Baby Mode og dodninge hoveder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2008

Nadi

Astrid P skriver:

Jeg er så en af dem der synes det er ret sjovt! Min datter havde savlesmække med dødningehoveder da hun var mindre, ligesom hun havde en body hvor der med stor skrift stod: HEAVY METAL

Det kan altså også blive for pussenusset og kvalmt med bamser og missekatte! Det er jeg ikke så meget til...

Men igen - ungerne er jo ligeglade, bare de har tøj på. Så det er jo forældrenes stil der afspejles i børnetøjet.

Jeg er helt enig med dig Astrid.
Jeg synes det er lidt sjovt, og bamser og kaniner bliver bare for kvalm nogle gange. Min søn havde to t-shirts da han var 1 eller 2 måneder gammel med dødningehoveder på og de var da vildt seje.

Synes egentlig også futskoene er ret cool

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2008

engel©

Hejsa

Jeg er en af dem som bare cyntes det er rigtig cool ... ... Og min søn (ja alle mine børn faktisk) har en del med dødningehoveder og får helt sikkert mere ...

Men nu der bliver snakket så meget om det man signalerer med de motiver man iklæder sine børn - hvordan er stemningen så herinde mht prinsesser på tøj osv

Tirsdagshilsner
Engel

Anmeld

25. november 2008

Stumpen

Hvis du snakker om kjoler og den slags, så går min datter aldrig i det.. Kun hvis vi har skullet til en fest eller lignende.. Jeg synes det er upraktisk for hende at lege i og specielt nu hvor flyverdragterne er fundet frem igen..

Anmeld

25. november 2008

Anne

Eva skriver:

Det må den enkelte jo selv vurdere hvad de signalerer...men alt andet lige så sender man da et signal og jeg har da en klar holdning til hvad jeg ønsker og ikke ønsker at signalere og så længe børnene ikke kan og vil bestemme, så er det mit ansvar og mig der vælger og fravælger.
Knus...

Jeg er fuldstændig enig
Nu er Rasmus så stor, at han selb vælger hvilket tøj han synes er fedt, og heldigvis er han til det samme som moar. Abetrøjerne fra Paul Junior går rent ind

Anmeld

25. november 2008

BellaT

Ha Ha. Det her er altså lidt sjovt. Jeg har aldrig nogensinde tænkt på at jeg sender et bestemt signal ved at lade Phillip gå i pirat-futter. Jeg (og far) syntes at de var seje, så de blev købt. Længere er den ikke.
Jeg synes godt nok også at det er sippet at have en holdning til pirat-babytøj.

Anmeld

25. november 2008

..

Syntes det er cool med dødnignehoveder, gerne i lyserødt til min datter

Er altså ret sippet og ret fordømmende ligefrem at lave smily over dødningehoveder, det er den måde jeg kan have det over æble/rådyr og andre underlige stereotype print men enhver sin smag og fred da være med det bare min datter ikke skal gå i det

Anmeld

25. november 2008

..

Er altså ret sippet og ret fordømmende ligefrem at lave smily over dødningehoveder, det er den måde jeg kan have det over æble/rådyr og andre underlige stereotype print men enhver sin smag og fred da være med det bare min datter ikke skal gå i det

Anmeld

25. november 2008

Stumpen

Macrolf skriver:

Enig, men det havde du nok gættet

Anmeld

25. november 2008

Lise

Eva skriver:

Altså hvad er der sippet ved ikke at ville give sine børn afskyeligt grimt tøj på...ja, det forstår jeg ikke...
Knus..

Jeg synes bestemt ikke det er sippet ikke at ville give sine børn grimt tøj på - jeg giver da heller ikke min søn noget på som JEG synes er grimt. Hvad du synes er grimt er jeg for så vidt ligeglad med. Men jeg synes det er sippet at synes at det ligefrem er upassende med dødningehoveder på babytøj.

Anmeld

25. november 2008

A.

jeg kan da godt li´det.og hvis jeg falder over noget tøj med dødnignehoveder
kan fx. rigtigt godt li tøj fra ugly duck der er noget af en stil af dødnignehoveder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.