hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2011

Aves.

Chillien skriver:

Som jeg sagde synes jeg selv det var nyttigt.. Det betyder meget for mig at folk ikke avler dyr for pengenes skyld.. Og som jeg har nævnt troede jeg det var sdan det hang sammen, hvilket det ikke gjorde.. så på den konto har jeg meldt mig ud af debatten... Det er kun dig, som synes man skal lade være at skrive hvis man ikke har noget nyttigt ast sige, der bliver ved at diskutere med mig.. Undskyld men det synes jeg ikke er særlig nyttigt...

Værsgo...så er der lidt af et arbejde forude for dig....

http://www.landbrugsavisen.dk/Nyheder/Alle/Forside.htm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2011

Chillien

Eva. skriver:

Værsgo...så er der lidt af et arbejde forude for dig....

http://www.landbrugsavisen.dk/Nyheder/Alle/Forside.htm

Tusind tak

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

DAs mor skriver:

Det er jo tydeligt hun HAR truffet en beslutning - så ved at sige det er forkert, siger "I" jo også at hun ikke selv kan finde ud af at træffe rigtige valg!

Hun spørger HVOR man kan låne penge - ikke om I synes det er en god idé!

der er heller ingen der har spurgt om din mening?? :p

altså det jeg mener med det her er at du blusser op om at andre blusser op om hendes mening?? hvor er du så bedre selv?

jeg er SÅ ligeglad med om en eller anden random kvinde har tænkt sig at købe et par katte til 30.000 kr ( selvom jeg synes det er sindsygt mange penge for katte :p ) men det betyder stadig ikke at du skal komme og fortælle folk hvad de skal eller ej  

Anmeld

7. juni 2011

Wimmie

Der er også stor forskel på at give kærlige råd og så være fordømmende - jeg vil til enhver tid fraråde et internetlån (med mindre man naturligvis kan finde et med en ordentlig rente og uden en masse fusk), men hvis det er dét folk vælger, så kan jeg i bund og grund være ligeglad, og jeg vil bestemt ikke gøre mig til herre over om personen er klog eller mindre klog på grund af sit valg og da slet ikke med hensyn til hvad man vælger at bruge pengene på

At skrive at dét at bruge penge på en kat er "helt ude i hampen" eller "pyt i panden" som det blev skrevet tidligere er ret så respektløst

Anmeld

7. juni 2011

LinLin

Maggieh skriver:

der er heller ingen der har spurgt om din mening?? :p

altså det jeg mener med det her er at du blusser op om at andre blusser op om hendes mening?? hvor er du så bedre selv?

jeg er SÅ ligeglad med om en eller anden random kvinde har tænkt sig at købe et par katte til 30.000 kr ( selvom jeg synes det er sindsygt mange penge for katte :p ) men det betyder stadig ikke at du skal komme og fortælle folk hvad de skal eller ej  

Jeg fortæller ikke nogensomhelst hvad de skal! Opfordrer bare til at svare på det spørgsmål der bliver stillet i stedet for at komme med meninger om katteavl - og om hvorvidt det ER en god idé overhovedet at låne via nettet - når det IKKE er det der bliver spurgt om!!

Synes godt nok jeg har skrevet det samme mange gange nu!

Anmeld

7. juni 2011

LinLin

Wimmie skriver:

Der er også stor forskel på at give kærlige råd og så være fordømmende - jeg vil til enhver tid fraråde et internetlån (med mindre man naturligvis kan finde et med en ordentlig rente og uden en masse fusk), men hvis det er dét folk vælger, så kan jeg i bund og grund være ligeglad, og jeg vil bestemt ikke gøre mig til herre over om personen er klog eller mindre klog på grund af sit valg og da slet ikke med hensyn til hvad man vælger at bruge pengene på

At skrive at dét at bruge penge på en kat er "helt ude i hampen" eller "pyt i panden" som det blev skrevet tidligere er ret så respektløst

Anmeld

7. juni 2011

LinLin

Eva. skriver:

Jeg synes simpelthen det er så ærgerligt at man i den grad føler behov for at gøre sig til herre over hvad andre vægter og vælger.

Hvis nu der var spurgt om vores mening til katteavl eller mening omkring lån på nettet..men det var da det mest simple spørgsmål....er virkelig en trættende og trist tendens der er herinde...

SÅ enig...

Anmeld

7. juni 2011

Magsen

DAs mor skriver:

Jeg fortæller ikke nogensomhelst hvad de skal! Opfordrer bare til at svare på det spørgsmål der bliver stillet i stedet for at komme med meninger om katteavl - og om hvorvidt det ER en god idé overhovedet at låne via nettet - når det IKKE er det der bliver spurgt om!!

Synes godt nok jeg har skrevet det samme mange gange nu!

jeg har ikke engang læst tråden, da jeg er fuldstændig ligeglad med katte og hendes lån .. 

synes bare virkelig tit jeg kan se dig komme med nogle smarte indslag, og når jeg så dig skrive her, tænkte jeg bare at du jo ikke engang selv var kommet med et svar - og synes, du alt for tit laver denne provokerende smiley -- 

Anmeld

7. juni 2011

LinLin

Maggieh skriver:

jeg har ikke engang læst tråden, da jeg er fuldstændig ligeglad med katte og hendes lån .. 

synes bare virkelig tit jeg kan se dig komme med nogle smarte indslag, og når jeg så dig skrive her, tænkte jeg bare at du jo ikke engang selv var kommet med et svar - og synes, du alt for tit laver denne provokerende smiley -- 

Denne smiley: er da ikke bedre!

Hvis du synes jeg er så provokerende må du jo anmelde mine indlæg!

Anmeld

7. juni 2011

Wimmie

DAs mor skriver:

Denne smiley: er da ikke bedre!

Hvis du synes jeg er så provokerende må du jo anmelde mine indlæg!

Jeg synes du er p... provokerende... men det er der vel ingen der dør af

Synes det er mere provkerende at gøre sig til dommer over hvad man bør eller ikke bør bruge penge på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.