hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

samantha1986

Jeg lånte på et tidspunkt via leasy og deres lå på 24% men øv hvor er det bare dumme penge at betale, jeg kunne ikke se at det gik ned overhovedet. Og desværre får du ikke renten billigere når det er lån på den måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

Anonym trådstarter

TulleStøv skriver:

Nej, det er det ikke. Men skal aldrig tag et lån på nette - det er det dummeste man kan gøre!

Det er jo ikke grund til at din bank har sagt nej. Så synes du skal lytte til dem!! Du ved jo godt, hvorfor de har sagt nej. Så hold dig til det!

jo men synes nu stadig ikke at 30.000 ekstra ville ha gjort noget - som sagt så ved jeg at pengene er hurtigt tjent ind

Anmeld

6. juni 2011

lukasmor

saxi skriver:

Hehe.. Tja det er der nok.. Men ikke noget jeg kender til.. Sys bare jeg lige ville pointere hvor dumt det er at låne penge online - da det garanteret er noget der vil hænge en over hovedet i mange år..

Men til det konkrete spørgsmål, må jeg vel melde pas! 

(Skulle nok bare ha sprunget denne debat over)

Du har da ligeså ret til at svare som alle andre!

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Jeg lånte på et tidspunkt via leasy og deres lå på 24% men øv hvor er det bare dumme penge at betale, jeg kunne ikke se at det gik ned overhovedet. Og desværre får du ikke renten billigere når det er lån på den måde.

nu er det her heller ikke til et tv eller pc eller lign men til dyre katte som der kan tjenes rigtig mange penge på - derved er det en investering hvor pengene kommer ind igen

Anmeld

6. juni 2011

Carina1977

6. juni 2011

samantha1986

Anonym skriver:

nu er det her heller ikke til et tv eller pc eller lign men til dyre katte som der kan tjenes rigtig mange penge på - derved er det en investering hvor pengene kommer ind igen

Leasy kan man låne penge ved uden at bruge dem hos dem. Og så kan man bruge dem til katte eller hvad man nu vil. Men stadigvæk er der en høj rente

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Leasy kan man låne penge ved uden at bruge dem hos dem. Og så kan man bruge dem til katte eller hvad man nu vil. Men stadigvæk er der en høj rente

ja okay det vidste jeg så ikke - men ja tror også de har en høj rente

Anmeld

6. juni 2011

H+S Skjolgborg.

http://www.ekspresbank.dk/

Nu prøve jeg i sjov af regne det ud herind..

Hvis man låner 40000 og afdrager  med 1000 kr om mdr skal man afdrage i 69 mdr og man giver så i alt  69000 kr når man har betalt det hele ud.

Godt nok dyrt..

Låner 40000 kr men man skal betale 69000 kr tilbage.

Til dig der søger om af låne jeg kender desværre ingen steder det er billigt har prøv af kigge på nette for dig.

Henriette

Anmeld

6. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Mega dyrt..Man låner 25000 kr afdrager i 60 mdr med 728 kr at betaler ialt = 43680 når alt er betalt ud.

Pyha godt nok dyrt.*SS*

Henriette

Anmeld

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Henriette1976 skriver:

Mega dyrt..Man låner 25000 kr afdrager i 60 mdr med 728 kr at betaler ialt = 43680 når alt er betalt ud.

Pyha godt nok dyrt.*SS*

Henriette

ja det er dyrt

men jeg ville så undersøge om man kunne smide f.eks 10-20.000 på en måned men det går de sku nok ikke med til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.