hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

quar20

Anonym skriver:

synes du får gør det værre end det er - jeg er altså ikke naiv - spørger jo kun !!

og ja de lån er dyre og der er mange renter men så er det altså heller ik værre vi snakker jo ikke 200.000 !

og i gennemsnit får de 4 killinger pr kuld men ja kan da sagtens ske de får mindre men kan oss ske de får 8 - og så må man jo ta den derfra

penge til dyrlægeregning har jeg udover og foder ligeså

Ja du spørger kun og derved kommer jeg med min mening om at for MIG kan det ikke løbe rundt - jeg ser ingen logik i at låne hos sådanne firmaer - og slet ikke til en kat - men sådan er vi så forskellige..!! Du kunne jo søger på google - lån penge online, også kommer der vel en masse forskellige firmaer der låner penge ud til giga renter.. også må du jo se hvilket det er billigt, og se om de vil låne dig penge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Ann.

Selv hvis du fik lov at låne pengene et sted og fik killinger - så tror jeg du ville få seriøse problemer med at sælge killingerne til den pris. 10.000 kr er meget for en kat og det ville jeg personligt aldrig være i nærheden af at ville give.

Anmeld

6. juni 2011

Mor til Ella

samantha1986 skriver:

Nu er det ikke for at slå nogen oveni hovedet. Og undskylder på forhånd hvis det sker. Men at bruge så mange penge på en kat er da helt ude i hampen. Du kan da ikke være sikker på hvis det lykkes at få killinger at du kan komme af med dem.

Jeg havde godt nok ikke turde satse på det. Det ville være så surt at stå med et lån pga en kat

helt enig

Sådan noget køber man da kun hvis man har råd, gør man ikke???

Jeg ville nok lade være, og gøre det en anden gang

Anmeld

6. juni 2011

Maise86

Anonym skriver:

ja det er dyrt

men jeg ville så undersøge om man kunne smide f.eks 10-20.000 på en måned men det går de sku nok ikke med til

De fleste steder kan du betale lånet ud når du lyster... Altså du kan sagtens betale 10.000 af hvis du lyster :-)

Anmeld

6. juni 2011

Magsen

DAs mor skriver:

Hvorfor svarer I ikke bare på det der bliver spurgt om?

hvorfor gør du ikke

Anmeld

6. juni 2011

LinLin

hvorfor gør du ikke

Fordi jeg ikke aner hvor man kan finde det billigste! Men jeg vælger da heller ikke at fortælle TS hvor åndssvagt et valg det er hun har truffet - hvad skal hun bruge det til?!  

Anmeld

6. juni 2011

Lullusen

Jesus Maria altså..!!

At optage et lån på nettet er det dummeste man kan gøre - ja jeg blir sku nok hakket ned på nu ved at jeg siger min mening..!!

Hvis jeg var dig ville jeg IKKE låne penge på nettet - da du betaler SÅ mange renter af..!! Desuden opretter du et lån vil der uanset hvad altid være renter på, og via. de lån på nettet kommer de rjo GIGA renter på, så selvom du så kunne sælge en killing til 10000kr, så er det jo ikke sikkert at morkatten Får 4- 6 killinger så du kan betale dem af..!!

Lad os sige hun føder 2 levedygtige killinger - du får dem solgt til 10000kr - så kan du smide 20000kr ind på lånet, men mangler stadig at betale de sidste 20000kr OG oveni de 20000kr kommer der så renterne som er forskellige men TÅRN høje..!!

Dva. at dus å endnu engang skal avle på kattene..!! OG du skal tænke på fodder osv kattene/killingerne skal have, OG det eftertjek af morkatten skal have hos dyrelægen..!! Det lyder FOR MIG til at det KUN kan blive en total katastrofe at låne penge i de selvskaber på nettet for at købe nogle katte som du så kan avle på, og er en total dårlig forretning..!!

Enig! og synes i øvrigt også det er synd for katten at du vil bruge den til "fabrik" sorry to say.. men blir altså lidt gal når folk misbruger dyr på den måde..

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Ann. skriver:

Selv hvis du fik lov at låne pengene et sted og fik killinger - så tror jeg du ville få seriøse problemer med at sælge killingerne til den pris. 10.000 kr er meget for en kat og det ville jeg personligt aldrig være i nærheden af at ville give.

du er tydeligvis meget uvidende - sphynxkatte koster 10.000 kr som kælekat - en avlskat kan godt komme op i 15-18.000

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

manuka skriver:

Enig! og synes i øvrigt også det er synd for katten at du vil bruge den til "fabrik" sorry to say.. men blir altså lidt gal når folk misbruger dyr på den måde..

det er altså ikke mig der snakker om fabrik - hvis jeg kun tænkte på pengene ville jeg jo heller ik ta et lån for at få nogle af verdens fineste blodliniekatte

mine katte har det skam fint og bruger mange penge på dyrelæger og de får det dyreste og bedste foder

Anmeld

6. juni 2011

Lullusen

Anonym skriver:

det er altså ikke mig der snakker om fabrik - hvis jeg kun tænkte på pengene ville jeg jo heller ik ta et lån for at få nogle af verdens fineste blodliniekatte

mine katte har det skam fint og bruger mange penge på dyrelæger og de får det dyreste og bedste foder

det var heller ikke for at dømme dig.. Men på mig virker det bare forkert at du vil have disse katte når du reelt ikke har råd.. Men det var jo ikke det du oprettede tråden for at få afvide.. Så beklager mit sure opstød..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.