hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.034 visninger
137 svar
0 synes godt om
6. juni 2011

Anonym trådstarter

Er der nogle der ved hvor på nettet det er billigst at låne 30-40.000 kr online ?

har fået afslag af min bank selvom det er en invistering jeg vil låne til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

sandratobias

Anonym skriver:

Er der nogle der ved hvor på nettet det er billigst at låne 30-40.000 kr online ?

Hvis banken ikk vil låne dig dem, så lad endelig vær med at tage et lån et andet sted... Der er en grund til banken siger nej.. 

Og ja snakker af erfaring.. Har selv gjort det, og har fortrudt det siden...  

Anmeld

6. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Puh det skide dyrt med de lån der findes på nettet... Udover lånet, bliver der lagt en ordenlig slat penge oveni.... Renterne er ret høje... 

Anmeld

6. juni 2011

Diana...

sandratobias skriver:

Hvis banken ikk vil låne dig dem, så lad endelig vær med at tage et lån et andet sted... Der er en grund til banken siger nej.. 

Og ja snakker af erfaring.. Har selv gjort det, og har fortrudt det siden...  

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

ja det ved jeg derfor jeg ville høre om nogen kendte et sted der ikke var så meget dyrere end banken.

men det drejer sig om et par european champion sphynx katte som koster 30.000 kr - det der er ved det er jo at der er mange penge at tjene på dem da bare en killing ligger på 10.000 kr

Anmeld

6. juni 2011

samantha1986

Anonym skriver:

ja det ved jeg derfor jeg ville høre om nogen kendte et sted der ikke var så meget dyrere end banken.

men det drejer sig om et par european champion sphynx katte som koster 30.000 kr - det der er ved det er jo at der er mange penge at tjene på dem da bare en killing ligger på 10.000 kr

Nu er det ikke for at slå nogen oveni hovedet. Og undskylder på forhånd hvis det sker. Men at bruge så mange penge på en kat er da helt ude i hampen. Du kan da ikke være sikker på hvis det lykkes at få killinger at du kan komme af med dem.

Jeg havde godt nok ikke turde satse på det. Det ville være så surt at stå med et lån pga en kat

Anmeld

6. juni 2011

saxa

Tror ikke du skal satse på at der er nogle steder på nettet, som ikke er ret meget dyrere end banken.. Dum ide at låne når banken siger nej..

Men det er self din helt egen beslutning

Anmeld

6. juni 2011

Nessie

Anonym skriver:

Så må du spare sammen.

Hvis du låner på nettet eller nogle af de andre mange finansieringsselskaber, så skal du sælge rigtig mange killinger inden de to voksne er betalt hjem igen.

Det kan absolut IKKE anbefales at tage de lån, og har banken sagt nej, så er det jo i bund og grund fordi økonomien ikke er til det lige nu

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Nu er det ikke for at slå nogen oveni hovedet. Og undskylder på forhånd hvis det sker. Men at bruge så mange penge på en kat er da helt ude i hampen. Du kan da ikke være sikker på hvis det lykkes at få killinger at du kan komme af med dem.

Jeg havde godt nok ikke turde satse på det. Det ville være så surt at stå med et lån pga en kat

jo det kan jeg være helt sikker på - har et par stykker i forvejen og disse katte er MEGET eftertragtede rundt om i hele verden - har ikke mindre end 200 sphynx opdrættere på facebook.

og disse katte har meget fine blodlinier, stamtavler og er europæiske/samt tæt på verdensmestre

Anmeld

6. juni 2011

LinLin

Hvorfor svarer I ikke bare på det der bliver spurgt om?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.