hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

Endelig en der ved hvad jeg snakker om

will do

Held og lykke... og ja, kender katteracen og synes virkelig det er fedt at følge sine drømme....det er jo bare penge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Chillien skriver:

Det er ikke et forsøg på at være bedrevidende.. Jeg bekymrer mig bare når jeg hører sådan noget.. Og den måde du fremlagde det på synes jeg det fremstår som om du gør det fordi det er en god investering...

Og så skulle man mene at er det noghet du brænder for, kan du måske også vente til du har sparet op det det..

Helt personligt synes jeg også det er bekymrende at du hidser dig sådan op, i stedet for at tage min belymring som en sund interesse for om den slags opdræt foregår ordentlig... Mener bare at det burde glæde en som dig, med den interesse, at der findes folk der går op i den slags...

Men håber da hvad du siger er rigtigt.. For alt i verden ønsker jeg intet andet..

ja det er en investering i og med at de nu engang får killinger som sælges -og derved er det ikke noget jeg taber på, derfra til at sige det kun er pga pengene og fabriksavleri osv er noget pjat.

Grunden til jeg ikke kan spare op først er jo netop at disse meget sjældne katte nu er udbudt til nye seriøse opdrættere, og som beskrevet før er det nogen meget sjældne katte med meget fine blodlinier, champions osv og det er altså ikke bare noget der dukker op hvert år !!

og grunden til jeg bliver irriteret er når folk danner alle mulige ting oppe i deres hoved som intet har med virkeligheden at gøre, såsom fabriksavl og useriøs osv..

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Held og lykke... og ja, kender katteracen og synes virkelig det er fedt at følge sine drømme....det er jo bare penge..

ja men det er en dyr hobby med mange dyrlægeregninger  men i guder hvor jeg elsker racen

Anmeld

6. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

ja men det er en dyr hobby med mange dyrlægeregninger  men i guder hvor jeg elsker racen

MIn søster er på su og har to af denne slags katte og to hunde...alle hendes penge går til det og hun elsker det...

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

manuka skriver:

det var heller ikke for at dømme dig.. Men på mig virker det bare forkert at du vil have disse katte når du reelt ikke har råd.. Men det var jo ikke det du oprettede tråden for at få afvide.. Så beklager mit sure opstød..

det går nok..

som beskrevet tidligere er grunden til jeg ikke først kan spare op, fordi netop disse katte er uhyre sjældne og ikke noget der bliver udbudt hvert år !

ja der er mange sphynx til salg løbende men der er meget langt mellem de gode linier

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

MIn søster er på su og har to af denne slags katte og to hunde...alle hendes penge går til det og hun elsker det...

okay ja man skal brænde for det når man ik har flere penge at gøre med

jeg har 2 og har allerede brugt over det dobbelte på dr dyr som jeg har givet for kattene, så det er dyrt, men omvendt kommer der jo også penge ind igen når der kommer små

Anmeld

6. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

okay ja man skal brænde for det når man ik har flere penge at gøre med

jeg har 2 og har allerede brugt over det dobbelte på dr dyr som jeg har givet for kattene, så det er dyrt, men omvendt kommer der jo også penge ind igen når der kommer små

Min søster avler ikke på dem...

Anmeld

6. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

det går nok..

som beskrevet tidligere er grunden til jeg ikke først kan spare op, fordi netop disse katte er uhyre sjældne og ikke noget der bliver udbudt hvert år !

ja der er mange sphynx til salg løbende men der er meget langt mellem de gode linier

Hvis du har regnet frem til at du sagtens kan få råd til det i dit budget at afdrage på et lån, jamen så synes jeg da det er helt fint

Det er jo ikke op til os andre at vurdere, hvorvidt det er smart at gøre eller ej.

Held og lykke med det

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Hvis du har regnet frem til at du sagtens kan få råd til det i dit budget at afdrage på et lån, jamen så synes jeg da det er helt fint

Det er jo ikke op til os andre at vurdere, hvorvidt det er smart at gøre eller ej.

Held og lykke med det

tak

men nu er det slet ikke afgjort jeg vil da klart undersøge markedet grundigt først også derfor jeg oprettede debatten

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Min søster avler ikke på dem...

nej okay det behøves man jo heller ikke

jeg vil bare gerne være med til at bringe disse vidundere til verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.