hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Så må du spare sammen.

Hvis du låner på nettet eller nogle af de andre mange finansieringsselskaber, så skal du sælge rigtig mange killinger inden de to voksne er betalt hjem igen.

Det kan absolut IKKE anbefales at tage de lån, og har banken sagt nej, så er det jo i bund og grund fordi økonomien ikke er til det lige nu

kan desværre ikke spare sammen da dette er et tilbud som er uhyre sjældent - de katte vil være væk inden da og tvivler på der kommer nogen lignende med så gode egenskaber i laaaaaaaaang tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2011

saxa

DAs mor skriver:

Hvorfor svarer I ikke bare på det der bliver spurgt om?

Fordi det ikke er billigt nogle steder på nettet at låne penge

Det billigste man kommer er vel en ÅOP på omkring 30% - hvilket jo bestemt ikke er billigt..

Anmeld

6. juni 2011

LinLin

saxi skriver:

Fordi det ikke er billigt nogle steder på nettet at låne penge

Det billigste man kommer er vel en ÅOP på omkring 30% - hvilket jo bestemt ikke er billigt..

Nej det er ikke billigt - men der må da være et sted der er billigST

Anmeld

6. juni 2011

saxa

DAs mor skriver:

Nej det er ikke billigt - men der må da være et sted der er billigST

Hehe.. Tja det er der nok.. Men ikke noget jeg kender til.. Sys bare jeg lige ville pointere hvor dumt det er at låne penge online - da det garanteret er noget der vil hænge en over hovedet i mange år..

Men til det konkrete spørgsmål, må jeg vel melde pas! 

(Skulle nok bare ha sprunget denne debat over)

Anmeld

6. juni 2011

LinLin

saxi skriver:

Hehe.. Tja det er der nok.. Men ikke noget jeg kender til.. Sys bare jeg lige ville pointere hvor dumt det er at låne penge online - da det garanteret er noget der vil hænge en over hovedet i mange år..

Men til det konkrete spørgsmål, må jeg vel melde pas! 

(Skulle nok bare ha sprunget denne debat over)

Jeg ved heller ikke noget om det! - men det lyder jo som om det er det TS vil, så tror ikke hun har brug for at få at vide det er "dumt"

Anmeld

6. juni 2011

Mira0911

Anonym skriver:

ja det ved jeg derfor jeg ville høre om nogen kendte et sted der ikke var så meget dyrere end banken.

men det drejer sig om et par european champion sphynx katte som koster 30.000 kr - det der er ved det er jo at der er mange penge at tjene på dem da bare en killing ligger på 10.000 kr

Jeg tror desværre ikke du kan finde nogen lån på nettet som er noget a la samme pris som i en bank... 

Anmeld

6. juni 2011

Frk.Nissen

Nej, det er det ikke. Men skal aldrig tag et lån på nette - det er det dummeste man kan gøre!

Det er jo ikke grund til at din bank har sagt nej. Så synes du skal lytte til dem!! Du ved jo godt, hvorfor de har sagt nej. Så hold dig til det!

Anmeld

6. juni 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Er der nogle der ved hvor på nettet det er billigst at låne 30-40.000 kr online ?

har fået afslag af min bank selvom det er en invistering jeg vil låne til.

Du kan jo prøve expres-bank tror jeg de hedder. Jeg mener at deres rente ligger på nogenlunde det samme, som bankens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.