hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

quar20

Jesus Maria altså..!!

At optage et lån på nettet er det dummeste man kan gøre - ja jeg blir sku nok hakket ned på nu ved at jeg siger min mening..!!

Hvis jeg var dig ville jeg IKKE låne penge på nettet - da du betaler SÅ mange renter af..!! Desuden opretter du et lån vil der uanset hvad altid være renter på, og via. de lån på nettet kommer de rjo GIGA renter på, så selvom du så kunne sælge en killing til 10000kr, så er det jo ikke sikkert at morkatten Får 4- 6 killinger så du kan betale dem af..!!

Lad os sige hun føder 2 levedygtige killinger - du får dem solgt til 10000kr - så kan du smide 20000kr ind på lånet, men mangler stadig at betale de sidste 20000kr OG oveni de 20000kr kommer der så renterne som er forskellige men TÅRN høje..!!

Dva. at dus å endnu engang skal avle på kattene..!! OG du skal tænke på fodder osv kattene/killingerne skal have, OG det eftertjek af morkatten skal have hos dyrelægen..!! Det lyder FOR MIG til at det KUN kan blive en total katastrofe at låne penge i de selvskaber på nettet for at købe nogle katte som du så kan avle på, og er en total dårlig forretning..!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

sandorff

Anonym skriver:

ja det ved jeg derfor jeg ville høre om nogen kendte et sted der ikke var så meget dyrere end banken.

men det drejer sig om et par european champion sphynx katte som koster 30.000 kr - det der er ved det er jo at der er mange penge at tjene på dem da bare en killing ligger på 10.000 kr

vent med at købe noget før du kan betale kontant. især når det er noget unødvendigt som katte. racen uddør jo ikke af du venter med at købe til du har råd.

de lån du snakker om er roden til alt ondt. hvis man endelig SKAL optage dem, så er det da pyt i panden at bruge dem på katte!!!

Anmeld

6. juni 2011

Wimmie

Altså, jeg vil til enhver tid kraftigt fraråde den slags lån på nettet - det er enormt sure penge at skulle betale...

MEN...

Hvis du alligevel beslutter dig for at gøre det, så er der en side her der sammenligner priserne på de forskellige internetlån:

http://www.mybanker.dk/hurtiglaan/

Men husk for Guds skyld at læse kontrakterne godt igennem.

Anmeld

6. juni 2011

Chillien

Anonym skriver:

ja det ved jeg derfor jeg ville høre om nogen kendte et sted der ikke var så meget dyrere end banken.

men det drejer sig om et par european champion sphynx katte som koster 30.000 kr - det der er ved det er jo at der er mange penge at tjene på dem da bare en killing ligger på 10.000 kr

Har ikke læst alle indlæg..

Sys det lyder som en utroligt dårlig ide at opdrætte dyr for pengenes skyld!! Enhver seriøs køber vil gå meget op i om det er opdræt for interessens skyld.. eller pengenes.... Ved godt det er OT, men sys det er ret alvorligt..

Anmeld

6. juni 2011

sandorff

Chillien skriver:

Sys det lyder som en utroligt dårlig ide at opdrætte dyr for pengenes skyld!! Enhver seriøs køber vil gå meget op i om det er opdræt for interessens skyld.. eller pengenes.... Ved godt det er OT, men sys det er ret alvorligt..

Anmeld

6. juni 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

En pc, kan du måske lave photo arbejde for andre på.

Man har lånt til den, og den går i stykker, og så kan du ikke betale af.

Katten kan blive syg, sådan at den måse 2 mdr efter du har fået den ikke kan få killinger.

Og det er jo ikke 10.000 rent i lommen man får per killing, der er mad, dyrlæge, skat, osv

Tænk dig rigtig godt om, da jeg selv har lavede de fejl.

Jeg kan endelig sige jeg er færdig med det, men hold kæft hvor kunne jeg godt havde brugt mine penge i min ungdom på noget andet end at betale gæld af!

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

6. juni 2011

samantha1986

Anonym skriver:

ja det er dyrt

men jeg ville så undersøge om man kunne smide f.eks 10-20.000 på en måned men det går de sku nok ikke med til

Jeg mener altså at hvis du har ekstra penge en måned må du godt smide dem ind, men du skal selvfølgelig sørge for at betale mindste beløbet hver måned

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Chillien skriver:

hvor i alverden står der at jeg vil opdrætte for pengenes skyld ???

det er klart interessen der er størst men penge skal der jo til ! og det er for at gi et billede af at pengene er hutigt tjent ind igen for det er de (altså ved banklån)

Så hold venligst din bederevidenhed for dig selv tak !

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

quar20 skriver:

Jesus Maria altså..!!

At optage et lån på nettet er det dummeste man kan gøre - ja jeg blir sku nok hakket ned på nu ved at jeg siger min mening..!!

Hvis jeg var dig ville jeg IKKE låne penge på nettet - da du betaler SÅ mange renter af..!! Desuden opretter du et lån vil der uanset hvad altid være renter på, og via. de lån på nettet kommer de rjo GIGA renter på, så selvom du så kunne sælge en killing til 10000kr, så er det jo ikke sikkert at morkatten Får 4- 6 killinger så du kan betale dem af..!!

Lad os sige hun føder 2 levedygtige killinger - du får dem solgt til 10000kr - så kan du smide 20000kr ind på lånet, men mangler stadig at betale de sidste 20000kr OG oveni de 20000kr kommer der så renterne som er forskellige men TÅRN høje..!!

Dva. at dus å endnu engang skal avle på kattene..!! OG du skal tænke på fodder osv kattene/killingerne skal have, OG det eftertjek af morkatten skal have hos dyrelægen..!! Det lyder FOR MIG til at det KUN kan blive en total katastrofe at låne penge i de selvskaber på nettet for at købe nogle katte som du så kan avle på, og er en total dårlig forretning..!!

synes du får gør det værre end det er - jeg er altså ikke naiv - spørger jo kun !!

og ja de lån er dyre og der er mange renter men så er det altså heller ik værre vi snakker jo ikke 200.000 !

og i gennemsnit får de 4 killinger pr kuld men ja kan da sagtens ske de får mindre men kan oss ske de får 8 - og så må man jo ta den derfra

penge til dyrlægeregning har jeg udover og foder ligeså

Anmeld

6. juni 2011

tazz

Jeg har selv arbejdet for et af de mere grå lånefirmaer, og det er altså ikke altid meget dyrere end banken. Vi havde sågar rentefrie lån!

Kig dig godt for på nettet, og kig lånematerialet godt igennem, så du er sikker på, hvad du skal betale.
Og husk nu, kun at tage lånet hvis du virkelig har råd til ydelsen i de år det tager at betale det ud. Og ikke kalkulere med indtægten - vigtig lektion ud i låntagning : Worst casescenario planlægning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.