hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

nvm

DAs mor skriver:

Hvorfor svarer I ikke bare på det der bliver spurgt om?

fordi sådan er det altid, når man spørg om noget, så blir der svaret på noget andet hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

LC

6. juni 2011

Chillien

Anonym skriver:

hvor i alverden står der at jeg vil opdrætte for pengenes skyld ???

det er klart interessen der er størst men penge skal der jo til ! og det er for at gi et billede af at pengene er hutigt tjent ind igen for det er de (altså ved banklån)

Så hold venligst din bederevidenhed for dig selv tak !

Det er ikke et forsøg på at være bedrevidende.. Jeg bekymrer mig bare når jeg hører sådan noget.. Og den måde du fremlagde det på synes jeg det fremstår som om du gør det fordi det er en god investering...

Og så skulle man mene at er det noghet du brænder for, kan du måske også vente til du har sparet op det det..

Helt personligt synes jeg også det er bekymrende at du hidser dig sådan op, i stedet for at tage min belymring som en sund interesse for om den slags opdræt foregår ordentlig... Mener bare at det burde glæde en som dig, med den interesse, at der findes folk der går op i den slags...

Men håber da hvad du siger er rigtigt.. For alt i verden ønsker jeg intet andet..

Anmeld

6. juni 2011

Chillien

DAs mor skriver:

Fordi jeg ikke aner hvor man kan finde det billigste! Men jeg vælger da heller ikke at fortælle TS hvor åndssvagt et valg det er hun har truffet - hvad skal hun bruge det til?!  

Hun kan bruge det til at undgåat tage et virkelig trist valg, der kan have større konsekvenser end man lige regner med.. Desuden ville hun have et billigt lån.. Det findes ikk og det bliver der gjort opmærksom på,..

Når hun opsøger råd om lån, går man vel også ud fra at hun tager imod råd, selvom de går på at hun skal lade være.. Simpelthen fordi folk bekymrer sig om andre mennesker, og derfor ikke ønsker for dem at de tager sådan et lån medmindre det er nødvendigt..

Anmeld

6. juni 2011

samantha1986

Lollo1987 skriver:

helt enig

Sådan noget køber man da kun hvis man har råd, gør man ikke???

Jeg ville nok lade være, og gøre det en anden gang

Jo det ville jeg også mene. Jeg ville i hvert fald ikke tage et lån for at købe en kat.

Anmeld

6. juni 2011

LinLin

Chillien skriver:

Hun kan bruge det til at undgåat tage et virkelig trist valg, der kan have større konsekvenser end man lige regner med.. Desuden ville hun have et billigt lån.. Det findes ikk og det bliver der gjort opmærksom på,..

Når hun opsøger råd om lån, går man vel også ud fra at hun tager imod råd, selvom de går på at hun skal lade være.. Simpelthen fordi folk bekymrer sig om andre mennesker, og derfor ikke ønsker for dem at de tager sådan et lån medmindre det er nødvendigt..

Hun spørger jo ikke efter et BILLIGT lån - men det BILLIGSTE!

Når jeg har truffet et valg og spørger om råd til netop det jeg HAR valgt, har jeg ikke brug for at få at vide at det er forkert!

Anmeld

6. juni 2011

LinLin

nvm skriver:

fordi sådan er det altid, når man spørg om noget, så blir der svaret på noget andet hehe

Præcist

- du har forstået min undren

Anmeld

6. juni 2011

Chillien

DAs mor skriver:

Hun spørger jo ikke efter et BILLIGT lån - men det BILLIGSTE!

Når jeg har truffet et valg og spørger om råd til netop det jeg HAR valgt, har jeg ikke brug for at få at vide at det er forkert!

Nej det kan gpodt være du ikke har.. Men stadig kan folk der bekymrer sig om andre, godt få tanken at man kan få en der er ved at dumme sig til at ændre mening.. Om ikke andet så fortælle om risici, hvis nu de ikke er klar over det.. I stedet for at være pisse ligeglad..

Det er ikke andet end omsorg og interesse for andre mennesker.. Kan ikke forstå hvorfor du føler dig trådt på af det..

Anmeld

6. juni 2011

quar20

manuka skriver:

Enig! og synes i øvrigt også det er synd for katten at du vil bruge den til "fabrik" sorry to say.. men blir altså lidt gal når folk misbruger dyr på den måde..

præcis...!!

Anmeld

6. juni 2011

LinLin

Chillien skriver:

Nej det kan gpodt være du ikke har.. Men stadig kan folk der bekymrer sig om andre, godt få tanken at man kan få en der er ved at dumme sig til at ændre mening.. Om ikke andet så fortælle om risici, hvis nu de ikke er klar over det.. I stedet for at være pisse ligeglad..

Det er ikke andet end omsorg og interesse for andre mennesker.. Kan ikke forstå hvorfor du føler dig trådt på af det..

Og det gør jeg ikke? - bekymrer mig om andre... Fordi jeg ikke fortæller TS at det er helt hen i vejret at hun er villig til at låne penge til en høj rente for at få opfyldt en drøm  

Fatter virkeligt ikke hvorfor der - når man stiller et simpelt spørgsmål herinde - altid skal komme bedrevidende svar, som overhovedet ikke er svar på det der spørges om!

Læs spørgsmålet - svar på det eller spring over.... Det var jo ikke en debat om hvorvidt det mon var en god idé at tage et quicklån!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.