at det burde glæde en som dig, med den interesse, at der findes folk der går op i den slags...
Men håber da hvad du siger er rigtigt.. For alt i verden ønsker jeg intet andet..
ja det er en investering i og med at de nu engang får killinger som sælges -og derved er det ikke noget jeg taber på, derfra til at sige det kun er pga pengene og fabriksavleri osv er noget pjat.
Grunden til jeg ikke kan spare op først er jo netop at disse meget sjældne katte nu er udbudt til nye seriøse opdrættere, og som beskrevet før er det nogen meget sjældne katte med meget fine blodlinier, champions osv og det er altså ikke bare noget der dukker op hvert år !!
og grunden til jeg bliver irriteret er når folk danner alle mulige ting oppe i deres hoved som intet har med virkeligheden at gøre, såsom fabriksavl og useriøs osv..
Anmeld