hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

saxa

Lukasmor skriver:

Du har da ligeså ret til at svare som alle andre!

I know - men det er jo rigtigt nok at jeg ikke havde et svar på det konkrete spørgsmål.. Men sys bare lige jeg ville fortælle hvor dumt det var at låne penge andre steder end banken.. Men det er self ikke det ts havde brug for at vide...

Endnu et lille sidespring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Chillien

DAs mor skriver:

Og det gør jeg ikke? - bekymrer mig om andre... Fordi jeg ikke fortæller TS at det er helt hen i vejret at hun er villig til at låne penge til en høj rente for at få opfyldt en drøm  

Fatter virkeligt ikke hvorfor der - når man stiller et simpelt spørgsmål herinde - altid skal komme bedrevidende svar, som overhovedet ikke er svar på det der spørges om!

Læs spørgsmålet - svar på det eller spring over.... Det var jo ikke en debat om hvorvidt det mon var en god idé at tage et quicklån!

Det har jeg ikke sagt.. Det siger du selv... Jeg fortæller dig bare hvordan jeg tsynes det hænger sammen - et svar, blot ikke det du ønskede..

Desuden er du selv i gang med en helt anden debat med mig lige nu.. Så hvorfor er du anderledes end de andre?? Det omhandlede da i det mindste problemet.. det gør det her på ingen måde...

Anmeld

6. juni 2011

LinLin

Chillien skriver:

Det har jeg ikke sagt.. Det siger du selv... Jeg fortæller dig bare hvordan jeg tsynes det hænger sammen - et svar, blot ikke det du ønskede..

Desuden er du selv i gang med en helt anden debat med mig lige nu.. Så hvorfor er du anderledes end de andre?? Det omhandlede da i det mindste problemet.. det gør det her på ingen måde...

Jeg skrev en opfordring til dem der læste tråden! Maggieh spurgte hvor jeg skrev det og du kommenterer så på mit svar til hende - så kan ikke se jeg har startet det

DIT første indlæg handler om at det er helt hen i vejret at ville tjene penge på avl - hvordan filan er det et svar på hvor man kan låne penge?!?

SLut herfra

Anmeld

6. juni 2011

LinLin

saxi skriver:

I know - men det er jo rigtigt nok at jeg ikke havde et svar på det konkrete spørgsmål.. Men sys bare lige jeg ville fortælle hvor dumt det var at låne penge andre steder end banken.. Men det er self ikke det ts havde brug for at vide...

Endnu et lille sidespring

- og du har heldigvis forstået at det ikke var fordi du IKKE "måtte" svare - blot en opfordring til at svare på spørgsmålet ¨

- men kunne da være jeg skulle have oprettet en tråd om det! - så mange gange jeg har "forsvaret" det nu

Anmeld

6. juni 2011

saxa

DAs mor skriver:

- og du har heldigvis forstået at det ikke var fordi du IKKE "måtte" svare - blot en opfordring til at svare på spørgsmålet ¨

- men kunne da være jeg skulle have oprettet en tråd om det! - så mange gange jeg har "forsvaret" det nu

Hehe.. Jep

Du kan få din helt egen tråd.. DO IT!!  

Ej spøg til side..

Til ts - håber du finder en løsning der passer til dig uanset hvad..

Anmeld

6. juni 2011

birthee

Jeg ved ikke hvor det er billigst at hente lån på nettet, og er heller ikke særlig meget inde i avl omkring katte... Hvis du har lyst til at tage et lån på nettet, for at få disse katte i hus kan jeg godt forstå dig - der er nogle gange man får tilbudt linjer i avlen, som er rigtig gode at have (jeg taler om hunde/heste, som jeg kender lidt til)... Dog ved jeg også at man nogle gange inden for mine dyre-verdener vælger at have kontrakt til aftagere på fx hundehvalpe inden man vælger at parre sit tæve-dyr....

Men pøj pøj med din beslutning, og håber du finder pengene på en måde...

Anmeld

6. juni 2011

LinLin

saxi skriver:

Hehe.. Jep

Du kan få din helt egen tråd.. DO IT!!  

Ej spøg til side..

Til ts - håber du finder en løsning der passer til dig uanset hvad..

Anmeld

6. juni 2011

Aves.

Anonym skriver:

Er der nogle der ved hvor på nettet det er billigst at låne 30-40.000 kr online ?

har fået afslag af min bank selvom det er en invistering jeg vil låne til.

Godaften..

Her står der en del om hvor og hvordan og billigst osv...

http://laanpengenu.dk/hvor-kan-man-laane-penge/

Held og lykke med det...min søster har de der katte, hun gav 14.000kr for en....og de er ret eftertragtede...du må lige skriver om det hvis det kommer i stand..

Anmeld

6. juni 2011

Carina1977

Henriette1976 skriver:

Nu prøve jeg i sjov af regne det ud herind..

Hvis man låner 40000 og afdrager  med 1000 kr om mdr skal man afdrage i 69 mdr og man giver så i alt  69000 kr når man har betalt det hele ud.

Godt nok dyrt..

Låner 40000 kr men man skal betale 69000 kr tilbage.

Til dig der søger om af låne jeg kender desværre ingen steder det er billigt har prøv af kigge på nette for dig.

Henriette

jeg kunne også godt se bagefter, at man skulle op og låne mindst 75.000 kr. før ÅOP ligger på 8-18,1 %

Ellers kan jeg godt se at renterne bliver for dyre.

Jeg håber at trådstarter tager det bedste valg for hende

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Godaften..

Her står der en del om hvor og hvordan og billigst osv...

http://laanpengenu.dk/hvor-kan-man-laane-penge/

Held og lykke med det...min søster har de der katte, hun gav 14.000kr for en....og de er ret eftertragtede...du må lige skriver om det hvis det kommer i stand..

Endelig en der ved hvad jeg snakker om

will do

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.